කෑලී ටෝක් කරන වැඩ්ඩො මෙහෙ වරෙල්ලා

Uchiha_Nimnora

Well-known member
  • Nov 28, 2024
    686
    813
    93
    Try Heshan Daminda
    images.png
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    චැට් කරන උන් දෙන්නගෙම අඩු කුලේ වයිබ් එකක් එන්නෙ.. කවුද මේ? :nerd:
     
    • Haha
    Reactions: Psiko

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    කිලෝ මීටර් 50කට මෙහා තැනකදී නම් හම්බවෙන්න යන්න එපා
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,891
    113
    🤍
    easy picking
    sirawatama , me wage thawa lines dipuwa thiyanawa
    Easy eth gon wage. Anala paninna puluwan kiyala sure nan gahpn :P
    anna ekai baya , anala paninna kiynne apiwa hodata dannawa , mama wal kiyala kella dnnawa already , kalin kali tok krpuwa pawa dnnawa
    thread eka dapu ekage history ekath ekka meka mugema athal ekak wenna ona
    ublage mulu jiwithema athal ekk unata mata ahama na bro
    කොල්ලෙක්
    na na kollk neme
    කිලෝ මීටර් 50කට මෙහා තැනකදී නම් හම්බවෙන්න යන්න එපා
    adinawanam da ? mokada gewal laga nisa note wei kiyalane ? ehmed?

    ටික්ටොක් වදන් දීපන්.


    ammoh karima wadan ewaaaaa . munta hi resolution mic ehm ahu una nam iwarai bn
    ------ Post added on Apr 4, 2025 at 8:47 AM