කැලිෆෝනියාවේ Facebook මූලස්ථානයට සංචාරයක්..

oskar

Member
Jul 31, 2010
50
7
0
කැලිෆෝනියාවේ Facebook මූලස්ථානයට සංචාරයක්..

මේක ගැන ඔයාල දැනටමත් දන්නවත් ඇති, කෙසේ වෙතත්; Facebook beta tester කෙනෙක් විදියට තේරුනොත්, කැලිෆෝනියාවේ Facebook මූලස්ථානයට සංචාරයක් දින්නා ගන්න පුලුවන් අවස්ථාවක් ගැනයි කියන්න යන්නෙ
(Beta version ගැන බුදාජීවගෙ බ්ලොග් එකේ විස්තර කරල තිබ්බා).Beta Testing කියන්නෙ ලොකු පරිගනක දැනුමක් අවශ්‍ය වැඩක් නෙවෙයි.සාමන්‍ය user කෙනෙක් මුහුණදෙන ගැටලු ටිකක් විශ්ලෙෂණාත්මකව විග්‍රහ කරන එකයි තියෙන්නෙ.
ඉතිං මේකෙදි කරන්න තියෙන්නෙ මෙච්චරයි.. මූණු පොතේ Home Page එකේ පහළ පින්තූරෙ දක්වල තියන "Apply to be a beta tester " ලින්ක් එක දැකල තියනවද බලන්න..
ඉතිරිය කියවන්න:
http://sanskhara.blogspot.com/2010/07/facebook.html
 

lasankandy

Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    machan oya blog eka tiyena Geegain ads un patta horu. mage $30k tibba dunne na.
    account eka remove kara salli illuwama.
    Lanka we un ge ads danne epa.

     

    oskar

    Member
    Jul 31, 2010
    50
    7
    0
    machan oya blog eka tiyena Geegain ads un patta horu. mage $30k tibba dunne na.
    account eka remove kara salli illuwama.
    Lanka we un ge ads danne epa.

    Ah aththada machan... mamath nikan damme.. ai karala daanda oni.. thanks for the info
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Ah aththada machan... mamath nikan damme.. ai karala daanda oni.. thanks for the info
    :yes:Ow machan. Oya Lanka we Porak ge ads Site ekak.
    math 2month witara Site eka dala tibba Clicks walin $30k awata passe Salli illuwa. Account eka Remove kara eyala.

    SCAM ekak Geegain Ads.mama danne EK 2nek ta wageth me seen eka wela tiba.

    Adbrite \ Adsense ADs danne. 100% sure.:yes:
     

    oskar

    Member
    Jul 31, 2010
    50
    7
    0
    :yes:Ow machan. Oya Lanka we Porak ge ads Site ekak.
    math 2month witara Site eka dala tibba Clicks walin $30k awata passe Salli illuwa. Account eka Remove kara eyala.

    SCAM ekak Geegain Ads.mama danne EK 2nek ta wageth me seen eka wela tiba.

    Adbrite \ Adsense ADs danne. 100% sure.:yes:
    Ela.. ela thanks info ekata danma ain karada oni.. lankawe inna horu.. narakada oka gana post ekak EK hari blog syndiyaka hari dammoth.. katath benda :)
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Ela.. ela thanks info ekata danma ain karada oni.. lankawe inna horu.. narakada oka gana post ekak EK hari blog syndiyaka hari dammoth.. katath benda :)
    Thread 2kak witara dala machan tibbe. :yes:
    e Ads dala tibba okkolama ain kara ita passe.
    1.gif
     

    pissu_man

    Member
    Mar 31, 2008
    519
    1
    0
    Sri Lanka (Small Miracle)
    :yes:Ow machan. Oya Lanka we Porak ge ads Site ekak.
    math 2month witara Site eka dala tibba Clicks walin $30k awata passe Salli illuwa. Account eka Remove kara eyala.

    SCAM ekak Geegain Ads.mama danne EK 2nek ta wageth me seen eka wela tiba.

    Adbrite \ Adsense ADs danne. 100% sure.:yes:

    Lassana boruwak wage :P puluwannam oka gena english walin umbe e-mail address ekath ekka daahan pahala thiyana topic ekata. Geegain ekenma answer ekak labei. Ethakota apitath balaaganna puluwanne wela thiyena de... :P
    http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=1896152&page=2