කැම්පස් යන කාලෙ threesome දාපු උන් ඉන්නවද

asanka+++

Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    ඔව්,
    දවසක් බෙස්ටි එක්ක පෝන් ගැන කතා කර කර ඉද්දි ඒකි කරලා නෑ ආසයි කියලා කීවා. ඉතින් මාත් හා කරමු එහෙනම් කියලා ඒකි එක්ක රූම් ගියා. ඒකි ඒක ඒකිගෙ හොදම යාලුවට කියලා එයාටත් ආස හිතිලා ඊලග දවසෙ තුන්දෙනා සෙට්වෙලා ත්රීසම් එකක් දැම්මා. මුන් දෙන්නා ඒක සෙට් එකේ උන්ට කියලා උන්ටත් ආස හිතිලා කෙල්ලො 12 දෙනාම එක්ක ටුවෙල්සම් එකක් දැම්මා. මුන්ටික ඕක බැච් එකේ උන්ට කියලා ඒකෙ ඉන්න 45 දෙනාටම ආස හිතිලා fourtyfivesome එකක් දාන්න තැනක් හොයනවා දැන්.
     

    Mr.Curious

    Well-known member
  • May 22, 2022
    5,421
    5,120
    113
    hand some thama :lol:
    Gov uni da

    ඔව්,
    දවසක් බෙස්ටි එක්ක පෝන් ගැන කතා කර කර ඉද්දි ඒකි කරලා නෑ ආසයි කියලා කීවා. ඉතින් මාත් හා කරමු එහෙනම් කියලා ඒකි එක්ක රූම් ගියා. ඒකි ඒක ඒකිගෙ හොදම යාලුවට කියලා එයාටත් ආස හිතිලා ඊලග දවසෙ තුන්දෙනා සෙට්වෙලා ත්රීසම් එකක් දැම්මා. මුන් දෙන්නා ඒක සෙට් එකේ උන්ට කියලා උන්ටත් ආස හිතිලා කෙල්ලො 12 දෙනාම එක්ක ටුවෙල්සම් එකක් දැම්මා. මුන්ටික ඕක බැච් එකේ උන්ට කියලා ඒකෙ ඉන්න 45 දෙනාටම ආස හිතිලා fourtyfivesome එකක් දාන්න තැනක් හොයනවා දැන්.
    @AhhhCapaCapa
    ------ Post added on Jan 6, 2024 at 4:52 PM
     

    FALL3N

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    2,644
    2,428
    113
    Dark Side of Earth
    ඔව්,
    දවසක් බෙස්ටි එක්ක පෝන් ගැන කතා කර කර ඉද්දි ඒකි කරලා නෑ ආසයි කියලා කීවා. ඉතින් මාත් හා කරමු එහෙනම් කියලා ඒකි එක්ක රූම් ගියා. ඒකි ඒක ඒකිගෙ හොදම යාලුවට කියලා එයාටත් ආස හිතිලා ඊලග දවසෙ තුන්දෙනා සෙට්වෙලා ත්රීසම් එකක් දැම්මා. මුන් දෙන්නා ඒක සෙට් එකේ උන්ට කියලා උන්ටත් ආස හිතිලා කෙල්ලො 12 දෙනාම එක්ක ටුවෙල්සම් එකක් දැම්මා. මුන්ටික ඕක බැච් එකේ උන්ට කියලා ඒකෙ ඉන්න 45 දෙනාටම ආස හිතිලා fourtyfivesome එකක් දාන්න තැනක් හොයනවා දැන්.
    ලක්ෂෙ පැන්නම උබේ අම්මත් දන්නෙම නැතුව ලක්ෂසම්එකක් දාලා තියෙයි ඔය එක්කම
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    ලක්ෂෙ පැන්නම උබේ අම්මත් දන්නෙම නැතුව ලක්ෂසම්එකක් දාලා තියෙයි ඔය එක්කම
    උබෙ අම්මා ගෑනි නංගිලා විතරක් නෙවෙයි උබත් ඉන්න පුලුවන් ඒ අතරෙ
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    නැග්ග
    Man ubata gangbang denawa.
    Ape amma ganie nangilai dildo dala ubata puke arinawa.... Ammo capa capa
    අම්මෝ නැග්ගා
    ඊටපස්ස මන් උබට පුකේ අරිනවා, උබට තියෙන්නෙ පුක දික්කරගෙන අඩ අඩ ඉන්න 😍
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,218
    18,866
    113
    අදාල නෑනේ
    dragonball z super saiyin GIF
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,029
    2
    15,774
    113
    අපේම කැම්පස් එකේ දෙන්නෙක් එක්ක තාම නැහැ. කොළඹ කැම්පස් එකේ නංගිලා නම් ගොඩක් සෙට් වෙලා තියෙනවා.

