Minissu unge and lamayinge future eka wage dewal nisai meka karanne kiyalai. Be practical.
What's the practicality of illegally immigrating?
mun USA walata giyaama ehe un kochchara karadara windinna oneda. ehe unta epaawelaa inne meka. umba kamathida eka eka ratawal walin mehaata minissu daaas ganan horen enawata? anna e wage thamai ehe untath.
mama USA pali naha kiyana eken adahas karanne me wage videos balala ganna anukampaawa therumak naha kiyana eka mokada arun wihin amaaruwe watena ekata USA un monawa karannada! eka unge rata! yanawanam legally yanna one.
anika border wahuwanam okun enne naha ohoma. trump kara kara hitiye eka. Biden la awilla open kara.
උන් පලි නැත්තෙ නෑ. උන් නෙ ලෝකෙ යුද්ධ ඇති කරන්න, රටවල් වල ආර්ථිකේ නැති කරන්න මුල් වෙන්නෙ.
USA leaders la anith ratawal winaasa karana eka kesewethath USA nam winaasa karagannawa penawa. (border open karala criminals lata enna denawa, "woke" magul daanawa new generation unge okuwata, inflation, vaccines. etc etc).
ratawal wala lokkanwa control karana set ekak innawa. un thamai yudda athi karanne (Bush, Obama, Biden, Hilary if she was elected, Nikki if she will be elected. these are such puppets).
Trump witharai honda ekekta hitiye maatha kaale. u witharai yudda walata giye naththeth.