කාලකන්නින්ට දෙක පුන්න කලින් බලන්න kg3 = Anuradhara = silape =

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    මේකෙ පොන්නයො ටිකක් ඉන්නවා ඌගෙ දුක අහ අහ ඌට පුක දෙන. උගෙ ත්‍රෙඩ් වල කිරියෙ උන් ඌට කම්මැලිකමට ලෙඩේ ඉස්සරහට දාලා පිංබත් කකා ගෙදර ලැගගෙන ඉන්නෙ නැතුව බෙහෙත් ගන්න ගමන් පොඩි හරි ජොබක් කරපිය කාලකන්ණියො කියලා බනිනකොටත් උන්ට අවුල් යනවා 🤣 අනුරාධයාව සයිබර් බුලී කරනවා කියලා ත්‍රෙඩ් හිටන් දාගෙන හැමිනෙනවා. ඔය පොන්න හැත්ත උල තියලා ඉන්න ඕන ඔක්කොටම කලින් 🤣 මේකෙන් ගිහිං බලපන් අනුරාධ ෆෑන් ක්ලබ් එක

    https://elakiri.com/threads/අනුරාධ-cyber-bullying.2133306/
    Yeah meka dakka. Minisunta help karana ekai, con artist knkge scam walata hamatissema ahuwena eka wenai
     
    එකපාරක් මට මතකයි මෙයාගෙම fake එක්කින් මෙයාටම බැනගෙන තිබුනා. කීපාරක් නම් මැරෙනවා කියලා කිව්වද. ආයෙ ලැජ්ජ නැතුව ඒකෙන්ම එනවා. මෙයාගෙ fakeම කීයක් නම් තියෙනවද. මට මතකයි ඉස්සර ගොඩක් අය මෙයාට උදව් කරන්න හැදුවා. ඉන්න තැනින් ගොඩ එන්න නම් උවමනාවක් තියෙන කෙනෙක් නෙමෙයි වගේ. බොරුවට උබලට මෙහෙම උනා නම් මෙහෙමයි අරවා මේවා කියනවා. ඔයිට වඩා ලෙඩ, අමාරුකම් තියෙන අය කොච්චර ඉන්නවද මේ ලෝකෙ. පෞද්ගලික තරහක් නෑ. මිනිස්සුන්ව අන්දනවා නම් ඒක වැරදියි.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    එකපාරක් මට මතකයි මෙයාගෙම fake එක්කින් මෙයාටම බැනගෙන තිබුනා. කීපාරක් නම් මැරෙනවා කියලා කිව්වද. ආයෙ ලැජ්ජ නැතුව ඒකෙන්ම එනවා. මෙයාගෙ fakeම කීයක් නම් තියෙනවද. මට මතකයි ඉස්සර ගොඩක් අය මෙයාට උදව් කරන්න හැදුවා. ඉන්න තැනින් ගොඩ එන්න නම් උවමනාවක් තියෙන කෙනෙක් නෙමෙයි වගේ. බොරුවට උබලට මෙහෙම උනා නම් මෙහෙමයි අරවා මේවා කියනවා. ඔයිට වඩා ලෙඩ, අමාරුකම් තියෙන අය කොච්චර ඉන්නවද මේ ලෝකෙ. පෞද්ගලික තරහක් නෑ. මිනිස්සුන්ව අන්දනවා නම් ඒක වැරදියි.
    Yeap, mama dakala tiyenawa meyata maara widiyata hlp karanna try karana, advice karana aya.
    Habei mama kawadawath dakala ne meya kaagewath thread ekak bump karanawa. Ewatanam ADHD kiyala excuse denna be.

    Tanikarama prodawak karanne pena widiyata.
     

    Red Hood

    Active member
  • Nov 4, 2022
    94
    119
    33
    මටනම් තේරෙනෙ විදිහට මේ මිනිහට ඇති ලෙඩකුත් නෑ කම්මැලි කමකුත් නෑ. තනිකර මිනිස්සු ඇන්දිල්ලක් කරන්නෙ. ලෙඩ කිව්වම ගොඩක් අයගෙ හිත උනුවෙන නිසා ඒකෙන් ප්‍රයොජනයක් ගන්නෙ.
    තව දෙයක් මෙයාට මිහිහෙක් දියුනු වෙන එක මොනව හරි දෙයක් ලබෙන හෝ ලබාගන්න ඒව පේන්න බෑ. ඒක තමා ඔය මොනව කිව්වත් කොයිම වෙලාවක හරි ඇත්ත තත්වෙ එලියට එන්නෙ.
    අනික ජීවිතේට මැරෙන එකෙකුත් නෙමේ. එතනත් තනිකරම බොරුව කරන්නෙ. දැන් එකවුන්ට් කීයකින් මැරෙනව කිව්වද.. ඇත්තටම suicidal thoughts තියන කෙනෙක් ප්‍රශ්නයක් දැම්මත් මූ නිසා ඒවත් විහිලුවක් වෙනව මෙතන අයට.
    මූනම් මේකෙ තියාගන්න හොද එකෙක් නෙමේ. සර්පයෙක්.
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,299
    15,387
    113
    අඩෝ උබල ඌ කියන ඒව වලට තරහ ගන්න එපා. උට අනුකම්පා කරපන්.
    571019.jpg
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,353
    30,148
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    අනුරාධයා පැතකින් තියල ඌ කියපු දේ ගැන කතාකලොත් වැරදි කරන උන්ටනං හොඳ සාපයක් කරල තියෙන්නේ.
    මානසික ආබාද තියෙන දරුවෙක් එක්ක ජීවිතේ හරි අමාරුයි. පවුළේ සතුට හරි අඩුයි. 😐 රටට සමාජෙට බරක් වුන කාලකන්නි මුඩුම මූසල එකෙක්ට නං කියාපු සාපේ.
     
    • Like
    Reactions: gamerlk

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,660
    113
    එකපාරක් මට මතකයි මෙයාගෙම fake එක්කින් මෙයාටම බැනගෙන තිබුනා. කීපාරක් නම් මැරෙනවා කියලා කිව්වද. ආයෙ ලැජ්ජ නැතුව ඒකෙන්ම එනවා. මෙයාගෙ fakeම කීයක් නම් තියෙනවද. මට මතකයි ඉස්සර ගොඩක් අය මෙයාට උදව් කරන්න හැදුවා. ඉන්න තැනින් ගොඩ එන්න නම් උවමනාවක් තියෙන කෙනෙක් නෙමෙයි වගේ. බොරුවට උබලට මෙහෙම උනා නම් මෙහෙමයි අරවා මේවා කියනවා. ඔයිට වඩා ලෙඩ, අමාරුකම් තියෙන අය කොච්චර ඉන්නවද මේ ලෝකෙ. පෞද්ගලික තරහක් නෑ. මිනිස්සුන්ව අන්දනවා නම් ඒක වැරදියි.
    මූට තියෙන Fakes ගාන දෙයියෝ @scurvy තමයි දන්නේ 😛 ඇත්තම කිවුවොත් මූ නැත්නම් කිරිය කියලා එකකුත් නෑ. ඌ දාපු "තාත්තට ගැහුවා මැරෙන්ඩම" කියන Thread එකට මොකද වුණේ? පුළුවන් එකෙක් Holmes පාරක් දාලා බලපන් 🤭
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    මූට තියෙන Fakes ගාන දෙයියෝ @scurvy තමයි දන්නේ 😛 ඇත්තම කිවුවොත් මූ නැත්නම් කිරිය කියලා එකකුත් නෑ. ඌ දාපු "තාත්තට ගැහුවා මැරෙන්ඩම" කියන Thread එකට මොකද වුණේ? පුළුවන් එකෙක් Holmes පාරක් දාලා බලපන් 🤭
    Habei muta sira salli deepu, taamath help karana un innawa. Lnkaawa goda danna be kiyana ekata hondama udaharayanayak tama eka :-D
     
    • Sad
    Reactions: Lovtus