AL needa padam krpnMFF Threesome
Serious Replies Only
1some තමා දැම්මෙ ඒ කාලෙ ගොඩක්ම![]()
Sliit gihillath mukuth karagatte nadda1some තමා දැම්මෙ ඒ කාලෙ ගොඩක්ම![]()
Gov uni dahand some thama![]()
@AhhhCapaCapaඔව්,
දවසක් බෙස්ටි එක්ක පෝන් ගැන කතා කර කර ඉද්දි ඒකි කරලා නෑ ආසයි කියලා කීවා. ඉතින් මාත් හා කරමු එහෙනම් කියලා ඒකි එක්ක රූම් ගියා. ඒකි ඒක ඒකිගෙ හොදම යාලුවට කියලා එයාටත් ආස හිතිලා ඊලග දවසෙ තුන්දෙනා සෙට්වෙලා ත්රීසම් එකක් දැම්මා. මුන් දෙන්නා ඒක සෙට් එකේ උන්ට කියලා උන්ටත් ආස හිතිලා කෙල්ලො 12 දෙනාම එක්ක ටුවෙල්සම් එකක් දැම්මා. මුන්ටික ඕක බැච් එකේ උන්ට කියලා ඒකෙ ඉන්න 45 දෙනාටම ආස හිතිලා fourtyfivesome එකක් දාන්න තැනක් හොයනවා දැන්.
ලක්ෂෙ පැන්නම උබේ අම්මත් දන්නෙම නැතුව ලක්ෂසම්එකක් දාලා තියෙයි ඔය එක්කමඔව්,
දවසක් බෙස්ටි එක්ක පෝන් ගැන කතා කර කර ඉද්දි ඒකි කරලා නෑ ආසයි කියලා කීවා. ඉතින් මාත් හා කරමු එහෙනම් කියලා ඒකි එක්ක රූම් ගියා. ඒකි ඒක ඒකිගෙ හොදම යාලුවට කියලා එයාටත් ආස හිතිලා ඊලග දවසෙ තුන්දෙනා සෙට්වෙලා ත්රීසම් එකක් දැම්මා. මුන් දෙන්නා ඒක සෙට් එකේ උන්ට කියලා උන්ටත් ආස හිතිලා කෙල්ලො 12 දෙනාම එක්ක ටුවෙල්සම් එකක් දැම්මා. මුන්ටික ඕක බැච් එකේ උන්ට කියලා ඒකෙ ඉන්න 45 දෙනාටම ආස හිතිලා fourtyfivesome එකක් දාන්න තැනක් හොයනවා දැන්.
උබෙ අම්මා ගෑනි නංගිලා විතරක් නෙවෙයි උබත් ඉන්න පුලුවන් ඒ අතරෙලක්ෂෙ පැන්නම උබේ අම්මත් දන්නෙම නැතුව ලක්ෂසම්එකක් දාලා තියෙයි ඔය එක්කම
නැග්ගඋබෙ අම්මා ගෑනි නංගිලා විතරක් නෙවෙයි උබත් ඉන්න පුලුවන් ඒ අතරෙ
අම්මෝ නැග්ගානැග්ග
Man ubata gangbang denawa.
Ape amma ganie nangilai dildo dala ubata puke arinawa.... Ammo capa capa
සුරංගනා කථා පොත එළිදක්වන්නෙ කවද්දඅපේම කැම්පස් එකේ දෙන්නෙක් එක්ක තාම නැහැ.
ආයේ පුකෙන් කැරි ටික උබේ කටටම හලනව..අම්මෝ නැග්ගා
ඊටපස්ස මන් උබට පුකේ අරිනවා, උබට තියෙන්නෙ පුක දික්කරගෙන අඩ අඩ ඉන්න![]()

අපේම කැම්පස් එකේ දෙන්නෙක් එක්ක තාම නැහැ. කොළඹ කැම්පස් එකේ නංගිලා නම් ගොඩක් සෙට් වෙලා තියෙනවා.
සාර්ථකම ක්රමය පොඩ්ඩක් හරි bi නැඹුරුව තියෙන කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න එක. එයාලා කොහොමත් තමන්ගෙ යාලුවන්ට ඕක කියාගන්න බැරිව ඉන්නෙ. අදහස දාපු ගමන් joke එකට වගේ මූ මෙහෙම කිව්වා කියල කැමති කරගන්නවා. අපිට කරන්න දේකුත් නැති තරම්.
අනික කොච්චර වුණත් එක කෙල්ලෙක් හරි bi නම් තමයි බං වැඩේත් සැප. කෙල්ලො දෙන්නා කිස් කරද්දි එහෙම මාරු කර කර ගහද්දි වෙනම ලෙවල් එකක්. අනික උන් දෙන්නට දෙන්නා හොඳට මෝල් කරගෙන ජූස් වක්කරගන්නවා.
අනික එතකොට ඊරිසියා සීන් එකත් අඩුයිනෙ. කොච්චර කිව්වත් දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්ට අපේ හිත වැඩිපුර යනවනෙ බං. අනිත් එකීටත් කරනවා, හැබැයි අාසාව වැඩි එකියෙක්ට. අනිත් එකීට ඉන්න නිසා කරනවා. Bi වුණාම එහෙම බලෙන් balance කරන්න දෙයක් නෑනෙ. එ්කිත් අාසයි අනිත් කෙල්ලට.
කැම්පස්වලට වඩා හැබැයි ඔෆිස් ඉන්න කෑලි තමයි ඕවට හොඳම. උන් නම් ඕන හුත්තකට ප්රීති වෙසක් කියල ඉන්නෙ. පොඩි attraction එකක්වත් පෙන්නන්න ඕන නෑ කෙළින්ම හුකමුද කියලම අහන ලෙවල් එකේ.