කෙල්ලගේ ෆෝන් එකේ හොර අල්ලමු

siri_ayya

Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    එකී ගැන කොල්ල අවිස්වාස කර කර හැම වෙලේම හොයන එක මහා ආඩම්බරෙන් කියවන්නේ
    එච්චර ඉගෙනීමක් නැති රස්සාවක් නොකරන කෙල්ලෙක් ද? වැඩේ තියෙන්නේ කසාද බැන්දම ඔහොම සැක කර කර පස්සෙන් එන ඒක අනිවා වාතයක් වෙනවා කෙල්ලට..

    මගේ අම්මගේ නංගි බැන්දේ හමුදාවේදී හම්බෙච්ච එකෙක්ව.. ඒ දවස්වලත් පොරට පුංචිව සැකයි ලු. හැමදාම වගේ බැනගන්නවා ලු.. ඒත් අම්මලා එපා කියද්දී හොරෙන් බැන්දා.. ඊටපස්සේ කසාද බැඳලත් හැමදාම වලි ගිහින්.. කොල්ලෙක් එක්ක නිකන් කතාකරත් ගහනවලු.. ඕක ඉවසන්න බැරිව පුංචි වහ බීල මැරිලා.. මට අවු 3 දි වගේ ඕක වෙලා තියෙන්නේ..පුංචි මැරුණා කියලා දැනගත්තම අපේ ආච්චි ත් දුක් වෙලා පස්සේ දියවැඩියාව ත් හදාගත්ත..
     

    DHE

    Well-known member
  • Oct 31, 2021
    1,941
    3,609
    113
    Anuradhapura
    Linux wala poddk wada dannwanm lesiyenma RAT program ekk hadaganna puluwan
    habai eka kellage 4n ekata danna wenne nm ubata(kella pattama booruwek nm kella lauwama danna puluwan wei)
    eth ithin ohoma relationship ekakin wadak nane
    https://github.com/D3VL/L3MON
    Oka wada karnawa hodata..matath ekaparak one wuna kellek nisama ubata wage
    Aye hithuna mata kiyanneth naththam labbatada relationship kiyala...ubawa sure naththm oken ayin wena eka thama hodama wisanduma
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    වැඩි අධ්‍යාපන සුදුසුකම් නම් නෑ තමා.ඒත් රස්සාවක් කරනවා.
    මෙන්න මේක තමා case එක 👇
    කසාද බැන්දම ඔහොම සැක කර කර පස්සෙන් එන ඒක අනිවා වාතයක් වෙනවා කෙල්ලට..
    හැබැයි ඉතින් කොල්ලා ගහන්නේ බනින්නේ නැතුව හොයල බලනව නම්, එකිත් අකමැත්තක් නැත්නම් ප්‍රශ්නයක් වෙන එකක් නෑ 😁
     
    • Love
    Reactions: ST.PIERRE

    ST.PIERRE

    Well-known member
  • Jun 19, 2017
    5,679
    10,717
    113
    octagon
    මෙන්න මේක තමා case එක 👇

    හැබැයි ඉතින් කොල්ලා ගහන්නේ බනින්නේ නැතුව හොයල බලනව නම්, එකිත් අකමැත්තක් නැත්නම් ප්‍රශ්නයක් වෙන එකක් නෑ 😁
    ඒක ඇත්ත :love:
     
    • Love
    Reactions: siri_ayya

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    සාමාන්‍යයෙන් ඕනෑම පුද්ගලයකුට තම විරුද්ධ ලිංගිකයකුගේ ලිංගික අවයව, ඇඳුම් නැතිව සිටීම, ඇඳුම් ගලවනු දැකීම, ඇඳුම් නැතුව ස්නානය කිරීම දැකීමට සැඟවුණු ආශාවක් ඇත
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    ඔහොම සැක නම් ඕක අත ඇරලා දාපං.
    උඹ ඔහොම සැක කරනවා කියලා දැනගත්තහම කෙල්ල ඕනවට වඩා වැඩි වෙයි. උබට හොරෙන් වෙන එකෙක්ගේ පයි කොටයක් චොක චොක ගාල කටට ගන්න බැරිත් නෑ,,,,,
    yes
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මාත් ඉස්සර ප්‍රපෝසල් ආපු කෙල්ලෙක්ගෙ ෆෝන් එකට ඇප් එකක් දාගෙන් හිටය. call recording,whatsapp,sms,phone gallery access ඔක්කොම පුලුවන්. මෙයා කලින් කොල්ල එක්ක මැසේජස් / කෝල්ස් ගන්නව සමහර වෙලාවට. මම ඇහුව ඒ කව්ද කියල, යාළුවෙක් වශයෙන් පරණ කොල්ලව ආස්‍රය කරනවලු. කොල්ලො යාළුවො විදියට ආස්‍රය කරන්නෙ මොකටද කියල මන් දන්නවනෙ. මන් ඒකට කැමති නැති නිසා වැඩේ අල්ලල දැම්ම.


    dan ethakota uba kello yaluwo wage ashraya karanne nedda????
     

