#තේ ගහන විදිහනෙ අර පෙන්නන්නෙ?
මොන ගොන් කතාවක්ද යකෝ ඒ. මූ හිතාගෙන ඉන්නේ ලංකාවට එන එවුන් රුපියල් ප්රයිස් එක ඩොලර් වලට කන්වර්ට් කරන්න දන්නේ නැහැ කියල
මුන් හිතාගෙන ඉන්නේ අනිත් මිනිස්සුත් මුන් වගේම ගොන්නු කියලා![]()
මෙච්චර ගොන්නුද යකූ මේවගෙ මාකටින් කරන්නෙ![]()
ඇයි එහෙම price එක change කරන්නේ dollar එක වෙනස් වෙනකොට ඔය වගේ final product එකක. සාමාන්යෙයන් batch ඊළඟට එනකොට නෙ ගණන් වෙනස් කරන්නේ.![]()
USD to LKR fluctuate wenawa nemun wage unwa use karala Gov top management in hodata hamba karai,
මම අහන්නේ ප්රයිස් එක වෙනස් කරන්න පුළුවන් වෙන්න තියන්න කියන්නේ ඇයි කියලා. Dollar rates වලට අදාලව වෙනස් කරන එක නෙවෙයි.උබ ලා වහල්ලු අල්ට්රා ප්රො මැක්ස්. කන්වර්ට් කරගන්න පුළුවන් ඒත් සුද්දො ලොකු ගනන් වලට හුරු නැහැ. ගාන ඩොලර් වලිනුත් පෙන්නුවම උන්ට තේරෙනවා උන්ගේ රටටත් වඩා ලංකාවේ ලාබයි කියලා. ගොඩක් පිටරට වැඩ කරන ලංකාවේ එවුන් ඒ රටවල්වල බඩු ලාබයි කියලා ගන්නෙත් ඔය තියරියටමයි.
කිරි පුතේ. වහල්කමක් නෙමේ කිව්වෙ. ඕක කරන්න ඕනෙ ඕකෙ ඉන්න මාකටින් වැඩේ කරන උන් මිසක් ඇමති නෙමේ කියල මම කිව්වෙ. ඒක නොදන්න ගොන්නුද ඕකෙ මාකටින් කරන්නෙ කියල ඇහුවෙ මමඋබ ලා වහල්ලු අල්ට්රා ප්රො මැක්ස්. කන්වර්ට් කරගන්න පුළුවන් ඒත් සුද්දො ලොකු ගනන් වලට හුරු නැහැ. ගාන ඩොලර් වලිනුත් පෙන්නුවම උන්ට තේරෙනවා උන්ගේ රටටත් වඩා ලංකාවේ ලාබයි කියලා. ගොඩක් පිටරට වැඩ කරන ලංකාවේ එවුන් ඒ රටවල්වල බඩු ලාබයි කියලා ගන්නෙත් ඔය තියරියටමයි.
ලේකම්අර පිටිපස්සේ ඉන්න සුදු ගෑනු කෙනා කවුද බන්??
ගොඩක් පිටරට වැඩ කරන ලංකාවේ එවුන් ඒ රටවල්වල බඩු ලාබයි කියලා ගන්නෙත් ඔය තියරියටමයි.
ඇත්තටම ඇත්ත කතාව
ආයෙත් ගොන් කතාවක්
ගොං වේසිගේ පුතා ඩොලර් Price එකයි රුපියල් Price එකයි දෙකම දාන්න බැහැ
හැමදාම ලේබල් වෙනස් කරන්න වෙනවා
මේ ගොන් හුත්තිගේ පුතා දන්නේ නැහැ හැම දාම ඩොලර් Price එක වෙනස් වෙනවා කියලා![]()
මේ වගේ රට හරක් ඇමතිලා වෙලා ඉන්න කම් ආන්ඩුවේ කොමිස් නිලධාරීන් ගොඩ තමා
කාලෙකින් හදුන්නෙත්ති ගෙන් හොද උපදෙස් ටිකක්