ලංකාවෙ සුපිරි ඉන්ටර්නෙට් - 1

wqe123

Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    යන්නෙ කොහද මල්ලෙ පොල් වගේ හෑල්ලක් නෙමේද මේ?

    Unlimited Internet ඕන ඒක හරි.
    හැබැයි සාමාන්‍ය එකෙක්ට ඕනද

    මම WFH, නිතරම call තියනවා. Netflix, Youtube තියනවා
    ගෙදර අයත් ඔය දෙකම බලනවා
    මේ මාසෙ Internet usage එක 300GB වගේ.

    මම හිතන්නෙ 1TB fibre package එක අන්ලිමිටඩ් ඕන 99%ක් home users ලා cover වෙනවා කියලා

    සිංහලු හිතන්නෙ 2500ට 300Mbps Unlimited ඉන්ටනෙට් ඕන කියලා. ඒක නං වෙන්නෙ නැහැ. වෙන්න ඕනත් නැහැ
    ඌ කියලා තියෙන්නේ ඌ වැඩකරන කොම්පැනිය පැත්තේ ස්ටොරිය... එක හරිද , කොම්පැනිය අයතා ලාබ උපයනවා ද ? වගේ දේවල් නෙමේ මම කියන්නේ... ඌ උගේ දුක, ස්ටොරිය කියලා තියෙන්නේ.

    සරලව ගත්තොත් ඌ කියලා තියෙන්නේ මේ තියන එක මේ විදිහට පවත්වා ගෙන යනවා මිසක් මීට වඩා වැඩි දියුණු කරන්න තියන අවස්ථාව අඩුයි. බලපුරොත්තු තියගත්තාට වැඩක් වෙන එකක් නෑ කියලා...
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,328
    6,970
    113
    මෙහෙ නන් ගන්ඩම දෙයක් නෑ කම්ප්ලේන් දාලම එපාවෙලා ඉන්නෙ , සිග්නල් හොදටම තියනව මං ලග හැම එකෙන්ම රවුටර් තියනව එකක්වත් වැඩ නෑ 6න් පස්සෙ
    හැම ISP ම හවස 6ට ටවර් ඔෆ් කරන්න?? පිස්සුද බන් එහෙම කරන්න වෙන මොකක් හරි අවුලක් තියෙන්නෙ. උඹ කියන්නෙ හැම ISP ම හවස 6ට ටවර් Off කරනවා කියලාද

    Fibre තමයි තියෙන්නෙ අනෙක් ඔප්ශන් එකක් විදියට

    අනික මේ දාල තියන ඒව හෙනම කුච්චනබල්
    • 3G එකෙන් battery වැඩි වශයෙන් වැයවෙන්න හේතු කීපයක් තියෙනවා : දැං 3G disconunued
    • කරන්ට් ගියොත් සෙට් එකක් ඉන්නව ජෙනරේටර් ගෙනල්ල ගහන්ඩ . : පිස්සුද බන්, standby crew එකක් ඉන්නවද ජෙනරේටර් ගෙනත් හයි කරන්න
    • ඔය දාල තියන ගනං හිලවු telco කම්පැනියකට peanuts වගේ
    • ලක්ශ ගනන් වල සිස්කො රවුටර් එහම ඇතුලෙ තියෙන්නෙ හුවාවි රවුටර් එහෙමත් තියනව් රවුටර් කිව්වෙ මැනේජබල් ඒව : ලක්ස ගනං වල රවුටර් ස්විචස් කියන්නෙ මහ ලොකු දේවල්නෙමෙයි බන්. මම දැන් ගෙදර යූස් කරන ස්චිච් එකත් 1.80ක්ද කොහෙද. ඔය ගනං ටෙල්කෝ කම්පැනියකට නතිං

    මම ISP ව සුද්ද කරනවා නෙමෙයි. ඒත් කුච්වනබල් ඒව ගොඩයි මට වඩා ටෙල්කෝ ගැන දැන්න එවුන් මෙතන ඇතිනේ
    seems like LLM Generated and edited to be honest.
     
