කැන්ඩොස්_මාමා_තෑගි_අරන්_සැලෝන්_ඇවිල්ලා ...ල&#3

YelaWolf

Well-known member
  • Jun 6, 2017
    5,226
    4,095
    113
    Kandos witharak newi hama product ekakatama panuwo enna puluwan, ehemanam hama chocolate ekakma ara ganne nathuwa inna one

    maxresdefault.jpg



    ferrero-rocher

    Mekata waggakiyanne meya Warehouse or Cocoa Moth
    warehousemoth.jpg


    Wisthara

    Man nam Kandos walata wada Cadbury walata thama kamathi :lol:

    :baffled:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    kandos කියන්න මමත් අසම චෝකොලට් එකක්
    අපි පොඩි කාලෙත් ඔය වගේ පනුවෝ ඉදල උන්ට කෝල් කරහම ගෙදරටම ප්රෝමිසස් චෝකොලට 4 එක්ක තව පොඩි චෝකොලට් පර්සලයක්ම දීලා ගියා ඒකාලේ ප්රෝම්සස් කියන්නේ ඉතින් ලොකුම එකක් තමයි . ඕක උන් හැමෝටම කරනවා.

    ඔය kandos වල පනුවෝ ඉන්න එක හරියට වෙනවා
    මේකේ මේ ඉන්න මෝඩ ගැනි මේක FB දාන වෙලාවේ ඕක පාරිභෝගික අධිකාරියට පැමිණිල්ලක් දැම්මනම් ඉවරයි මුන් දැන් පඩයක් ගියත් FB දන්නේ නිකන් මාර්ක් අය්යියා ඇමෙරිකාවේ ඉදන් ඇවිත් නඩුව අහයි වගේ

    FB dammama wedak nattan ban ai me ochchara kagahanne? :lol::lol:

    paribogika adikariyen mekata action ganiy da etakota? ganiy pakak. :lol:
    untawath nathi kondak me ganita tibuna ekata garu karapan.

    me ganita respect karapiya eka ekata dekata nawune nathi ekata.

    ubalata ona yahapalane (matat ona) hadanna yanne eka ekagen allas ganna ekalath ekkada? :dull:

    ubalath ekka yahapalane newei pakak hadanna puluwan me rate. eka mama terum gatta meke posts dakala.. :dull:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මේක සහතික ඇත්ත :yes: පලතුරක උනත් කිසි සතෙක් නැතුව පලුද්දක් නැතුව දිලිසි දිලිසි තියෙනවා කියන්නේ කෙමිකල් නාවල කෘතීම විදිහට හදපුව කියන එක. සතෙක්ටවත් එකේ ජීවත් වෙන්න බෑ.

    එහෙමයි කියල ඉතින් පනුවෝ කන්නත් බෑ හැබැයි :baffled:

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    dan me ganiyek meka dammama hena awla meke unta.

    KFC eke eke chicken wala panuwo idapu ekata kollek video ekak dammama ekatat me wagema bannada danne na.

    awlak nane chicken walath panuwo inna puluwan ne.. :lol:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඔනම ප්‍රඩක්ෂන් ඒකක මෙ වගේ දෙවල් වෙනවා. සර්ච් කරලා බලන්න නම ගිය කෝකාකා්ලා මාර්ස් චොකලට් ඒ්වලත් වෙනවා --හොදම දේ අවස්ථාවෙන් ප්‍රයෝජනය ගන්න. මුන් හරි කියලා නෙවේ කියන්නේ.

    nodakin ban ubala.. :baffled::baffled:

    wena kama walath panuwo htiyama uba oya kathawama da kiyanne? :nerd::eek:

    oyawagema amathila, manthreela th unta ena awasta walin prayojanaya gannakota minissu unta baninne ai ban? :eek::eek:

    ubala katin da manda katha karanne..

    methana waraddak wela tiyeddith eka sadaraneekaranaya karala wahanna hadanawa.
     

    tsomeone

    Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    මේක සහතික ඇත්ත :yes: පලතුරක උනත් කිසි සතෙක් නැතුව පලුද්දක් නැතුව දිලිසි දිලිසි තියෙනවා කියන්නේ කෙමිකල් නාවල කෘතීම විදිහට හදපුව කියන එක. සතෙක්ටවත් එකේ ජීවත් වෙන්න බෑ.

