කැබිනට් මණ්ඩලය අධීක්‍ෂණයට කමිටුවක්..Thanks AKD‼️

slsal

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    Edit කරලා බොරු දාලා තියන ඒවට මම එන්නේ නෑ.
    @Geshi95 ona baduwa wenda. eki eka athakata paw bn. hithapanko kolla gay unahama kellek wena asaranakama. okata karanda thiyenne. @SLK_sri ta demu @Geshi95 ge pukata diwa dana eka uba ekage puka palapan. mama asa @Geshi95 ge kollage pukata bn. habayi mata @Geshi95 balagana iddi gahanda ona. hathara dena kagagaha play karadi sapa kohomada. Badu yaddi uba @geshige katata dipan mama ekige boyge muna hedila yanda allannam. ammo sapa.
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,956
    113
    Panadura
    @Geshi95 ona baduwa wenda. eki eka athakata paw bn. hithapanko kolla gay unahama kellek wena asaranakama. okata karanda thiyenne. @SLK_sri ta demu @Geshi95 ge pukata diwa dana eka uba ekage puka palapan. mama asa @Geshi95 ge kollage pukata bn. habayi mata @Geshi95 balagana iddi gahanda ona. hathara dena kagagaha play karadi sapa kohomada. Badu yaddi uba @geshige katata dipan mama ekige boyge muna hedila yanda allannam. ammo sapa.
    @SLK_sri දිව දාන එක හොද වැඩී බන් මූට.ගේශිගේ ගූ කන්න ඕකව දාමු.
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,079
    4,635
    113
    This fellow has nothing else to do apart from posting shit on this forum....🤦. He keeps on complaining on all issues
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    mama asa @Geshi95 ge kollage pukata bn. habayi mata @Geshi95 balagana iddi gahanda ona. ammo sapa.
    Excuse Me Reaction GIF by One Chicago
     
    • Dislike
    Reactions: G Starlin

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    යාලුවෝ මාලුවෝ හැම එකාටම මොකක් හරි බලයක් දෙනවා නේ බන් ලපය.. එහෙම තමා නියම යාලුවෝ.. ලපයට ශුවර් නෑ උගේ කැබිනට් එකවත්😂.

    නේද මචන්ලා?
    මේ කතාව මම මීට අවුරිද්දකට කලින් මේකේ කිව්වා.
    පක්ශේ වැඩ කරන්නේ one man show වලින් නෙමෙයි. සාමුහික තීන්දු. ඒ ක්‍රමය අමාත්‍යන්ශ වලට ගෙනත් කර්‍යක්ශම කරන plan එක කලින්ම තිබ්බා
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,956
    113
    Panadura
    මේ කතාව මම මීට අවුරිද්දකට කලින් මේකේ කිව්වා.
    පක්ශේ වැඩ කරන්නේ one man show වලින් නෙමෙයි. සාමුහික තීන්දු. ඒ ක්‍රමය අමාත්‍යන්ශ වලට ගෙනත් කර්‍යක්ශම කරන plan එක කලින්ම තිබ්බා
    💀🍌