කාලකන්නින්ට දෙක පුන්න කලින් බලන්න kg3 = Anuradhara = silape =

jiwithe prashna

Well-known member
  • Sep 5, 2021
    1,280
    1,074
    113
    ආ මේ මොකද පොන්න ජංගි මල්ලිට රිදිලා. එතකොට ඇයි පොන්ස් උබ උබේ ෆේක් වලින් අනුරාධ වගේ ත්‍රෙඩ් දැම්මෙ. වැඩක් නැත්නම් ගිහින් ඌට පුක දීපන්කො මේකේ ත්‍රෙඩ් දදා නහින්නෙ නැතුව:ROFLMAO:
    කලු තන් දෙකක් දැක්කම සලිත වෙනව නේද පොන්නයො. රෙදි නැතුව කඩේ යන්නෙ. පුකම තමා මතක් වෙන්නෙත්. ඌ බඩුවක් ගහලත් නැති එකේ ගෑනිව යවපන් නහින දෙහින කාලෙ පිනක් කරගන්න පුලුවන් පොන්නයට. මතක් ඇතුව කොත්තුවත් යවපන් ගෑනි එක්ක. නැත්නම් හරියට පුක දුන්නෙ නෑ කියල පොන්නයටත් කැරිල කියල ඕක බනින්නෙ. :lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: narihashan

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,476
    6,349
    113
    ඌ බඩුවක් ගහලත් නැති එකේ ගෑනිව යවපන් නහින දෙහින කාලෙ පිනක් කරගන්න පුලුවන් පොන්නයට.
    උබේ වේස ගෑනි වගේ නෙමෙ පොන්ස් අපේ ගෑනු.
    උබනෙ අනුරාධට කොත්තු ගෙනාවා ගගා ත්‍රෙඩ් දැම්මෙ Amuwen ප්‍රොෆයිල් එකෙන්. ඒ වෙලාවෙ උබේ වේස ගෑනිත් යැව්වද ඒක මම දැනන් හිටියෙ නෑ පොන්ස්.දැන් තමයි දන්නෙ:ROFLMAO:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    මට නන් තියෙන්නෙ මිනිහ ගැන අනුකම්පාවක්
    මන් වැඩිම උනොත් රුපියල් 2000ක් වගෙ දීල ඇති සැරින් සැරෙ.

    එ දුන්නෙ මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල හිතල
    කොත්තුවක් කන්න නෑ කිව්වම දුක හිතුන,

    මිනිහ මට කිසිම වැරැද්දක් කරල නෑ,

    පොඩ්ඩකට හිතුවොත්, මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල,

    අසනීප කතා අමතක කරමු.
    වයස 40ක් වෙල, ජොබක් නොකර, ගෙදරට් වෙලා ඉන්නකොට මොන වගෙ ප්‍රෙශර් එකක් ඇද්ද
    මට නන් පිස්සු හැදෙයි ඔහොම හිටියොත්.

    කිරිය තමය් මිනිහගෙ එකම ලයිෆ් එක
    එකෙන් ආතල් එකක් ගන්න එක එක දෙවල් කරනව


    හැබයි මිනිහ නෝමල් එකෙක් නන්, එ කියන්නෙ නෝමල් විදියට ඉන්න ගමන්, අවුරුදු ගානක් තියෙන්නෙ එකම කැරැක්ටර් එක රගපානව නන්
    සුපිරි පොරක්

    නිකමටවත් කැරැක්ටර් එක බ්‍රේක් කරගෙන නෑ
    බුද්දි අන්සෙට යවන්න ඕන එකෙක්
    Mamanam hitanne ne ban ADHD tibbath u karana dewal walata excuse ekak kiyala. Aduma gane Umba dakala tiyenawada u kawadawath kata hari uddawata wath thread ekak up karanawa? nane.
    Anika okage character eka break wenawa sarin sareta, E wage welawal tama samahara ayata PM karala kunu harapen baninne.

    Athal ganna ona tama, eth mu karana ewanam anumatha karanna be. Saralawama mu sucidal thoughts kiyana eka bite ekata aran tiyenne
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,164
    198,742
    113
    Colombo, Sri Lanka
    මට නන් තියෙන්නෙ මිනිහ ගැන අනුකම්පාවක්
    මන් වැඩිම උනොත් රුපියල් 2000ක් වගෙ දීල ඇති සැරින් සැරෙ.

    එ දුන්නෙ මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල හිතල
    කොත්තුවක් කන්න නෑ කිව්වම දුක හිතුන,

    මිනිහ මට කිසිම වැරැද්දක් කරල නෑ,

    පොඩ්ඩකට හිතුවොත්, මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල,

    අසනීප කතා අමතක කරමු.
    වයස 40ක් වෙල, ජොබක් නොකර, ගෙදරට් වෙලා ඉන්නකොට මොන වගෙ ප්‍රෙශර් එකක් ඇද්ද
    මට නන් පිස්සු හැදෙයි ඔහොම හිටියොත්.

