කෙට්ටු කෙල්ලෙක්ට දිව දැමීම

Mr.Wikirana

Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,594
    10,429
    113
    44
    Living in an Atom
    ඇත්තටම කෙට්ටු කෙල්ලන්ගේ ( හැමෝගෙම නොවයි ) කිසිම ගඳක් එන්නේ නැහැ බන් පූසගෙන් . සුපිරි සැප තමයි
     
    • Love
    Reactions: wissnshaftler

    pasindu201

    Well-known member
  • Dec 25, 2017
    1,746
    1,529
    113
    ow habai, no smell and no taste pussy is the best pussy, ona tharam wela diwa danna puluwan, habai godak kettu unamaa atakatu wadinawa position weddi, ridenwa ambaneka,
     
    • Haha
    Reactions: KSPathirana

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    ඇත්තටම කෙට්ටු කෙල්ලන්ගේ ( හැමෝගෙම නොවයි ) කිසිම ගඳක් එන්නේ නැහැ බන් පූසගෙන් . සුපිරි සැප තමයි
    ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අ‍ැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,232
    20,871
    113
    හස්තිශෛලපුර
    images
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,469
    8,631
    113
    Galaha
    ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අ‍ැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.
    උඹ කියන ඒව උඹමනෙ උඹේ ෆේක් වලින් ඇත්ත කියන්නෙ. වෙන කවුරුවත් ඇත්ත කියනවද ඕවා. 🤷‍♂️
     

    Mr.Wikirana

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,594
    10,429
    113
    44
    Living in an Atom
    ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අ‍ැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.
    ඔව් බන්. අපහාස කරනවා නොවෙයි. ඇත්තටම බොඩි එකෙන් කිසිම ස්මෙල් එකක් එන්නේ නැහැ. ඇඟපත පිට්ටුව වගේ තියන ඒවා ගහන්න කලින් පයිය යගදාව වගේ නගිනවා. ගලෙවුවම බහිනවා. ඇතුලට දාගන්නත් පට්ට ගේමක් දෙන්න ඕනේ.
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,122
    113
    ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අ‍ැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.

    උබ උබේම ෆේක් එකට රිප්ලයි දාගන්නෙ ඇයි බන් 🍑

    චාටර්නෙ 💩

    මේකෙ ගොඩක් එවුන් දන්නව ඒ උබේ ෆේක් එක කියල.

    ඇයි බන් ඔච්චරම මොලේ නැති වැඩ කරන්නෙ? බම්ප් එකක් නම් දාගත්තට අවුලක් නෑ.

    ඒත් රිප්ලයි දදා මොනාද බන් ඔය කරන ගූ ලැජ්ජ නැති වැඩ?

    අනිත් එක උබ මේ ගද කිබි වලට ගගහ ගද යවාගන්න කාබන් කුඩු හොයපු එකානෙ.

    උබ එනවද ගදවල් ගැන කතා කරන්න 😏
     

    wpril5

    Well-known member
  • Jul 27, 2024
    596
    741
    93
    උබ උබේම ෆේක් එකට රිප්ලයි දාගන්නෙ ඇයි බන් 🍑

    චාටර්නෙ 💩

    මේකෙ ගොඩක් එවුන් දන්නව ඒ උබේ ෆේක් එක කියල.

    ඇයි බන් ඔච්චරම මොලේ නැති වැඩ කරන්නෙ? බම්ප් එකක් නම් දාගත්තට අවුලක් නෑ.

    ඒත් රිප්ලයි දදා මොනාද බන් ඔය කරන ගූ ලැජ්ජ නැති වැඩ?

    අනිත් එක උබ මේ ගද කිබි වලට ගගහ ගද යවාගන්න කාබන් කුඩු හොයපු එකානෙ.

    උබ එනවද ගදවල් ගැන කතා කරන්න 😏
    මූ සිරාම මානසික ලෙඩෙක් බන්.. ගූ කකා බයිල ගහනවා🤣🤣
     

    Grand_Canyons

    Well-known member
  • Jul 18, 2022
    370
    477
    63
    ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අ‍ැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.
    ඔය ඕනේ තරම් මහත සුද්දියෝ ඉන්නේ තැමිබ්ලාත් නෑ පාට වෙනස් වෙලත් නෑ රෝසම රෝස පාටයි හිල් දෙකම වට්ටක්කයා කියන්නෙම බයිල.
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    උඹ කියන ඒව උඹමනෙ උඹේ ෆේක් වලින් ඇත්ත කියන්නෙ. වෙන කවුරුවත් ඇත්ත කියනවද ඕවා. 🤷‍♂️
    උඹලව හදන්ඩ බෑ බං. පකෝ elakiri එකේ search bar එකක් තියෙනවනෙ. පොඩ්ඩක් ගිහින් මේ යකා දාපු thread බලහන්. එතකොට තේරෙයි මම වෙන්ඩ විදිහක් නැති බව. මූ වෙන රටක ඉන්න, නිතර බොන එහෙම පොරක්. කොටින්ම මේ යකා දාල තියෙන photo වල තියෙන මූ බොන ජාති, මූ පාවිචිචි කරන devices, වාහන අරවා මේවා, මට තියෙන්න පුළුවන්ද, මූ යන එන තැන්වලට මම ගියා වෙන්ඩ පුළුවන්ද කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලහන්කො. එ‍්කම අ‍ැති වෙයි රෙද්ද. 🙄🙄

    උබ උබේම ෆේක් එකට රිප්ලයි දාගන්නෙ ඇයි බන් 🍑

    චාටර්නෙ 💩

    මේකෙ ගොඩක් එවුන් දන්නව ඒ උබේ ෆේක් එක කියල.

