



සුනිල් ටී චිත්රපට ඉදිරිපත් කිරීමක්.![]()
jathi bro



මොකක්ද බන් වෙන්නෙ??![]()

ඔබට සතුටුයිද දැන් ?![]()

මගුලක් වෙනව තව පොඩ්ඩෙන්..



කණගාටුයි මචන්, ට්රය් එගෙන්.මගේ 4G එකේ data ඉවරවෙලා දැන් 20 KBps එන්නේ..
මන් light ඕෆ් කරලා බලන් හිටියට මේක gif image එකක් කියලා දැක්කේ නෑ load වෙන්න විනාඩි 10ක් විතර යනවනේ..
මම හිතුවේ උබ නිකන් image එකක් දාලා බොරුවට light off කරන්න කියලා අපිව ගොනා කරා කියලා
![]()



low budget horror film![]()
![]()
![]()
ammoooooo
magulak karanawa meya![]()
thawa podden nool bandinna wenawa![]()
![]()
![]()



baya hithenne na bro![]()



බයඋනා යකූ
![]()
![]()
ශ්රී;20034196 said:baya hithenawa
oka repost vm dada giiya eye

ow honda welaawata kalin oka balala thibbe