කුන්නක්කු ලොරි කියක් ඕන වෙයිද..?

DLoudT

Member
Jul 9, 2015
93
8
0
බුද්ධිමත් ජනතාවෙනි, පුන්නක්කු රසද?

බොලා වගේ හරක්....
කොහොවත් යන අය වෙනුවෙන් නිකන් මාරගන්න හදනවා.
මහින්ද යුද්දේ කරා තමයි. එකට අපි ගරු කරනවා. නමුත් යුද්දේ දින්නා කියලා හැමදාම රට කැල්ලෙන් කැල්ල බෙදාගෙන කන එක දිහා බලාගෙන ඉන්න පුලුවන්ද..
මහින්ද කොච්චරහම්බ කරගත්තද...පුතා 7 star හොටෙන් ගහනවා. ඇයි උබලා ඒවා කියන්නේ නැත්තේ. අයි උබලා යුද්දේ ගැන විතරක්ම කතා කරන්නේ.
මහින්දගේ speech එකක් තිබුනොත් 99% තියෙන්නේ යුද්දේ ගැන. ඒ වුනාට යුද්දේ කරපු ෆොන්සේකා මහත්තයා දේශපාලනයට ආපු ගමන් හිරේ යැවුවා.
මොන වැරද්දක් කරාටද..?

ජන්ද ප්‍රතිපල දැක්කට පස්සේ අපි ගැනම විලි ලැජ්ජයි. ගියපාර අන්ර්කලිව පාර්ලිමේතුව යැව්වා. මේ පාර ගීතා, මුතුහෙට්ටි පාර්ලිමේන්තුවට යවලා.
මේ අය තමා පාර්ලිමේතුවේ ඉන්නම ඕන. කොහොමත් මුන් වගේ ගොන්නු තමා ගැලපෙන්නේ. හඳුන්නෙත්ති, සමන්ත වගේ අය පාර්ලිමෙතුවට ගැලපෙන්නේ නැහැ.
මැරයෝ, ගොන්නු පිරිලා ඉන්න පක්ෂ ජන්ද ලක්ෂ ගණන් හම්බවෙලා. හරියට දැක්මක් තියන එකම පක්ෂේ හොදටම බාල්දු වෙලා.
ලැජ්ජයි ඔයි....විලි ලැජ්ජයි.
 
Last edited:

Ace Viper

Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113


    ජන්ද ප්‍රතිපල දැක්කට පස්සේ අපි ගැනම විලි ලැජ්ජයි. ගියපාර අන්ර්කලිව පාර්ලිමේතුව යැව්වා. මේ පාර ගීතා, මුතුහෙට්ටි පාර්ලිමේන්තුවට යවලා.
    මේ අය තමා පාර්ලිමේතුවේ ඉන්නම ඕන. කොහොමත් මුන් වගේ ගොන්නු තමා ගැලපෙන්නේ. හඳුන්නෙත්ති, සමන්ත වගේ අය පාර්ලිමෙතුවට ගැලපෙන්නේ නැහැ.
    මැරයෝ, ගොන්නු පිරිලා ඉන්න පක්ෂ ජන්ද ලක්ෂ ගණන් හම්බවෙලා. හරියට දැක්මක් තියන එකම පක්ෂේ හොදටම බාල්දු වෙලා.
    ලැජ්ජයි ඔයි....විලි ලැජ්ජයි.

    :(:(:(:(:(
    ඕකුන්ට ලක්ෂ ගණන් මනාප දුන්න උන් ඇරෙන්න ඕනෙම පක්ෂෙක වැදගත් එකෙක් යවන්න එලබ සිටි සිහියෙන් චන්දෙ දුන්න එකෙක්ට විලි ලැජ්ජයි තමා ඒ උන දේට
     
    Last edited:

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    තව කතා කරන්න දෙයක් නෑ බන් ... මහින්ද දැන් කුණු කූඩෙට වැටුනනෙ

    ඔය ටික කරගන්නකම්නෙ අමාරුව තිබ්බෙ

    අන්තිමට මහින්ද දින්නෙත් නෑ එකෙන් කැරකිලා JVP උන්ට කෙල උනා .. UNP උන්ට නිකන්ම ආතල් .. මදැයි කොරා කට්ටිය :baffled::baffled:
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    දැන් ඕව කතා කරලා වැඩක් නෑ ..
    දැන් රට ඉදිරියේ ඇති මීළඟ අභියෝගය .. රනිල්ගේ ආණ්ඩුවට අවශ්‍ය පීඩනය එල්ල කර ... ආණ්ඩුව නිවැරදි දිශානතියට යොමු කිරීමයි ..
     

