කැප්ටන් ඇමෙරිකා එකේ වෙන දේ කියන්න

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    කැප්ටන් ඇමෙරිකා එකේ වෙන දේ කියන්න

    යාළුවනේ මම අද කැප්ටන් ඇමෙරිකා චිත්‍රපටිය බැලුවා.ඒත් ඒකෙ කතාව මට තේරෙන්නෙ නැහැ.අර අයිස් ඇතුලෙ ඉඳන් කැප්ටන් ඇමෙරිකාව හොයාගන්නවා.ඊට පස්සෙ තව කැප්ටන් ඇමෙරිකා එක්කෙනෙකුත් ඉන්නවා.ඊට පස්සෙ අන්තිමට අර මොකක්ද එකක් වෙනවා.ඒ කොටස මට තේරෙන්නෙම නෑ.:no::no::no::no:අනේ පුළුවන් කෙනෙක් මේකෙ කතාව පැහැදිලි කරල දෙන්න.:sorry::sorry::sorry::sorry:
     

    mcculum

    Active member
  • Feb 14, 2011
    603
    60
    28
    machan eke story eka tiyenne WW2 eka kale super soldiersla hadana project ekak reult ekak hatiyata tamai captain americawa hadanne , passe man war eke athra madadi arctic walata watila freeze wenwa machan, passe kalekadi uwa hoyagannawa angathedi , bt uwa super solidier kenk nisa marenne na machoo , captainwa tamai 1st Avenger kiyala handunwannne , me year eke release wenawa machan Avengers kiyala film ekak ekat balahan eke Iron man Hulk Thor captain set eka okkomala innawa , umbata hariyatama story line eke terenne natnam Avengers Earths Mightiest Heroes kiyala cartoon season dekak tiyanawa balapan , bt dewani eka nam me April 1st patan gatte tama bt 1st eka bahalan okkoma terei :) :)

    tawa monwa hari danganna tiyawna nam ahapan
     
    • Like
    Reactions: olu bakka

    James-Bond

    Member
    Dec 21, 2010
    2,705
    308
    0
    machan eke story eka tiyenne WW2 eka kale super soldiersla hadana project ekak reult ekak hatiyata tamai captain americawa hadanne , passe man war eke athra madadi arctic walata watila freeze wenwa machan, passe kalekadi uwa hoyagannawa angathedi , bt uwa super solidier kenk nisa marenne na machoo , captainwa tamai 1st Avenger kiyala handunwannne , me year eke release wenawa machan Avengers kiyala film ekak ekat balahan eke Iron man Hulk Thor captain set eka okkomala innawa , umbata hariyatama story line eke terenne natnam Avengers Earths Mightiest Heroes kiyala cartoon season dekak tiyanawa balapan , bt dewani eka nam me April 1st patan gatte tama bt 1st eka bahalan okkoma terei :) :)

    tawa monwa hari danganna tiyawna nam ahapan


    super solidier kenk nisa marenne na machoo
    :no:

    Hibernate(හිමායනය:P) වෙලා ඉන්නෙ. අන්න ඒක නිසයි ඌ මැරෙන්නෙ නැත්තෙ. උඹ කියල තියෙන අනිත් ටික හරි:yes:
     
    • Like
    Reactions: olu bakka

    mcculum

    Active member
  • Feb 14, 2011
    603
    60
    28
    :no:

    Hibernate(හිමායනය:P) වෙලා ඉන්නෙ. අන්න ඒක නිසයි ඌ මැරෙන්නෙ නැත්තෙ. උඹ කියල තියෙන අනිත් ටික හරි:yes:

    ane yakowww :P:P:P:P:P :):):):):):)
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    Code:
    http://www.podnapisi.net/captain-america-the-first-avenger-2011-p1344946

    sinhala sub dala thawa parak balapan:rofl::P
     

    DCSDj

    Well-known member
  • Mar 22, 2011
    4,521
    989
    113
    Cupertino
    Palaweniyata pennanne "Preset"

    ita passe film eke wenne . Caption americage Life story eka .

    Eke End eka vidiyata thama Frezz unu Body ekak hoyaganne . :)
     
    • Like
    Reactions: olu bakka

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    machan eke story eka tiyenne WW2 eka kale super soldiersla hadana project ekak reult ekak hatiyata tamai captain americawa hadanne , passe man war eke athra madadi arctic walata watila freeze wenwa machan, passe kalekadi uwa hoyagannawa angathedi , bt uwa super solidier kenk nisa marenne na machoo , captainwa tamai 1st Avenger kiyala handunwannne , me year eke release wenawa machan Avengers kiyala film ekak ekat balahan eke Iron man Hulk Thor captain set eka okkomala innawa , umbata hariyatama story line eke terenne natnam Avengers Earths Mightiest Heroes kiyala cartoon season dekak tiyanawa balapan , bt dewani eka nam me April 1st patan gatte tama bt 1st eka bahalan okkoma terei :) :)

    tawa monwa hari danganna tiyawna nam ahapan

    එතකොට ඉස්සර හිටපු අර කෙල්ල එහෙම වර්තමාන කලෙත් ඉන්නවනෙ.ඒක පොඩ්ඩක් මට පැහැදිලි කරන්න පුළුවන්ද?

    උදවු කිරීම ගැන ස්තූතිවන්ත වෙනවා.
    REP +
     
    • Like
    Reactions: mcculum

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    :no:

    Hibernate(හිමායනය:P) වෙලා ඉන්නෙ. අන්න ඒක නිසයි ඌ මැරෙන්නෙ නැත්තෙ. උඹ කියල තියෙන අනිත් ටික හරි:yes:

    Palaweniyata pennanne "Preset"

    ita passe film eke wenne . Caption americage Life story eka .

    Eke End eka vidiyata thama Frezz unu Body ekak hoyaganne . :)

    THANKS
    REP+​
     
    • Like
    Reactions: James-Bond

    mcculum

    Active member
  • Feb 14, 2011
    603
    60
    28
    එතකොට ඉස්සර හිටපු අර කෙල්ල එහෙම වර්තමාන කලෙත් ඉන්නවනෙ.ඒක පොඩ්ඩක් මට පැහැදිලි කරන්න පුළුවන්ද?

    උදවු කිරීම ගැන ස්තූතිවන්ත වෙනවා.
    REP +

    machan umba kiaynne mona kella ganada peggy carter tamai e kale hitiye eeta passe kohoma hari captain ekka passe kalekadi yalu wemme sharon carter e peggyge niece hari younger sister hari , umba kiyapu siddiya nam mata hariyata mataka na machoo