    ඇයි බන් ඔච්චරම මොලේ නැති වැඩ කරන්නෙ? බම්ප් එකක් නම් දාගත්තට අවුලක් නෑ.

    ඒත් රිප්ලයි දදා මොනාද බන් ඔය කරන ගූ ලැජ්ජ නැති වැඩ?

    අනිත් එක උබ මේ ගද කිබි වලට ගගහ ගද යවාගන්න කාබන් කුඩු හොයපු එකානෙ.

    උබ එනවද ගදවල් ගැන කතා කරන්න 😏
    කිරියෙ ලොකුම හිඟන පොන්නයා තමයි හොඳම අ‍ාතල් දෙන්නෙ. හුත්තො මූ දාන thread බලල එ‍්වගෙ තියෙන දේවල් මට කරන්ඩ පුළුවන්ද කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලහන්කො පකෝ. 🤭

    හැබැයි මේකත් මරු අ‍ාතල් වැඩේ තමයි. මම fake එකකින් වෙන රටකට ගිහින් එක එක ගණන් alcohol ජාති නිතර බිබී ඉන්නවා කියල හිතා ගන්න එක වෙනම අ‍ාතල් එකක්. 🤣🤣
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 10:24 PM
     
    • Haha
    Reactions: max_pain

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,122
    113


    කිරියෙ ලොකුම හිඟන පොන්නයා තමයි හොඳම අ‍ාතල් දෙන්නෙ. හුත්තො මූ දාන thread බලල එ‍්වගෙ තියෙන දේවල් මට කරන්ඩ පුළුවන්ද කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලහන්කො පකෝ. 🤭

    හැබැයි මේකත් මරු අ‍ාතල් වැඩේ තමයි. මම fake එකකින් වෙන රටකට ගිහින් එක එක ගණන් alcohol ජාති නිතර බිබී ඉන්නවා කියල හිතා ගන්න එක වෙනම අ‍ාතල් එකක්. 🤣🤣
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 10:24 PM

    බොන්න තියා උබට රෙන්න ලැට් එකක් වත් නෑනෙ බන්.

    මම කොහෙවත් කියල නෑ විකිරන අකවුන්ට් එක වත් ඉන්ඩ්‍රජිත් අකවුන්ට් එක වත් බෝතල් ගහනව කියල පිටරටවල් වල.

    පිට රටවල් තියා උබ උඩ රටට වත් යන්න සල්ලි තියෙනවද? 😏

    ලොරි ටෝක් ඉසූ කරන්න කලින් ඒ ටික හදාගෙන වරෙන්
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: wpril5 and YakuzaSl

    YakuzaSl

    Junior member
  • Aug 21, 2026
    38
    19
    8
    Belgio
    ඇත්තටම කෙට්ටු කෙල්ලන්ගේ ( හැමෝගෙම නොවයි ) කිසිම ගඳක් එන්නේ නැහැ බන් පූසගෙන් . සුපිරි සැප තමයි
    ඔව් කෙට්ටු කියන්නෙ සිනි හැදිලා වගෙ කෙට්ටු උන් නෙමෙයි. සරැ නෙහ් කැමති අතට හ⁣රො හරො 🫡ගැහුවැකි 😁 අවුරැදු දෙකක් ඇද්කා එකක් සුපිරි ❤️
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ඇත්තටම කෙට්ටු කෙල්ලන්ගේ ( හැමෝගෙම නොවයි ) කිසිම ගඳක් එන්නේ නැහැ බන් පූසගෙන් . සුපිරි සැප තමයි

    Pako payyen wadak gannat bari una
    Job ekak karaham
    Waren dawasata 3000 denawa tip eka labenawa inna hitinna denawa
    Keels eke wage hoda toilet tiyenawa
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    බොන්න තියා උබට රෙන්න ලැට් එකක් වත් නෑනෙ බන්.

    මම කොහෙවත් කියල නෑ විකිරන අකවුන්ට් එක වත් ඉන්ඩ්‍රජිත් අකවුන්ට් එක වත් බෝතල් ගහනව කියල පිටරටවල් වල.

    පිට රටවල් තියා උබ උඩ රටට වත් යන්න සල්ලි තියෙනවද? 😏

    ලොරි ටෝක් ඉසූ කරන්න කලින් ඒ ටික හදාගෙන වරෙන්
    නැත්තම් උගෙ thread වල මේ දාල තියෙන්නෙ උඹෙ අම්මවයි, එ‍්කිගෙ dildo එකයිද පොන්නයො? මොකෙක්ට හරි බනිද්දි පොඩ්ඩක් මුල මැද අග ගැළපෙන්ඩ බැනපන්. උඩ රටටවත් යන්ඩ සල්ලි නැති එකා මේවා බොන්නෙ කොහොමද කියපන්කො පොඩ්ඩක්. ලැට් එකක්වත් නෑලු හැබැයි ගෙදර මේ වගේ තියෙනවා. අනේ හුකේ. 🤣

     
    Last edited: