Airtel, Dialog, Mobitel.. ඔය තියෙන්නෙ නම්.. මගේ යාලුවෙකුගේ phone එකේ Airtel එකෙන් කෑවද බිව්වද කියල අහල එවපු messages හිටන් තියෙනව.. 





Airtel, Dialog, Mobitel.. ඔය තියෙන්නෙ නම්.. මගේ යාලුවෙකුගේ phone එකේ Airtel එකෙන් කෑවද බිව්වද කියල අහල එවපු messages හිටන් තියෙනව..![]()



Battery Low Calling....ඒක නම් පට්ට
හිනා කාලා මැරෙනවා
හිනා කාලා මැරිලා තනි ඇහැට ඇඩෙනවා.... මම මගේ කෙල්ලගේ නම්බර් එක සේව් කරන් හිටියේ scurvy කියලා
දැන් ඒකි නැහැ :'([Umbata wena deyak thibunema nedda anathayage nama era?
