Rawattanne naha .. Kemeththen awoth thamaRawattala Hukanna yanne.
උබට ඕනෙනම් විශ්වාසවන්තම යාලුවෙක්ව දාල බලපන් හැම කොල්ලටම ඔහොම ටෝක් වෙනවද කියල ඒකිna na ape area eke
ou ou eka thama ganan gan ntw innawa ekko
ahh testing krla aneh balamu balamu bro .. good ideaඋබට ඕනෙනම් විශ්වාසවන්තම යාලුවෙක්ව දාල බලපන් හැම කොල්ලටම ඔහොම ටෝක් වෙනවද කියල ඒකි
Try Heshan Damindaඋබට ඕනෙනම් විශ්වාසවන්තම යාලුවෙක්ව දාල බලපන් හැම කොල්ලටම ඔහොම ටෝක් වෙනවද කියල ඒකි
Try Heshan Daminda
oya kiyna tharamma lesith na unගාමන්ට් කෙල්ලොනම් ඕනෙ එකෙක්ට දාගත්තැකිනෙ බන් උන් ගොඩක් උන් හෙන මෝඩයි.. A big turn off for me
sirawatama , me wage thawa lines dipuwa thiyanawaeasy picking
anna ekai baya , anala paninna kiynne apiwa hodata dannawa , mama wal kiyala kella dnnawa already , kalin kali tok krpuwa pawa dnnawaEasy eth gon wage. Anala paninna puluwan kiyala sure nan gahpn![]()
ublage mulu jiwithema athal ekk unata mata ahama na brothread eka dapu ekage history ekath ekka meka mugema athal ekak wenna ona
na na kollk nemeකොල්ලෙක්
adinawanam da ? mokada gewal laga nisa note wei kiyalane ? ehmed?කිලෝ මීටර් 50කට මෙහා තැනකදී නම් හම්බවෙන්න යන්න එපා
ටික්ටොක් වදන් දීපන්.
hmmt siri . balamu man dn ghost karaදත ගලවන්න හදන්නෙ
sinhalen msg krl nisane gode gode gnneMsg style eken penawa sahenna gode kiyala
Na ban eka nemei ea style eka nisai gode kiwwe.sinhalen msg krl nisane gode gode gnne