    කිරිය තමය් මිනිහගෙ එකම ලයිෆ් එක
    එකෙන් ආතල් එකක් ගන්න එක එක දෙවල් කරනව


    හැබයි මිනිහ නෝමල් එකෙක් නන්, එ කියන්නෙ නෝමල් විදියට ඉන්න ගමන්, අවුරුදු ගානක් තියෙන්නෙ එකම කැරැක්ටර් එක රගපානව නන්
    සුපිරි පොරක්

    නිකමටවත් කැරැක්ටර් එක බ්‍රේක් කරගෙන නෑ
    බුද්දි අන්සෙට යවන්න ඕන එකෙක්
    show time eating GIF
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    yyVO5oo.gif

    ඕකා හෙන ගෑණු සෙවලයා... මේකෙ හිටපු කෙල්ලන්ට pm කරලා උන්ට කියනවලු "චූ කරන තැන" පෙන්නන්න කියලා. මහා කුපාඩියා කෙල්ලන්ට බේරුමක් නැහැ..
    ගොඩක් කෙල්ලො මේකට එන එක අඩු වුනෙත් ඒකයි. ඒ වගේ වනචර් ඩෑල් එකක් 40+ වුනාට. දන්න එකියක්ට එහෙම කියලා ඒකි ටොයිලට් කොමඩ් එකේ පොටෝ එකක් යැව්වලු මේ තමයි මාමේ මගේ චූ කරන තැන කියලා... අප්‍රසිද්ධ නෝන්ඩි ගොඩයි ඕකාට...
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    yyVO5oo.gif

    ඕකා හෙන ගෑණු සෙවලයා... මේකෙ හිටපු කෙල්ලන්ට pm කරලා උන්ට කියනවලු "චූ කරන තැන" පෙන්නන්න කියලා. මහා කුපාඩියා කෙල්ලන්ට බේරුමක් නැහැ..
    ගොඩක් කෙල්ලො මේකට එන එක අඩු වුනෙත් ඒකයි. ඒ වගේ වනචර් ඩෑල් එකක් 40+ වුනාට. දන්න එකියක්ට එහෙම කියලා ඒකි ටොයිලට් කොමඩ් එකේ පොටෝ එකක් යැව්වලු මේ තමයි මාමේ මගේ චූ කරන තැන කියලා... අප්‍රසිද්ධ නෝන්ඩි ගොඩයි ඕකාට...

    Ado sirawata? maha chatar wesige puthekne ban mu.

    @AnuradhaRa monada huthhige putho mey minissu kiyanne?
     

    Devadatta

    Well-known member
  • Dec 11, 2018
    1,333
    2,012
    113
    පිං බිමේ
    එකපාරක් මට මතකයි මෙයාගෙම fake එක්කින් මෙයාටම බැනගෙන තිබුනා. කීපාරක් නම් මැරෙනවා කියලා කිව්වද. ආයෙ ලැජ්ජ නැතුව ඒකෙන්ම එනවා. මෙයාගෙ fakeම කීයක් නම් තියෙනවද. මට මතකයි ඉස්සර ගොඩක් අය මෙයාට උදව් කරන්න හැදුවා. ඉන්න තැනින් ගොඩ එන්න නම් උවමනාවක් තියෙන කෙනෙක් නෙමෙයි වගේ. බොරුවට උබලට මෙහෙම උනා නම් මෙහෙමයි අරවා මේවා කියනවා. ඔයිට වඩා ලෙඩ, අමාරුකම් තියෙන අය කොච්චර ඉන්නවද මේ ලෝකෙ. පෞද්ගලික තරහක් නෑ. මිනිස්සුන්ව අන්දනවා නම් ඒක වැරදියි.
    split personality decorder ද මොනවද එකක් කියනවා ඒකට. මේක කියව්වම හිතෙනවා. අම්මා තාත්තා මස්සිනා නංගි ඔක්කොම එක්කෙනෙක් ද කියලා. Glass මතක් උනා
     
    • Wow
    Reactions: Geshi95 and jennt

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    මූට මම බැන බැන ඉදල @Avast0 එකෙන් බෙහෙත් බීල සික්කල ගැහුව කිව්වම හිත උනු වෙලා ආයෙ බනින්නෙ නෑ කියල හිතාගෙන ඕකට සෙට් වෙන වෙලාවක බොන්නත් එන්න කියල දවස් 4 ගියෙ. අපරාදෙ ඕයි මගෙ වචන ටික. 😂
    හෙනගහන්න.... බොනවා නම් අපිට කතා කරපිය. Clinic යනවා වගේ නම් ඌට කතා කරපිය... :sorry:

    හෙනගහනවා යකෝ තනියෙන් බොනවට... 😭

    ඈ බන්... බලන් ගියාම මං විතරද මූට උදව් කරලා නැත්තේ?? හෙටම කරනවා උදව්වක්... උබලට සෙකන්ඩ් වෙන්න බෑනේ... ඔව්... :baffled: