B|U|M|P|S:rofl:
nvhcc89 Well-known member Feb 8, 2011 19,377 5,820 113 ගෙදර/බෝඩිමේ Apr 19, 2018 #22 SBWoof said: දැන් ikman.lk දාන්න බෑ මචන්.නම්බර් එක වෙරිෆයි කරන්න ඕනා Click to expand...
S saminda_1980 Well-known member Feb 23, 2018 1,841 139 63 Apr 19, 2018 #23 Sachi_1990 said: ado eka patta idea eka ban.... Click to expand... ඌ උබටත් ඔකම කලොත්. ඒ්ක නිසා අංකය බ්ලොක් කරලා දාපන්.
Sachi_1990 said: ado eka patta idea eka ban.... Click to expand... ඌ උබටත් ඔකම කලොත්. ඒ්ක නිසා අංකය බ්ලොක් කරලා දාපන්.
kingkusa Well-known member Nov 20, 2008 2,556 863 113 Apr 19, 2018 #24 https://www.facebook.com/groups/455823547919398/about/
Voltage Well-known member Feb 6, 2012 21,748 1 15,146 113 Apr 19, 2018 #26 Mr Dilshan said: uge nama ube wife ge phone eke save kare ponnaya kiyalada Click to expand... vito said: ow ban truecaller eke watenne ponnaya kiyala Click to expand...
Mr Dilshan said: uge nama ube wife ge phone eke save kare ponnaya kiyalada Click to expand... vito said: ow ban truecaller eke watenne ponnaya kiyala Click to expand...