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,185
    113
    තොට තොගේ පුකවත් රැකගන්න බැරුව
    කෙල්ල ගැන හොයන්න්න යන්නෙ
    2022.5.11.14h0m42s.jpg
     

    wpmanoj

    Well-known member
  • Nov 18, 2010
    2,679
    6,459
    113
    dan ethakota uba kello yaluwo wage ashraya karanne nedda????
    අනිත් උන් ගැන නම් දන්නෙ නෑ. මට නම් කොල්ලො යාළුවො එක්ක වගේ කෙල්ලො යාළුවො එක්ක ආශ්‍රය කරන්න බැහැ. අනිවාර්යෙන්ම වැඩිහිටියන්ගෙ සෙල්ලම කෙරෙනවා. මම හිත්නනෙ කෙල්ලෙක්ටයි කොල්ලෙක්ටයි කවදාවත්ම යාළුවො විදියට විතරක්ම ඉන්න බෑ. කොල්ලො හැම තිස්සෙම ට්‍රයි කරන්නෙ අවස්ථාවක් ලබා ගන්න. අවස්ථාව ලැබුන ගමන් අඩු තරමින් පුකහරි මිරිකනවා
     
    • Like
    Reactions: Poththa

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අනිත් උන් ගැන නම් දන්නෙ නෑ. මට නම් කොල්ලො යාළුවො එක්ක වගේ කෙල්ලො යාළුවො එක්ක ආශ්‍රය කරන්න බැහැ. අනිවාර්යෙන්ම වැඩිහිටියන්ගෙ සෙල්ලම කෙරෙනවා. මම හිත්නනෙ කෙල්ලෙක්ටයි කොල්ලෙක්ටයි කවදාවත්ම යාළුවො විදියට විතරක්ම ඉන්න බෑ. කොල්ලො හැම තිස්සෙම ට්‍රයි කරන්නෙ අවස්ථාවක් ලබා ගන්න. අවස්ථාව ලැබුන ගමන් අඩු තරමින් පුකහරි මිරිකනවා

    ubage hatiyak wenna athi, a unata mata thawama school, old office kello set ekak innawa patta bokka eth ara wage karanna hithenne ne. eth a set eka dannawa mata pitin wenama badu innawa kiyala. arun kiyanne ewa unta adala nellu.
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    අනිත් උන් ගැන නම් දන්නෙ නෑ. මට නම් කොල්ලො යාළුවො එක්ක වගේ කෙල්ලො යාළුවො එක්ක ආශ්‍රය කරන්න බැහැ. අනිවාර්යෙන්ම වැඩිහිටියන්ගෙ සෙල්ලම කෙරෙනවා. මම හිත්නනෙ කෙල්ලෙක්ටයි කොල්ලෙක්ටයි කවදාවත්ම යාළුවො විදියට විතරක්ම ඉන්න බෑ. කොල්ලො හැම තිස්සෙම ට්‍රයි කරන්නෙ අවස්ථාවක් ලබා ගන්න. අවස්ථාව ලැබුන ගමන් අඩු තරමින් පුකහරි මිරිකනවා
    එහෙමම කියන්නත් බෑ බන් සමහර කෙල්ලෝ ඉන්නවා joke දන්න සුපිරි කෙල්ලෝ.. උන් එක්ක bus වල තදවෙලා ගිහිනුත් තියෙනවා bt එහෙම sex feeling එකක් එන්නේ නෑ උන් ගැන..මට උන්ගේ අමුතු ලස්සනක් පේන්නෙත් නැහැ.. කොච්චර උන් ඇඟේ එල්ලුනත් ෆීල් වෙන්නෙ නැහැ...

    හැබැයි සමහර යාලු කෙල්ලෝ ඉන්නවා එහෙම අවස්ථාවක් ලැබුනොත් මඟ හරින්නෙත් නැති.. මන් කියන්නේ penetration sex ම නෙවේ වෙන පොඩි ආතල් එකක් ගන්න ලැබුනොත් ගන්නවා සමහර යාලු කෙල්ලෝ එක්ක (එහෙම අවස්ථා වැඩිය ලැබිල නැති එක වෙනම කතාවක් 😁)
    innawa patta bokka eth ara wage karanna hithenne na
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    එහෙමම කියන්නත් බෑ බන් සමහර කෙල්ලෝ ඉන්නවා joke දන්න සුපිරි කෙල්ලෝ.. උන් එක්ක bus වල තදවෙලා ගිහිනුත් තියෙනවා bt එහෙම sex feeling එකක් එන්නේ නෑ උන් ගැන..මට උන්ගේ අමුතු ලස්සනක් පේන්නෙත් නැහැ.. කොච්චර උන් ඇඟේ එල්ලුනත් ෆීල් වෙන්නෙ නැහැ...

    හැබැයි සමහර යාලු කෙල්ලෝ ඉන්නවා එහෙම අවස්ථාවක් ලැබුනොත් මඟ හරින්නෙත් නැති.. මන් කියන්නේ penetration sex ම නෙවේ වෙන පොඩි ආතල් එකක් ගන්න ලැබුනොත් ගන්නවා සමහර යාලු කෙල්ලෝ එක්ක (එහෙම අවස්ථා වැඩිය ලැබිල නැති එක වෙනම කතාවක් 😁)

    hema dekatama wada yalu fit eka watinawa. set eke 1 kellek ekka mona hari awul giyoth anith kello serama api diha balanne weradi widiyata.
    adatath a kello api eka thaniyama ona welawaka gamanak yanna enne trust eka nisa
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya