ELA.. rep denna bahalu...
navodth Member Nov 29, 2006 2,860 103 0 36 Negombo Sep 13, 2010 #46 thx 4 da info machan apita koheda HSPA.... api ithin SLT ekata naya gewanawane...thuk witharak
TakurZ Well-known member May 9, 2008 8,525 1,011 113 මහනුවර. Sep 13, 2010 #47 එළකිරි වැඩක් ට්රයි කරලම බලමුකෝ
kasun.madhusanka Well-known member Nov 17, 2008 7,779 134 63 Sep 14, 2010 #48 ela post eka.. dan kiyawanna ba.. passe kiyawanawa..
senewimala1988 Well-known member Dec 5, 2007 7,858 2,695 113 Kadawatha, Sri Lanka Sep 14, 2010 #52 ela ela..physics part ekakuth thiyenava wage..Nice work bro.
djtwinz Well-known member Jun 23, 2007 1,881 273 83 taprobane Sep 15, 2010 #53 Thankz for the Infor.. machan good post rep +4
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,042 113 Kuwait-Galle Sep 15, 2010 #54 ELa Post Eaka MAcahn!!! but yana yan tena meka aranna yanaeaka wadayak ne!! rep +
tsydln Member Oct 28, 2008 1,672 35 0 Gampaha Sep 15, 2010 #57 Mamath oya blog1 baluwa...Patta dewal tikak thiyenawa.....! Supiri'ma thamai.........