    සාර්ථකම ක්‍රමය පොඩ්ඩක් හරි bi නැඹුරුව තියෙන කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න එක. එයාලා කොහොමත් තමන්ගෙ යාලුවන්ට ඕක කියාගන්න බැරිව ඉන්නෙ. අදහස දාපු ගමන් joke එකට වගේ මූ මෙහෙම කිව්වා කියල කැමති කරගන්නවා. අපිට කරන්න දේකුත් නැති තරම්.

    අනික කොච්චර වුණත් එක කෙල්ලෙක් හරි bi නම් තමයි බං වැඩේත් සැප. කෙල්ලො දෙන්නා කිස් කරද්දි එහෙම මාරු කර කර ගහද්දි වෙනම ලෙවල් එකක්. අනික උන් දෙන්නට දෙන්නා හොඳට මෝල් කරගෙන ජූස් වක්කරගන්නවා.

    අනික එතකොට ඊරිසියා සීන් එකත් අඩුයිනෙ. කොච්චර කිව්වත් දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්ට අපේ හිත වැඩිපුර යනවනෙ බං. අනිත් එකීටත් කරනවා, හැබැයි අ‍ාසාව වැඩි එකියෙක්ට. අනිත් එකීට ඉන්න නිසා කරනවා. Bi වුණාම එහෙම බලෙන් balance කරන්න දෙයක් නෑනෙ. එ‍්කිත් අ‍ා‍සයි අනිත් කෙල්ලට. 😁

    කැම්පස්වලට වඩා හැබැයි ඔෆිස් ඉන්න කෑලි තමයි ඕවට හොඳම. උන් නම් ඕන හුත්තකට ප්‍රීති වෙසක් කියල ඉන්නෙ. පොඩි attraction එකක්වත් පෙන්නන්න ඕන නෑ කෙළින්ම හුකමුද කියලම අහන ලෙවල් එකේ.
     

    FALL3N

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    2,644
    2,428
    113
    Dark Side of Earth
    අම්මෝ නැග්ගා
    ඊටපස්ස මන් උබට පුකේ අරිනවා, උබට තියෙන්නෙ පුක දික්කරගෙන අඩ අඩ ඉන්න 😍
    ආයේ පුකෙන් කැරි ටික උබේ කටටම හලනව..
    තව නැග්ග..!
    අන්තිමට අපේ පවුලේ සෙට් එක උබේ
    කටේ රෙනව උඹේයි උබේ අම්මගෙයි.. නංගිලා ගෙයි...
    ම්ම්ම්... උබේ Scat Fetish full fill වෙන කාළයක් වගේ මෙක :D
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    අපේම කැම්පස් එකේ දෙන්නෙක් එක්ක තාම නැහැ. කොළඹ කැම්පස් එකේ නංගිලා නම් ගොඩක් සෙට් වෙලා තියෙනවා.

    සාර්ථකම ක්‍රමය පොඩ්ඩක් හරි bi නැඹුරුව තියෙන කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න එක. එයාලා කොහොමත් තමන්ගෙ යාලුවන්ට ඕක කියාගන්න බැරිව ඉන්නෙ. අදහස දාපු ගමන් joke එකට වගේ මූ මෙහෙම කිව්වා කියල කැමති කරගන්නවා. අපිට කරන්න දේකුත් නැති තරම්.

    අනික කොච්චර වුණත් එක කෙල්ලෙක් හරි bi නම් තමයි බං වැඩේත් සැප. කෙල්ලො දෙන්නා කිස් කරද්දි එහෙම මාරු කර කර ගහද්දි වෙනම ලෙවල් එකක්. අනික උන් දෙන්නට දෙන්නා හොඳට මෝල් කරගෙන ජූස් වක්කරගන්නවා.

    අනික එතකොට ඊරිසියා සීන් එකත් අඩුයිනෙ. කොච්චර කිව්වත් දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්ට අපේ හිත වැඩිපුර යනවනෙ බං. අනිත් එකීටත් කරනවා, හැබැයි අ‍ාසාව වැඩි එකියෙක්ට. අනිත් එකීට ඉන්න නිසා කරනවා. Bi වුණාම එහෙම බලෙන් balance කරන්න දෙයක් නෑනෙ. එ‍්කිත් අ‍ා‍සයි අනිත් කෙල්ලට. 😁

    කැම්පස්වලට වඩා හැබැයි ඔෆිස් ඉන්න කෑලි තමයි ඕවට හොඳම. උන් නම් ඕන හුත්තකට ප්‍රීති වෙසක් කියල ඉන්නෙ. පොඩි attraction එකක්වත් පෙන්නන්න ඕන නෑ කෙළින්ම හුකමුද කියලම අහන ලෙවල් එකේ.
    ammo
    hukmantha awilla :lol: