මේක තමා හරිම විදියදෙන්නම එක පෝන් එකක් පාවිච්චි කරා නන් හරි
මේක තමා හරිම විදියදෙන්නම එක පෝන් එකක් පාවිච්චි කරා නන් හරි
එච්චර ඉගෙනීමක් නැති රස්සාවක් නොකරන කෙල්ලෙක් ද? වැඩේ තියෙන්නේ කසාද බැන්දම ඔහොම සැක කර කර පස්සෙන් එන ඒක අනිවා වාතයක් වෙනවා කෙල්ලට..එකී ගැන කොල්ල අවිස්වාස කර කර හැම වෙලේම හොයන එක මහා ආඩම්බරෙන් කියවන්නේ
වැඩි අධ්යාපන සුදුසුකම් නම් නෑ තමා.ඒත් රස්සාවක් කරනවා.එච්චර ඉගෙනීමක් නැති රස්සාවක් නොකරන කෙල්ලෙක් ද?
මෙන්න මේක තමා case එකවැඩි අධ්යාපන සුදුසුකම් නම් නෑ තමා.ඒත් රස්සාවක් කරනවා.
හැබැයි ඉතින් කොල්ලා ගහන්නේ බනින්නේ නැතුව හොයල බලනව නම්, එකිත් අකමැත්තක් නැත්නම් ප්රශ්නයක් වෙන එකක් නෑකසාද බැන්දම ඔහොම සැක කර කර පස්සෙන් එන ඒක අනිවා වාතයක් වෙනවා කෙල්ලට..
තලවතුගොඩ මහදැනමුත්තදෙන්නම එක පෝන් එකක් පාවිච්චි කරා නන් හරි
ඒක ඇත්තමෙන්න මේක තමා case එක
හැබැයි ඉතින් කොල්ලා ගහන්නේ බනින්නේ නැතුව හොයල බලනව නම්, එකිත් අකමැත්තක් නැත්නම් ප්රශ්නයක් වෙන එකක් නෑ![]()

සාමාන්යයෙන් ඕනෑම පුද්ගලයකුට තම විරුද්ධ ලිංගිකයකුගේ ලිංගික අවයව, ඇඳුම් නැතිව සිටීම, ඇඳුම් ගලවනු දැකීම, ඇඳුම් නැතුව ස්නානය කිරීම දැකීමට සැඟවුණු ආශාවක් ඇත
yesඔහොම සැක නම් ඕක අත ඇරලා දාපං.
උඹ ඔහොම සැක කරනවා කියලා දැනගත්තහම කෙල්ල ඕනවට වඩා වැඩි වෙයි. උබට හොරෙන් වෙන එකෙක්ගේ පයි කොටයක් චොක චොක ගාල කටට ගන්න බැරිත් නෑ,,,,,
මාත් ඉස්සර ප්රපෝසල් ආපු කෙල්ලෙක්ගෙ ෆෝන් එකට ඇප් එකක් දාගෙන් හිටය. call recording,whatsapp,sms,phone gallery access ඔක්කොම පුලුවන්. මෙයා කලින් කොල්ල එක්ක මැසේජස් / කෝල්ස් ගන්නව සමහර වෙලාවට. මම ඇහුව ඒ කව්ද කියල, යාළුවෙක් වශයෙන් පරණ කොල්ලව ආස්රය කරනවලු. කොල්ලො යාළුවො විදියට ආස්රය කරන්නෙ මොකටද කියල මන් දන්නවනෙ. මන් ඒකට කැමති නැති නිසා වැඩේ අල්ලල දැම්ම.
අනිත් උන් ගැන නම් දන්නෙ නෑ. මට නම් කොල්ලො යාළුවො එක්ක වගේ කෙල්ලො යාළුවො එක්ක ආශ්රය කරන්න බැහැ. අනිවාර්යෙන්ම වැඩිහිටියන්ගෙ සෙල්ලම කෙරෙනවා. මම හිත්නනෙ කෙල්ලෙක්ටයි කොල්ලෙක්ටයි කවදාවත්ම යාළුවො විදියට විතරක්ම ඉන්න බෑ. කොල්ලො හැම තිස්සෙම ට්රයි කරන්නෙ අවස්ථාවක් ලබා ගන්න. අවස්ථාව ලැබුන ගමන් අඩු තරමින් පුකහරි මිරිකනවාdan ethakota uba kello yaluwo wage ashraya karanne nedda????
අනිත් උන් ගැන නම් දන්නෙ නෑ. මට නම් කොල්ලො යාළුවො එක්ක වගේ කෙල්ලො යාළුවො එක්ක ආශ්රය කරන්න බැහැ. අනිවාර්යෙන්ම වැඩිහිටියන්ගෙ සෙල්ලම කෙරෙනවා. මම හිත්නනෙ කෙල්ලෙක්ටයි කොල්ලෙක්ටයි කවදාවත්ම යාළුවො විදියට විතරක්ම ඉන්න බෑ. කොල්ලො හැම තිස්සෙම ට්රයි කරන්නෙ අවස්ථාවක් ලබා ගන්න. අවස්ථාව ලැබුන ගමන් අඩු තරමින් පුකහරි මිරිකනවා
එහෙමම කියන්නත් බෑ බන් සමහර කෙල්ලෝ ඉන්නවා joke දන්න සුපිරි කෙල්ලෝ.. උන් එක්ක bus වල තදවෙලා ගිහිනුත් තියෙනවා bt එහෙම sex feeling එකක් එන්නේ නෑ උන් ගැන..මට උන්ගේ අමුතු ලස්සනක් පේන්නෙත් නැහැ.. කොච්චර උන් ඇඟේ එල්ලුනත් ෆීල් වෙන්නෙ නැහැ...අනිත් උන් ගැන නම් දන්නෙ නෑ. මට නම් කොල්ලො යාළුවො එක්ක වගේ කෙල්ලො යාළුවො එක්ක ආශ්රය කරන්න බැහැ. අනිවාර්යෙන්ම වැඩිහිටියන්ගෙ සෙල්ලම කෙරෙනවා. මම හිත්නනෙ කෙල්ලෙක්ටයි කොල්ලෙක්ටයි කවදාවත්ම යාළුවො විදියට විතරක්ම ඉන්න බෑ. කොල්ලො හැම තිස්සෙම ට්රයි කරන්නෙ අවස්ථාවක් ලබා ගන්න. අවස්ථාව ලැබුන ගමන් අඩු තරමින් පුකහරි මිරිකනවා
innawa patta bokka eth ara wage karanna hithenne na
එහෙමම කියන්නත් බෑ බන් සමහර කෙල්ලෝ ඉන්නවා joke දන්න සුපිරි කෙල්ලෝ.. උන් එක්ක bus වල තදවෙලා ගිහිනුත් තියෙනවා bt එහෙම sex feeling එකක් එන්නේ නෑ උන් ගැන..මට උන්ගේ අමුතු ලස්සනක් පේන්නෙත් නැහැ.. කොච්චර උන් ඇඟේ එල්ලුනත් ෆීල් වෙන්නෙ නැහැ...
හැබැයි සමහර යාලු කෙල්ලෝ ඉන්නවා එහෙම අවස්ථාවක් ලැබුනොත් මඟ හරින්නෙත් නැති.. මන් කියන්නේ penetration sex ම නෙවේ වෙන පොඩි ආතල් එකක් ගන්න ලැබුනොත් ගන්නවා සමහර යාලු කෙල්ලෝ එක්ක (එහෙම අවස්ථා වැඩිය ලැබිල නැති එක වෙනම කතාවක්)
nadan ethakota uba kello yaluwo wage ashraya karanne nedda????