Rice and curry thiyanawa. Hoda variety ekak thiyana thanak. Recommend karanna puluwan.town eka bypass karalama exit eka ganna baluwe
Rice and curry naa wage neda ?
------ Post added on Jun 7, 2023 at 2:34 PM
gold price, small portions ,don't go if you haven't big money

පැලේ සුපිරි එහා පැත්තෙ දුමක් දාන්නත් පුළුවන්. අනික ෆුල් කෑම එකක් 80යි වැඩි වෙන්නේ. එකට බත් විතරක් නෙවෙයි curry, pork ඔක්කම වැඩියෙන් හම්බෙනවා. අර පොන්න ගෙදර කියලා හුත්තක් තියනව කැරී වේසිගෙ පුතාලා නෝමල් එක 600යි ෆුල් එක 900යි බත් විතරයි වැඩියෙන් දෙන්නේ ෆුල් එකේ.gold price, small portions ,don't go if you haven't big money
Infront of there Saruketha , a pub a reasonable
pork parak danawa nam
Pale Food - පැලේ Food
075 309 5031
https://maps.app.goo.gl/HA9YKNN1QogkdCa16
------ Post added on Jun 8, 2023 at 2:35 PM
ponna gedara ?පැලේ සුපිරි එහා පැත්තෙ දුමක් දාන්නත් පුළුවන්. අනික ෆුල් කෑම එකක් 80යි වැඩි වෙන්නේ. එකට බත් විතරක් නෙවෙයි curry, pork ඔක්කම වැඩියෙන් හම්බෙනවා. අර පොන්න ගෙදර කියලා හුත්තක් තියනව කැරී වේසිගෙ පුතාලා නෝමල් එක 600යි ෆුල් එක 900යි බත් විතරයි වැඩියෙන් දෙන්නේ ෆුල් එකේ.
අමාකි එකේ උඩ වෙන් කරලා තියෙන්නෙ පූජ්ය පක්ශයටලු , දානය සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේලු දෙන්නෙ.okkatama Thank you last Thursday giya. Cafe Amakie eken lunch gaththe attatama hithuwata wada hodai kama rahai 5 Star service issaraha inna security guard ge idan manager wenakan puduma service ekak thibbe price chuttak wadi but good service. Washroom unath hoda thathwaye thibba. Mama nag aai othanig giyath Amakie thamai yanne,![]()
Sikka supiri bullet eka machan..okkatama Thank you last Thursday giya. Cafe Amakie eken lunch gaththe attatama hithuwata wada hodai kama rahai 5 Star service issaraha inna security guard ge idan manager wenakan puduma service ekak thibbe price chuttak wadi but good service. Washroom unath hoda thathwaye thibba. Mama nag aai othanig giyath Amakie thamai yanne,![]()
rumesh.fbi මමත් අහල පහල තමාකලින් ISB එක ලග තිබ්බ. ඒක ශේප්. (තාමත් තියෙනව වගේ මතකයි) මාතර බත් කඩෙත් කෑම හොදයි. හැබැයි පොඩි අයට කොහොම වෙයිද දන්නෙ නෑ.
සිප්වින් එක ලග (නුවර පැත්තෙ ඉදන් එනකොට ඇත්කද විහාරෙ පහු වෙනකොටම වම් අත පැත්තෙ කොලඹ පාරට හැරෙන තැන) හෙළ බොජුන් එකත් හොදයි. කෑම පිරිසිදුයි රසයි ගානත් ශේප්.
Guu 70, Seafood Rice eka Rs. 900 ganak mathaka widiyata, tea bona cup ekaka wage rice thibbe. LOLAmakie. Near to Dambulla road highway exit.