Msg krnw call krnwithin eki wena ka ekka set unat ubt aulak nattn echchraine neh
Msg krnw call krnwithin eki wena ka ekka set unat ubt aulak nattn echchraine neh
ewagen nam aduwak naබැදපු එකක් සෙට් කරගනින් .
uba gdrma inna ekekda ? nattan eliye work krn knkdMsg krnw call krnw
මේ පොන්නයා දැනටත් කරන ලබ්බක් නෑ බන්මම අනාවැකියක් කියන්නම්.
උඹ ට්රැවල් වීඩියෝ හදන්නෙත් නෑ. පර්සනල් බ්රෑන්ඩ් එකක් හදන්නෙත් නෑ.
ගෑණු ගැන මේකෙ තව ත්රෙඩ් දහක් විතර දදා ඉඳී.
Friend zone thiyan inne. Wal ewannath kiyanawa meki welawakata. Man ba kiyanawa. AL wala set une. Gahanna balu allanna witri lu denne
civic ekak thama ehenmowa one na yako... car ekak ganinchuti nangila asa car wala yanna..
car ganne ata deka diladaowa one na yako... car ekak ganinchuti nangila asa car wala yanna..
ammat hudu ehmath ekakda? civic why ?aluth ss danna mchn apitath poddak mewwa wenna
civic ekak thama ehenm
------ Post added on Aug 28, 2024 at 6:05 PM
olevel fail kellek aniwa theth wenawa meka dakalaමේක හරියන වැඩක් නෙමේ....
හොද කෑල්ලක් ලයිම් වෙන්නෙම නැති පාටයි...
පොඩි පොඩි ට්රැවල් වීඩියෝ කෑලී ටිකක් ගහලා පොඩි ප්රර්සනල් බ්රර්න්ඩ් එකක් හදාගන
චුටි Sudu නන්ගී කෙනෙක් දැලේ දාගන්න එක තමයි දැන් ප්ලෑන,
මේ ලෙන්ස් එකයි .. කැමරා එකයි හොදයිද මචන්?
Camera - Sony ZV E10
Lens - Tamron 28-75mm
![]()
![]()
photo upload krna ekada?අඩෝ බලපන්කො කොල්ලන්ගෙ තියන කැපවීම
ඔයිට වඩා ලේසි නැද්ද IG එකේ lifestyle upload කරන එක.. Gym එක්කට එහෙම යමන්. travel video දානවට වඩා ලේසියි..උබටත් හොඳයි. හම්බකරන එක, ඇඟ හදාගන්න එක..
show off කරල කෑල්ලක් දාගනින් හැබැයි ඒවට ඇදිල එන කෙල්ලො මීටරෙන් කරපන්.
ado adoolevel fail kellek aniwa theth wenawa meka dakala
Gym ekema nemei nikan ubatath ube kiyala life ekak thiyeddi kello kamathiy.photo upload krna ekada?
gym ekata ehama ghin
photo upload krna ekada?
gym ekata ehama ghin
ado ado
campus degree yak thiyana ekak theth krganne kohomd