    එහෙමයි කියල ඉතින් පනුවෝ කන්නත් බෑ හැබැයි :baffled:

    Mekai ban Oya products eliyata awama retail kadawala agentla badu store karana widiya anuwa owa wenas wenna puluwan. Api dannawane kadawal wala badu tiyana widiya. Anika math lankawe ithamath janapriya, wishala washayen product gennana ayathanayaka warehouse eke stocktaking walata gihin thiynawa, ewa badu thiyala thiyna hatiyata ithin aye monada.:lol:

    borunam meke athi company wala weda karana aya dawasata gullo innawa panuwo innawa kiyala kochchara complains enawada kiyala balaganna puluwan e hama kenatama ithin companya karanne gift ekak yawana eka :lol:

    Anika lankawe witharak newi onema rataka weda karana unge hatiyen chater dewal dakala thiyenawa, weda karana un job eka karaddi ehen mehen gahala danawa short cut, man as deken dakalath thiynawa. Api hamoma job karaddi shortcut gahanawane unuth ehema thamai :lol:
     

    waasalamudali

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    399
    338
    63

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    dan me ganiyek meka dammama hena awla meke unta.

    KFC eke eke chicken wala panuwo idapu ekata kollek video ekak dammama ekatat me wagema bannada danne na.

    awlak nane chicken walath panuwo inna puluwan ne.. :lol:

    ganiyekta padayak giyath ane paw kiyala umbala wage un innakan ithin hodai :lol::lol:
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,699
    13,476
    113
    FB dammama wedak nattan ban ai me ochchara kagahanne? :lol::lol:

    paribogika adikariyen mekata action ganiy da etakota? ganiy pakak. :lol:
    untawath nathi kondak me ganita tibuna ekata garu karapan.

    me ganita respect karapiya eka ekata dekata nawune nathi ekata.

    ubalata ona yahapalane (matat ona) hadanna yanne eka ekagen allas ganna ekalath ekkada? :dull:

    ubalath ekka yahapalane newei pakak hadanna puluwan me rate. eka mama terum gatta meke posts dakala.. :dull:

    දැන් ලංකාවේ උන් පඩයක් ගියත් fb දදා ඉන්නවා ගන්න ඕන legal action ගන්නේ නැතිව
    පාරිභෝගික අධිකාරියට ගියත් කරන්න පුළුවන් ලොකු දෙයක් නෑ ආහාර විෂ වීමක් වෙලා නැති නිසා

    දැන් ගොඩක් එවුන්කරන්නේ මේ වගේ දේවල් වලින් බොරු ෂෝ එකක් දාන එක විතරයි
     

    beam_tech

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,039
    14,423
    113
    වැලිවේරිය
    Apema un apema untama kelawanawa...dan itin Indian chocolate kapalla....tawav tika kalekin dapalla indian chocolate wala panuwo kiyala ...itapasse lanka we chocolate hoyapalla kanna ethakota ehemmadeyak ituru ela tiyen nati wei....කුහක Sri lankan 🇱🇰
     
    Last edited:

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    Prashnaya Thamunge nowana thaak pilithura darshanikai.

    Puduma higana ponnayo tikak meke inne. Comments dakka pukenuth hinaaa yanawa. Candos, Edna kana gode higana haththa. :lol:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    දැන් ලංකාවේ උන් පඩයක් ගියත් fb දදා ඉන්නවා ගන්න ඕන legal action ගන්නේ නැතිව
    පාරිභෝගික අධිකාරියට ගියත් කරන්න පුළුවන් ලොකු දෙයක් නෑ ආහාර විෂ වීමක් වෙලා නැති නිසා

    දැන් ගොඩක් එවුන්කරන්නේ මේ වගේ දේවල් වලින් බොරු ෂෝ එකක් දාන එක විතරයි

    boru show ekak nam company eke unta oka ganan ganne natiwa inna tibunane.

    mokatada kohewath yana ganiyek fb dana ewa ganan ganne kiyala. :yes::yes:

    legal action ganne natiwa kiwwa???? :shocked: ammapa ekath aththa neh... me wage akuratama neetiya kriyathmaka wena rataka fb dada moda chun ganne munta pissu wenna ati.. :frown::frown::sorry::sorry: ponil, mara, jeppo okkoma ekatuwela neetiya pihituwala ne tiyenne dan. samaweyan :sorry::sorry:

    fb wage social media wala dana eka tamai hodama wade. share wela 100000 ganak balana eke effect eka danna nisa tamai un owa karanne.. nattan ahawal reddatada hoyan gihin thagi dennai, pattara wala article dala dennai kata karanne.. :lol::lol: