කුරුණෑගල ඉන්න අයගෙන් උදුව්වක් ඕනා.

BadAlucard

Well-known member
  • Dec 8, 2022
    1,131
    2,099
    113
    Cafe Amakie (dambulla rd)
    P&G and P&S (near highway exit)

    Kurunegala ට කලින් දම්බොක්ක exit එකෙන් ඇවිත් කුරුණෑගල town එක හරහා යනවානම්
    Hangout ( colombo rd)
    Bravo city hotels (colombo rd)

    රයිස් ඇන්ඩ් curry ඕනෙ නම් gemi gedara hodai. හැබැයි තියෙන්නෙ town එකේ
    Gemi Gedara
    075 120 0200
    https://maps.app.goo.gl/1Sc4DvywhjESTPPC8
     
    • Like
    Reactions: isuru_

    ලොකු bhai

    Well-known member
  • Jun 18, 2012
    1,163
    1,746
    113
    town eka bypass karalama exit eka ganna baluwe


    Rice and curry naa wage neda ?
    ------ Post added on Jun 7, 2023 at 2:34 PM
    Rice and curry thiyanawa. Hoda variety ekak thiyana thanak. Recommend karanna puluwan.

    loku price variations na bn anith ewa ekka compare karaddi. Uba high way awith dambulla road eken exit unama rush ekak nathiwa methanin kema ganna puluwan.
     
    • Love
    Reactions: isuru_

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,556
    25,898
    113

    isuru_

    Well-known member
  • Apr 26, 2011
    1,622
    1,083
    113
    okkatama Thank you last Thursday giya. Cafe Amakie eken lunch gaththe attatama hithuwata wada hodai kama rahai 5 Star service issaraha inna security guard ge idan manager wenakan puduma service ekak thibbe price chuttak wadi but good service. Washroom unath hoda thathwaye thibba. Mama nag aai othanig giyath Amakie thamai yanne, :)
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,991
    10,159
    113
    gold price, small portions ,don't go if you haven't big money 🤣

    Infront of there Saruketha , a pub a reasonable

    pork parak danawa nam


    Pale Food - පැලේ Food
    075 309 5031
    https://maps.app.goo.gl/HA9YKNN1QogkdCa16
    ------ Post added on Jun 8, 2023 at 2:35 PM
    පැලේ සුපිරි එහා පැත්තෙ දුමක් දාන්නත් පුළුවන්. අනික ෆුල් කෑම එකක් 80යි වැඩි වෙන්නේ. එකට බත් විතරක් නෙවෙයි curry, pork ඔක්කම වැඩියෙන් හම්බෙනවා. අර පොන්න ගෙදර කියලා හුත්තක් තියනව කැරී වේසිගෙ පුතාලා නෝමල් එක 600යි ෆුල් එක 900යි බත් විතරයි වැඩියෙන් දෙන්නේ ෆුල් එකේ.
     
    • Haha
    Reactions: Brandy2020

    TechnWeb

    Well-known member
  • Dec 28, 2011
    7,451
    5,564
    113
    uber eats ekenuth hotels hoyagaththaki

    amakie eke kema ganan. habai posh kema
    ------ Post added on Jun 12, 2023 at 10:48 AM
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,556
    25,898
    113
    පැලේ සුපිරි එහා පැත්තෙ දුමක් දාන්නත් පුළුවන්. අනික ෆුල් කෑම එකක් 80යි වැඩි වෙන්නේ. එකට බත් විතරක් නෙවෙයි curry, pork ඔක්කම වැඩියෙන් හම්බෙනවා. අර පොන්න ගෙදර කියලා හුත්තක් තියනව කැරී වේසිගෙ පුතාලා නෝමල් එක 600යි ෆුල් එක 900යි බත් විතරයි වැඩියෙන් දෙන්නේ ෆුල් එකේ.
    ponna gedara ?
     

    BadAlucard

    Well-known member
  • Dec 8, 2022
    1,131
    2,099
    113
    okkatama Thank you last Thursday giya. Cafe Amakie eken lunch gaththe attatama hithuwata wada hodai kama rahai 5 Star service issaraha inna security guard ge idan manager wenakan puduma service ekak thibbe price chuttak wadi but good service. Washroom unath hoda thathwaye thibba. Mama nag aai othanig giyath Amakie thamai yanne, :)
    අමාකි එකේ උඩ වෙන් කරලා තියෙන්නෙ පූජ්‍ය පක්ශයටලු , දානය සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේලු දෙන්නෙ.
    00:44
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    ලොකු bhai

    Well-known member
  • Jun 18, 2012
    1,163
    1,746
    113
    okkatama Thank you last Thursday giya. Cafe Amakie eken lunch gaththe attatama hithuwata wada hodai kama rahai 5 Star service issaraha inna security guard ge idan manager wenakan puduma service ekak thibbe price chuttak wadi but good service. Washroom unath hoda thathwaye thibba. Mama nag aai othanig giyath Amakie thamai yanne, :)
    Sikka supiri bullet eka machan..
     
    • Like
    Reactions: isuru_

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    have you heard the "Hela Bojun"
    don't know its still there/ in 2022 i had visited there at rajapihilla road.
    most of the foods are made by innocent poor women's and they don't overcharge you
    theres a separate stall for each kind of foods.

    Desserts,sweets,Rice and Curry,Wade aand savoury items ,Fruit Juices
    All in one shop.

    very crowdy place. hard to find a seat . nearby restaurants are emptied at all times when they operate. lol
     

    ඇට්ටරයා

    Well-known member
  • May 8, 2013
    2,564
    1,258
    113
    මෙන්න මෙතන
    කලින් ISB එක ලග තිබ්බ. ඒක ශේප්. (තාමත් තියෙනව වගේ මතකයි) මාතර බත් කඩෙත් කෑම හොදයි. හැබැයි පොඩි අයට කොහොම වෙයිද දන්නෙ නෑ.

    සිප්වින් එක ලග (නුවර පැත්තෙ ඉදන් එනකොට ඇත්කද විහාරෙ පහු වෙනකොටම වම් අත පැත්තෙ කොලඹ පාරට හැරෙන තැන) හෙළ බොජුන් එකත් හොදයි. කෑම පිරිසිදුයි රසයි ගානත් ශේප්.
    rumesh.fbi මමත් අහල පහල තමා
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,991
    10,159
    113
    අඩුවට ලාභෙට කන්න භණ්ඩ ගේ කඩේ හොදයි හැබැයි අඩුකුලේ