    DLoudT

    Member
    Jul 9, 2015
    93
    8
    0

    අන්තිමට මහින්ද දින්නෙත් නෑ එකෙන් කැරකිලා JVP උන්ට කෙල උනා .. UNP උන්ට නිකන්ම ආතල් .. මදැයි කොරා කට්ටිය :baffled::baffled:

    කොරා නෙවෙන්නම්.... :frown:
    JVP එකට 5% ජන්දේ ලැබිලා නැ ....:growl:
     

    DLoudT

    Member
    Jul 9, 2015
    93
    8
    0
    දැන් ඕව කතා කරලා වැඩක් නෑ ..
    දැන් රට ඉදිරියේ ඇති මීළඟ අභියෝගය .. රනිල්ගේ ආණ්ඩුවට අවශ්‍ය පීඩනය එල්ල කර ... ආණ්ඩුව නිවැරදි දිශානතියට යොමු කිරීමයි ..

    කතා කරලා නම් වැඩක් නැ බන්.
    මම මේ දේශපාලනේ ගැන දාපු පලවෙනි Post එක.
    එකත් හිතේ දුකට දැම්මේ.
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    දැන් ඕව කතා කරලා වැඩක් නෑ ..
    දැන් රට ඉදිරියේ ඇති මීළඟ අභියෝගය .. රනිල්ගේ ආණ්ඩුවට අවශ්‍ය පීඩනය එල්ල කර ... ආණ්ඩුව නිවැරදි දිශානතියට යොමු කිරීමයි ..

    ]පීඩනය එල්ල කොරන්න කලින් ආණ්ඩුව පිහිටුවන්න එපයේ ... කොහෙන් කඩා ගනීද දැන් නෑ දැන් ඉතිරු ටික ... අන්තිමට මහින්ද විතරක් අනිත් පැත්තේ ඉදිද දැන් නෑ :oo::oo:
    :lol::lol::lol:
     

    donshelf

    Well-known member
  • Aug 6, 2009
    1,671
    131
    63
    බිහඉන්ඩ් යූ.
    දැන් ඕව කතා කරලා වැඩක් නෑ ..
    දැන් රට ඉදිරියේ ඇති මීළඟ අභියෝගය .. රනිල්ගේ ආණ්ඩුවට අවශ්‍ය පීඩනය එල්ල කර ... ආණ්ඩුව නිවැරදි දිශානතියට යොමු කිරීමයි ..
    :nerd:හම්බ සහ ටී එන් ඒ බදා නැතිවේවා කියල හිතමු... :frown::frown:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113


    කොරා නෙවෙන්නම්.... :frown:
    JVP එකට 5% ජන්දේ ලැබිලා නැ ....:growl:

    ඔව් බන් එක තමා දුක .. එත් කමක් නෑ අර මගුල් එවුන්ට ලක්ෂ ගණන් මනාප ..
    මේක නිකන් අර කැද හැලියේ seen එකක් වගේ වෙලා තියන්නේ .. හැමෝම ආසන 15 විතර හම්බෙයි හොදයි කියා කියා ඉදල එකෙක්වත් චන්දෙ දාල නෑ අනිත් උන් දායිනේ කියල .. :baffled::baffled::baffled:
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක


    කතා කරලා නම් වැඩක් නැ බන්.
    මම මේ දේශපාලනේ ගැන දාපු පලවෙනි Post එක.
    එකත් හිතේ දුකට දැම්මේ.

    :sorry:

    ]පීඩනය එල්ල කොරන්න කලින් ආණ්ඩුව පිහිටුවන්න එපයේ ... කොහෙන් කඩා ගනීද දැන් නෑ දැන් ඉතිරු ටික ... අන්තිමට මහින්ද විතරක් අනිත් පැත්තේ ඉදිද දැන් නෑ :oo::oo:
    :lol::lol::lol:

    :nerd:හම්බ සහ ටී එන් ඒ බදා නැතිවේවා කියල හිතමු... :frown::frown:


    කොහොමත් හම්බ/TNA එක්ක තමයි හදන්න වෙන්නේ :( ඒ හින්ද සන්ධානේ / ජවිපෙ හොඳ විපක්ෂයක් ඉන්න එක වැදගත් .. සන්ධානේ ඔය හැම මගුලටම කකුලෙන් අදින උන් ටික නැතුව රට ගැන හිතන උන් ටික ඉන්න එක වැදගත් ..

    කොහොමත් අපේ රටේ විපක්ෂය දුර්වල වුන වෙලාවල් වල තමයි රටේ හැම කරදරයක් ම ඇති උනේ .. ඒ හින්ද රනිල් ගේ ආණ්ඩුවට හොඳ විපක්ෂයක් නං ඕනෙමයි :sorry: නැතුව බෑ !
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    :nerd:හම්බ සහ ටී එන් ඒ බදා නැතිවේවා කියල හිතමු... :frown::frown:

    උන්ට නං එකයිනේ .. TNA උන් නං කලිනුත් ඔය ගැන හිටියනේ .. උන් තනියම හිට්යොත් අව්ලක් නෑ දාන දාන හැම එකටම අකැමති කියල vote කර කර ඉදි..
    උනුත් සන්දානෙට හරි UNP එකට සෙට් උනොත් තමා අව්ල තියෙන්නේ
    :oo::oo:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    :sorry:

    කොහොමත් හම්බ/TNA එක්ක තමයි හදන්න වෙන්නේ :( ඒ හින්ද සන්ධානේ / ජවිපෙ හොඳ විපක්ෂයක් ඉන්න එක වැදගත් .. සන්ධානේ ඔය හැම මගුලටම කකුලෙන් අදින උන් ටික නැතුව රට ගැන හිතන උන් ටික ඉන්න එක වැදගත් ..

    කොහොමත් අපේ රටේ විපක්ෂය දුර්වල වුන වෙලාවල් වල තමයි රටේ හැම කරදරයක් ම ඇති උනේ .. ඒ හින්ද රනිල් ගේ ආණ්ඩුවට හොඳ විපක්ෂයක් නං ඕනෙමයි :sorry: නැතුව බෑ !


    එහෙම වෙන්න මේ උට්ටෝ JVP එකට චන්දෙ දෙන්න එපයේ 10k වත් තියෙන්නේ :growl::growl:



    TNA උන් සාමාන්යෙන් ඉන්න රජයත් එක්ක set වෙන් නෑ සාමාන්යෙන් .. එතකොට උන්ට ඕනේ මගුල් ඉල්ලන්න බැනේ .. විපක්ෂේ හිටියොත්නේ එහෙම පුළුවන් ..
    හම්බත් එකයිනේ ..

    සන්ධානෙන්ම මෛත්රිගේ සෙට් එකක් අරන් හදයිවත්ද දැන් නෑ .. :oo::oo:
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    එහෙම වෙන්න මේ උට්ටෝ JVP එකට චන්දෙ දෙන්න එපයේ 10k වත් තියෙන්නේ :growl::growl:



    TNA උන් සාමාන්යෙන් ඉන්න රජයත් එක්ක set වෙන් නෑ සාමාන්යෙන් .. එතකොට උන්ට ඕනේ මගුල් ඉල්ලන්න බැනේ .. විපක්ෂේ හිටියොත්නේ එහෙම පුළුවන් ..
    හම්බත් එකයිනේ ..

    සන්ධානෙන්ම මෛත්රිගේ සෙට් එකක් අරන් හදයිවත්ද දැන් නෑ .. :oo::oo:

    අනේ මන්ද .. :oo: බලමු ඉතින් .. මොක උනත් අපිට හොඳක් වෙන්නේ නෑ කියල නං ෂුවර් :lol:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    අනේ මන්ද .. :oo: බලමු ඉතින් .. මොක උනත් අපිට හොඳක් වෙන්නේ නෑ කියල නං ෂුවර් :lol:

    :lol::lol:
    එක නං ඇත්ත .. මෙහෙන් කොහෙට හරි චුත වෙලා යන්න තම තියෙන්නේ අපිට හරියන්න නං