Tinder එකේ දත ගලවන උනුයි, බඩුයි විතරයි බං. Tiktok එකෙන් talk කරගන්න එක වඩාත් අැඟට ගුණයි.ලස්සන කෙල්ලො සෙට් වෙනවද බන් උබලට ?
Does tiktok have dmTinder එකේ දත ගලවන උනුයි, බඩුයි විතරයි බං. Tiktok එකෙන් talk කරගන්න එක වඩාත් අැඟට ගුණයි.![]()
ගොඩක් අය insta / fb දාලම තියෙනවා. නැත්තම් නමින් හොයා ගන්න පුළුවන්නෙ. ඇඟ shape පොඩි කෙල්ලො හොයා ගන්න නියම platform එක. එකම දේ වයස බලලා කරහන් කරන හුත්තක්. 2007,8 උන් ඉන්නවා හිතන්න බෑ.Does tiktok have dm