    Last edited:

    astrin

    Well-known member
  • Oct 9, 2022
    552
    670
    93
    හැම ISP ම හවස 6ට ටවර් ඔෆ් කරන්න?? පිස්සුද බන් එහෙම කරන්න වෙන මොකක් හරි අවුලක් තියෙන්නෙ. උඹ කියන්නෙ හැම ISP ම හවස 6ට ටවර් Off කරනවා කියලාද

    Fibre තමයි තියෙන්නෙ අනෙක් ඔප්ශන් එකක් විදියට
    හච් එක කරනව බන් එහෙම , ඩයලොග් නන් ට්‍රැෆික් නිසා වෙන්න ඇති
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,596
    8,848
    113
    mama dakka kohe hari kiyala tiyanawa hutch ewunge system upgrade walata TRCSL eka athulenma case danawa kiyala. mama hithanne wena ISP la ekka set wela. don't know truth
    පට්ට පල් බොරු.. උන්ට තියෙන infra එකවත් maintain කරගන්න සල්ලි නෑ. අලුත් ලබ්බවල් ගැන කවර කතාද...
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    astrin

    Well-known member
  • Oct 9, 2022
    552
    670
    93
    ඩයලොග් වගේ උන්ගෙන් ඇත් වෙන කස්ටමර්ලා එන්න අපි තියෙන දෙයින් වැඩක් ගමු කියල බ්රෙන්වොස් කරන එකක් ද මන්ද
    :ROFLMAO: එහෙම ලයින් එකක් තිය්නව තමයි අන්තිමට බලද්දි ඒත් වෙන හොද ISP එකෙක් ඇවිත් අපිට හරි සොලියුශන් එකක් නොදුන්නොත් අපේ අතේ තමා වැඩේ තියෙන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    ටෙක්නිකල් කෑලි ටයිප් කරන්ඩ කම්මැලි නිසා ඒ අයි එකට කියල ගත්ත
    ඒ අයි හෑල්ලකට හුමන් ටච් දෙන්න ගිහින් කියල පේන්නෙ. නැතුව හියුමන් ආර්ටිකල් එකක් එආයි හෙල්ප් එකෙන් ලියපු බවක් නම් පෙන්නෙ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    Lankawe lokuma case eka average user kenek gewana pramane adu weema.. godak inne $1 wath maseta gewanne nathi ewun..
    Namuth cellular infrastructure ekata yana wiyadama wadi, labour cost wadi, environmental kathandara wadi etc.. ithin cost eka wadi..
    Hamotama speed based Unlimited unath denna puluwan aduma entry price eka $5 wath una nam..
    Ehema naththan cost cover wenna india wage minissu billion ganaka market ekak thiyenna ona..

    Stockmarket eke Dialog kiyanne patta asset pramanayak thiyana namuth ekata sapekshawa sochchan profit ekak hoyana company ekak.. SLT, hutch unath ehemai..
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    හච් එක කරනව බන් එහෙම , ඩයලොග් නන් ට්‍රැෆික් නිසා වෙන්න ඇති

    හුච් එකේ මෙහෙම එකක් වෙනවා හිටපු ගමන් පැයක් දෙකක් සිග්නල් අඩු වෙනවා 4g
    උදේ දවල් කියල නෑ ඕන වෙලාවක රන්ඩම්ලි වෙනවා එක

    අනිත් එක ජෙනරේටර් උස්සං එන්නේ නෑ
    ගොඩක් ඒවගේ දැන් තියෙන්නේ දාර බැටරි පක් එකක් දාල පැය ගානක් බැකප් එක දෙන්න පුළුවන්
    ජෙනි තිනවා නම් ups වගේ ගහල ඇති ජෙනිය ස්ටාර්ට් වෙනකං බැකප් එකට
    ටවර් කියන්නේ life critical දෙයක් නෙමේ නේ
    අපේ පැත්තට සිග්නල් එන ටවර් එක තියෙන්නේ ටිකක් දුරින් ඒ පැත්තට පවර් කට් එකක් උන ගමන් කාලයක් තිබ්බ සිග්නල් ලෙෆ්ට් වෙනව
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    හැම ISP ම හවස 6ට ටවර් ඔෆ් කරන්න?? පිස්සුද බන් එහෙම කරන්න වෙන මොකක් හරි අවුලක් තියෙන්නෙ. උඹ කියන්නෙ හැම ISP ම හවස 6ට ටවර් Off කරනවා කියලාද

    Fibre තමයි තියෙන්නෙ අනෙක් ඔප්ශන් එකක් විදියට

    අනික මේ දාල තියන ඒව හෙනම කුච්චනබල්
    • 3G එකෙන් battery වැඩි වශයෙන් වැයවෙන්න හේතු කීපයක් තියෙනවා : දැං 3G disconunued
    • කරන්ට් ගියොත් සෙට් එකක් ඉන්නව ජෙනරේටර් ගෙනල්ල ගහන්ඩ . : පිස්සුද බන්, standby crew එකක් ඉන්නවද ජෙනරේටර් ගෙනත් හයි කරන්න
    • ඔය දාල තියන ගනං හිලවු telco කම්පැනියකට peanuts වගේ
    • ලක්ශ ගනන් වල සිස්කො රවුටර් එහම ඇතුලෙ තියෙන්නෙ හුවාවි රවුටර් එහෙමත් තියනව් රවුටර් කිව්වෙ මැනේජබල් ඒව : ලක්ස ගනං වල රවුටර් ස්විචස් කියන්නෙ මහ ලොකු දේවල්නෙමෙයි බන්. මම දැන් ගෙදර යූස් කරන ස්චිච් එකත් 1.80ක්ද කොහෙද. ඔය ගනං ටෙල්කෝ කම්පැනියකට නතිං

    මම ISP ව සුද්ද කරනවා නෙමෙයි. ඒත් කුච්වනබල් ඒව ගොඩයි මට වඩා ටෙල්කෝ ගැන දැන්න එවුන් මෙතන ඇතිනේ
    seems like LLM Generated and edited to be honest.
    මෙහෙමයි. අරු කියලා තියන් එකෙත් අත්තක් තියනවා.
    කොලබ ගැන බැලුවොත් උබ කියන එක හරි.

    නමුත් බදුල්ල ටවුම, බණ්ඩාරවෙල ටවුම ගත්තත් පොඩි ප්‍රමාණයක් ඉන්න ටවුන්. ටවුන් එක වටේ තියන වතු වල තව කණු සෙට් එකක් තියනවා. කටමර් කොස්ටින්, ප්රෝෆිට් සෙන්ටර් කොස්ටින් වගේ කොන්සේප්ට් ඇප්ලයි කලොත් ඒ කණුවෙන් ජෙනේරේට් වෙන ඉන්කම් එක මදි එක සර්විස් කරන්න කියලා. ඔය ටවුන් දෙකම රැ 10 වෙනකොට බොහෝ මිනිස්සු ගොරව ගොරවා දොයි... මහනුවර උනත් රෑ 8 පස්සේ කන්න කඩයක් හොයන්නත් යන්න ඕනා දුර....

    උන් ඔෆ් කරන එක හරි කියනවා නෙමේ. නමුත් ඔය ප්රෝෆිට් සෙන්ටර් කොස්ටින්, පේ බැක් වගේ කොන්සේප්ට් මේන්ටේන් කරගන්න බැරි වට ඔය ජාතියේ වැඩ කරනවා ඇති....
     

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,328
    6,970
    113
    මෙහෙමයි. අරු කියලා තියන් එකෙත් අත්තක් තියනවා.
    කොලබ ගැන බැලුවොත් උබ කියන එක හරි.

    නමුත් බදුල්ල ටවුම, බණ්ඩාරවෙල ටවුම ගත්තත් පොඩි ප්‍රමාණයක් ඉන්න ටවුන්. ටවුන් එක වටේ තියන වතු වල තව කණු සෙට් එකක් තියනවා. කටමර් කොස්ටින්, ප්රෝෆිට් සෙන්ටර් කොස්ටින් වගේ කොන්සේප්ට් ඇප්ලයි කලොත් ඒ කණුවෙන් ජෙනේරේට් වෙන ඉන්කම් එක මදි එක සර්විස් කරන්න කියලා. ඔය ටවුන් දෙකම රැ 10 වෙනකොට බොහෝ මිනිස්සු ගොරව ගොරවා දොයි... මහනුවර උනත් රෑ 8 පස්සේ කන්න කඩයක් හොයන්නත් යන්න ඕනා දුර....

