ගොඩක් වෙලාවට පිට ගියාම ඔහොම වෙන්නෙ. අඩුම තරමෙ හිතින් හරි ජින්ජිබරස් එකක් කරව ගන්න ආස කොල්ලෙක් ඇති.
මගෙ කලින් කෙල්ලටත් ඔහොම උනා
මගෙ කලින් කෙල්ලටත් ඔහොම උනා
දැන් උඹ ඕක මේකෙ දාල මොනවද අපෙන් බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ? (2)දැන් උඹ ඕක මේකෙ දාල මොනවද අපෙන් බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ?
ohoma denna epa kella wada wei hormone adi sandranayen deela doc kenekta pennapan eka ekage goda beheth ganne nathuwaPostinor 2 tablets dawasata deka gane satiyak bonna dipan.. hariyano..
tsh test karapan...Menna balapapanකෙල්ලට සෙක්ස් කරන්න feelings අඩුවෙලාලු.. ආයෙත් ටිකක් up කරල ගන්න බෙහෙත් මොනවත් නැද්ද?
පර්ෆෝමන්ස් අඩු වෙලා සිස්ටම් චේන්ජ් කරලා අලුත් ජිම්නාස්ටික් ටිකක් පුරුදු වෙලා රීෆ්රෙශ් වෙන්න නැත්නම් කෙල්ලට වෙන කෙනෙක් අලුත් ජිම්නාස්ටික් උගන්නයිකෙල්ලට සෙක්ස් කරන්න feelings අඩුවෙලාලු.. ආයෙත් ටිකක් up කරල ගන්න බෙහෙත් මොනවත් නැද්ද?
තයිරොක්සින් කේස් 1කක් ආවමත් එහෙම වෙනවා. ඩොකෙක් හම්බෙලා විස්තරේ නියපන්. කොණ්ඩේ යනවද, මහත් වෙනවද කෙල්ලකෙල්ලට සෙක්ස් කරන්න feelings අඩුවෙලාලු.. ආයෙත් ටිකක් up කරල ගන්න බෙහෙත් මොනවත් නැද්ද?