කෙට්ටු කොල්ලන්ගේ සන්සදය - Kettu Club 2023

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    ඌරු පෙති ගහන්න වෙන්නේ . මගේ යලිවෙක් හිටියා ඉරට්ට වගේ ගැහුවා බල්ක් පිල්ස් හම්මට මුනත් එක්ක වෙනස් වෙලා ආවේ

    kiyak wenawatha?
     

    jzx

    Well-known member
  • Apr 26, 2023
    861
    1,679
    93
    Mars
    Na Yako Ekpussyarmy 😂
    AKA #Ek9mmclub :lol:

    පිරිසිදු රට ඉඳි ඇට ඉවත් කර ඒ තුලට එළගි තෙල් පුරවා මි පැණි මිශ‍‍්‍ර කර මැටි හෝ විදුරු බඳුනක බහා තබන්න උදේ හවස වරකට ගෙඩි හතර බැගින් ආහාරයට ගෙන පිරිසිදු එළකිරි වීදුරුවක්ද පානය කරන්න
    Try karala balanna
    Try කරලා බැලුවද? වැඩේ සාර්තකද? මාත් ඕක දැකලා තිබ්බට try කරලා නෑ.
     

    indikaku

    Well-known member
  • Apr 17, 2011
    1,493
    973
    113
    AKA #Ek9mmclub :lol:


    Try කරලා බැලුවද? වැඩේ සාර්තකද? මාත් ඕක දැකලා තිබ්බට try කරලා නෑ.
    ජානමය හේතු නැත්නම් වැඩ කරනවා.
     
    • Like
    Reactions: Psiko and jzx

    Rapunzel003

    Well-known member
  • Aug 30, 2022
    2,346
    4,560
    113
    AKA #Ek9mmclub :lol:


    Try කරලා බැලුවද? වැඩේ සාර්තකද? මාත් ඕක දැකලා තිබ්බට try කරලා නෑ.
    ඕක අපේ අක්කා Try කලා එයාගෙ wedding එකට ඉස්සෙල්ලා හුගක් මහත් වුණේ නෑ යම් තරමකට මහත් වුණා. මම නම් try කරලා නෑ
     
    • Like
    Reactions: Psiko and jzx

    JohnSnow

    Well-known member
  • Mar 17, 2017
    8,744
    13,301
    113
    mahath wenna dagalanna epa. math kettuwata hitiye iratta wage passe mahath una kalayak yaddi. mahath unama wade ban. kammelikama wedi. kttuwata iddi yaka wage weda keruweheki
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    මෙක ඇතුලට එන්න අවම සුදුසු කම් මොනවද
    බර ඉනේ සයිස් එක එවා බලනවද 🥴🥴🥴