    උන් ඔෆ් කරන එක හරි කියනවා නෙමේ. නමුත් ඔය ප්රෝෆිට් සෙන්ටර් කොස්ටින්, පේ බැක් වගේ කොන්සේප්ට් මේන්ටේන් කරගන්න බැරි වට ඔය ජාතියේ වැඩ කරනවා ඇති....
    මු කියලා තියෙන්නෙ පන්නිපිටියෙ කියලානේ බන්. ඒකයි මම කියන්නෙ වෙන්න බැහැ කියලා.

    දුර පලාත් වල නං උන් ඇත්තටම බැකප් පවර් එහෙම නැතිව රන් කරන්නෙ. අර ලයිට් කපපු කාලෙ ලයිට් ගිහින් ටික වෙලාවකින් internet නැතිවෙනවා කියලා ඒ කාලෙ සීන් එකක් තිබුනානේ.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    astrin

    Well-known member
  • Oct 9, 2022
    552
    670
    93
    හැම ISP ම හවස 6ට ටවර් ඔෆ් කරන්න?? පිස්සුද බන් එහෙම කරන්න වෙන මොකක් හරි අවුලක් තියෙන්නෙ. උඹ කියන්නෙ හැම ISP ම හවස 6ට ටවර් Off කරනවා කියලාද

    Fibre තමයි තියෙන්නෙ අනෙක් ඔප්ශන් එකක් විදියට

    අනික මේ දාල තියන ඒව හෙනම කුච්චනබල්
    • 3G එකෙන් battery වැඩි වශයෙන් වැයවෙන්න හේතු කීපයක් තියෙනවා : දැං 3G disconunued
    • කරන්ට් ගියොත් සෙට් එකක් ඉන්නව ජෙනරේටර් ගෙනල්ල ගහන්ඩ . : පිස්සුද බන්, standby crew එකක් ඉන්නවද ජෙනරේටර් ගෙනත් හයි කරන්න
    • ඔය දාල තියන ගනං හිලවු telco කම්පැනියකට peanuts වගේ
    • ලක්ශ ගනන් වල සිස්කො රවුටර් එහම ඇතුලෙ තියෙන්නෙ හුවාවි රවුටර් එහෙමත් තියනව් රවුටර් කිව්වෙ මැනේජබල් ඒව : ලක්ස ගනං වල රවුටර් ස්විචස් කියන්නෙ මහ ලොකු දේවල්නෙමෙයි බන්. මම දැන් ගෙදර යූස් කරන ස්චිච් එකත් 1.80ක්ද කොහෙද. ඔය ගනං ටෙල්කෝ කම්පැනියකට නතිං

    මම ISP ව සුද්ද කරනවා නෙමෙයි. ඒත් කුච්වනබල් ඒව ගොඩයි මට වඩා ටෙල්කෝ ගැන දැන්න එවුන් මෙතන ඇතිනේ
    seems like LLM Generated and edited to be honest.

    3G disconunued තමයි ඒක හරි ඩයලොග් එකේ, එහෙම නමුත් හච් තවම විස්වාස කරනව 3g ගැන උන්ගෙ 4G කවරේජ් එකට වඩා 3G එක තියන නිසයි උන් එහෙම කරන්නෙ 4G fequancy වෙන් කර ගන්න එකෙත් ප්‍රශ්න තිය්නව ලග ලග ඒව දැන් සෙට් වෙන්නෙ ඉන්ටෆියර් වෙනව වෙන ඒවත් එක්ක
    3G කියන්නෙ බං එන්කරිප්ටඩ් කනෙකශන් එකක් ඒකට ෆෝන් එකේ වෙනම රියල් ටයිම් ප්‍රොසස් එකක් යනව ඩික්‍රිප්ට් කරන්න ඒකයි බැට්‍රි බහින්නෙ
    • කරන්ට් ගියොත් සෙට් එකක් ඉන්නව ජෙනරේටර් ගෙනල්ල ගහන්ඩ . : පිස්සුද බන්, standby crew එකක් ඉන්නවද ජෙනරේටර් ගෙනත් හයි කරන්න
    ඔවු බන් උබ දන්නෙ නැත්නම් හොයල බලහන් ටෙලිකොම් ෆීල්ඩ් එකේ ඉන්නව පැසිවු ටීම් කියල උන් කරන්නෙ ඕව තනකොල කපන්නත් වෙනම ටීම් ඉන්න්ව
    මාසෙ ගානෙ ගිහින් ටවර් එක දිරලද බලන්ඩත් වෙනම ඉන්නව , සමහර ඒවගෙ සෙකුරුටි කෙනෙකුත් ඉන්නව , ටවර් පෙන්ට් කරනව කාලෙන් කාලෙට ලොකු වියදමක් යනව ඒකටත් ටවර් එකේ සුදු රතු වගේ කඩ ඉරි විදියට පාටකරල තියෙන්නෙ ඒව උඩ ඉදන් සූරල ආයෙත් අර තිබුන එකේ විරුද්ද විදියට පේන්ට් කරන්ඩ ඕනෙ
    බැට්‍රි බැකප් එකෙන් වැඩි වෙලා දුවන්න බෑ , ජෙනි තියන් ඉන්නව ස්ටැන්ඩ් බයි ටීම් ඩවුන් වෙන ටවර් වලට් ගිහින් ගහන්න , ඒව ගොඩක් දැන් අවුට් සෝස් ,
    • ඔය දාල තියන ගනං හිලවු telco කම්පැනියකට peanuts වගේ
    උන්ගෙ වත්කම එක්ක බලද්දි පොඩි ගානක් උනාට උන් එහෙම නෙමෙයි ඒක බලන්නෙ රීජන් විදියට කැල් කරන්නෙ ඇවරේජ් කනෙක්ට් වෙන යුසර්ස්ල ගානත් එක්ක,


    ගෙදර යූස් කරන ස්චිච් එකත් 1.80ක්ද කොහෙද

    ඊට වඩා නන් ගොඩක් ගන්න් ඒව රැක් පිටින් තියෙන්නෙ බන් ඒව මේ eth /ftth පොර්ට් එහෙම නෙමෙයි තියෙන්නෙ රවුටර් කිඋවට

    seems like LLM Generated and edited to be honest.

    ඔව බන් ටයිප් කරන්ඩ කම්මැලි කමට ටෙක්නිකල් ඒව් chatgpt එකෙන් ඩීටෙල් දීල හදාගත්ත

    මු කියලා තියෙන්නෙ පන්නිපිටියෙ කියලානේ බන්. ඒකයි මම කියන්නෙ වෙන්න බැහැ කියලා.

    දුර පලාත් වල නං උන් ඇත්තටම බැකප් පවර් එහෙම නැතිව රන් කරන්නෙ. අර ලයිට් කපපු කාලෙ ලයිට් ගිහින් ටික වෙලාවකින් internet නැතිවෙනවා කියලා ඒ කාලෙ සීන් එකක් තිබුනානේ.
    1755253946867.png
    1755253960761.png

    ------ Post added on Aug 15, 2025 at 4:02 PM

    හුච් එකේ මෙහෙම එකක් වෙනවා හිටපු ගමන් පැයක් දෙකක් සිග්නල් අඩු වෙනවා 4g
    උදේ දවල් කියල නෑ ඕන වෙලාවක රන්ඩම්ලි වෙනවා එක

    අනිත් එක ජෙනරේටර් උස්සං එන්නේ නෑ
    ගොඩක් ඒවගේ දැන් තියෙන්නේ දාර බැටරි පක් එකක් දාල පැය ගානක් බැකප් එක දෙන්න පුළුවන්
    ජෙනි තිනවා නම් ups වගේ ගහල ඇති ජෙනිය ස්ටාර්ට් වෙනකං බැකප් එකට
    ටවර් කියන්නේ life critical දෙයක් නෙමේ නේ
    අපේ පැත්තට සිග්නල් එන ටවර් එක තියෙන්නේ ටිකක් දුරින් ඒ පැත්තට පවර් කට් එකක් උන ගමන් කාලයක් තිබ්බ සිග්නල් ලෙෆ්ට් වෙනව
    ටවර් කියන්නේ life critical දෙයක් නෙමේ නේ උනාට ටෙලිකොම් ෆිල්ඩ් එකේ ඒක එහෙම එකක් බං , ඔලු රත් වෙනව ටවර් එකක් ඩවුන් කියන්නෙ රීජන් හෙඩ්ගෙ ඉදන් පහල එකාටම , රෑ 12 ද 1 ද අදාල නෑ කෝල් ආව ගමන් නැගිටලා යන්ඩ තියෙන්නෙ
    ------ Post added on Aug 15, 2025 at 4:05 PM
     
    Last edited:
    • Wow
    Reactions: Yin And Yang