කෑල්ලක් දාගැනීමේ නව මෙහෙයුම.

Aldren

Well-known member
  • Apr 2, 2024
    2,052
    3,680
    113
    මම අනාවැකියක් කියන්නම්.

    උඹ ට්‍රැවල් වීඩියෝ හදන්නෙත් නෑ. පර්සනල් බ්‍රෑන්ඩ් එකක් හදන්නෙත් නෑ.

    ගෑණු ගැන මේකෙ තව ත්‍රෙඩ් දහක් විතර දදා ඉඳී.
    මේ පොන්නයා දැනටත් කරන ලබ්බක් නෑ බන්
    ගෙදරට වෙලා ඉන්න සෝෂල් පෝබියා කාරයෙක් .බෙහෙතක් ගනින් කීවට ගන්නෙත් නෑ කාලකන්නි වෙනවා
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    aluth ss danna mchn apitath poddak mewwa wenna
    Friend zone thiyan inne. Wal ewannath kiyanawa meki welawakata. Man ba kiyanawa. AL wala set une. Gahanna balu allanna witri lu denne

    owa one na yako... car ekak ganin 😅 chuti nangila asa car wala yanna..
    civic ekak thama ehenm
    ------ Post added on Aug 28, 2024 at 6:05 PM
     
    • Like
    Reactions: Psiko and Jiro

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,883
    113
    🤍
    owa one na yako... car ekak ganin 😅 chuti nangila asa car wala yanna..
    car ganne ata deka dilada
    200.gif

    aluth ss danna mchn apitath poddak mewwa wenna



    civic ekak thama ehenm
    ------ Post added on Aug 28, 2024 at 6:05 PM
    ammat hudu ehmath ekakda? civic why ?
     
    • Like
    Reactions: sahan50

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    අඩෝ බලපන්කො කොල්ලන්ගෙ තියන කැපවීම😂

    ඔයිට වඩා ලේසි නැද්ද IG එකේ lifestyle upload කරන එක.. Gym එක්කට එහෙම යමන්. travel video දානවට වඩා ලේසියි..උබටත් හොඳයි. හම්බකරන එක, ඇඟ හදාගන්න එක..


    show off කරල කෑල්ලක් දාගනින් හැබැයි ඒවට ඇදිල එන කෙල්ලො මීටරෙන් කරපන්.
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    මේක හරියන වැඩක් නෙමේ....

    හොද කෑල්ලක් ලයිම් වෙන්නෙම නැති පාටයි...

    පොඩි පොඩි ට්‍රැවල් වීඩියෝ කෑලී ටිකක් ගහලා පොඩි ප්‍රර්සනල් බ්‍රර්න්ඩ් එකක් හදාගන


    චුටි Sudu නන්ගී කෙනෙක් දැලේ දාගන්න එක තමයි දැන් ප්ලෑන,


    මේ ලෙන්ස් එකයි .. කැමරා එකයි හොදයිද මචන්?


    Camera - Sony ZV E10
    Lens - Tamron 28-75mm


    sony-zv-e10-II.jpg


    tamron_a063_28_75mm_f_2_8_di_iii_1628159733_1658157.jpg
    olevel fail kellek aniwa theth wenawa meka dakala
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,883
    113
    🤍
    අඩෝ බලපන්කො කොල්ලන්ගෙ තියන කැපවීම😂

    ඔයිට වඩා ලේසි නැද්ද IG එකේ lifestyle upload කරන එක.. Gym එක්කට එහෙම යමන්. travel video දානවට වඩා ලේසියි..උබටත් හොඳයි. හම්බකරන එක, ඇඟ හදාගන්න එක..


    show off කරල කෑල්ලක් දාගනින් හැබැයි ඒවට ඇදිල එන කෙල්ලො මීටරෙන් කරපන්.
    photo upload krna ekada?

    gym ekata ehama ghin
    olevel fail kellek aniwa theth wenawa meka dakala
    ado ado

    campus degree yak thiyana ekak theth krganne kohomd
     

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    photo upload krna ekada?

    gym ekata ehama ghin
    Gym ekema nemei nikan ubatath ube kiyala life ekak thiyeddi kello kamathiy.

    ekko ube hobbies, travel karana ewa, ballo puuso pets, oowa meewa upload krpn quality lifestyle pics.
    Tiktok ekenuth set wenawalu neh bn eekanam dan naa
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,898
    11,404
    113
    ඕක ගන්ඩ සල්ලි තියේ කියන්නේ උබට කෑල්ලක් ලොවෙත් ඉන්න ඕනේ කටහඬ ගානියෙක්ගේ වගේ නැතුව මූණ හුකනල් පාටක් නැත්තන්
     
    • Love
    Reactions: Psiko