කෙල්ලට suck කරන්න කියලා බල කරන්න එපා!

sriyasas

Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    දැන් තෝ සමලිංගික ගෑණියෙක්ද මිනිහො ? මෙච්චර කල් කොල්ලො ගැන නේද උපදෙස් දුන්නෙ ? තෝ මොකෙක්ද කියල හරියට කියල ඉඳපිය :growl:

    Katha karanna igana ganin ponnayo minissunta :growl:
     

    lovez

    Junior member
  • Jun 19, 2014
    84
    12
    8
    oral sex කරලා නැද්ද? මම නම් ඕන තරම් oral sex කරලා තියෙනවා.කෙල්ල ලස්සනයි නම් නම් විතරයි suck කරන්නේ.අනිත් එක වයස අඩු වෙන්නත් ඕන. teen ගර්ල්ස්ලගෙ suck කරන්න මාර feeling එකක් එනවා.වයස තිහ හතලිහ වගේ අයගෙ නම් suck කරන්න කැතයි.ඒකට හේතුව මොකක්ද දන්නේ නෑ.හැබයි ලස්සනම ලස්සන ගෑනියෙක් නම් ඒත් හිතෙනවා.වයස 16 වැඩි කෙල්ලන්ගේ කරන්න පුලුවන් හුගක් රටවල.. කටට ගන්න එක ලංකාවේ ඔක්කොම කෙල්ලො කරන්නේ නෑ.හුගක් එවුන් උරන්න දන්නෙත් නෑ. කරන අයත් ඉන්නවා.මරු සැපක් දෙන අයත් ඉන්නවා.ලිප් කිස් කරන එක බ්‍රෙස්ට් සක් කරන එකත් අයිති වෙන්නේ වලට තමයි.මේකේ කිසිම වැරද්දක් මට පේන්නේ නෑ.
     

    Theboy

    Member
    Apr 22, 2018
    22
    6
    0
    කෙල්ලොන්ට වඩා කොල්ලො සක් කරනව බන් පට්ටෙට....දෙපාරක් එකෙක් මගේ සක් කලා...මගේ යාලුවෙක්...ඌ හෙන ෆිට් එකක්...ඌ පස්සෙ කිව්වා මචන් කොල්ලොන්ට ආසයි කියල...දවසක් ඌ ගත්තා...කියල් වැඩක් නෑ
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,810
    1
    9,696
    113
    colombo
    කෙල්ලොන්ට වඩා කොල්ලො සක් කරනව බන් පට්ටෙට....දෙපාරක් එකෙක් මගේ සක් කලා...මගේ යාලුවෙක්...ඌ හෙන ෆිට් එකක්...ඌ පස්සෙ කිව්වා මචන් කොල්ලොන්ට ආසයි කියල...දවසක් ඌ ගත්තා...කියල් වැඩක් නෑ



    කොහොමද ආතල් එක
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    FrayedRipeBabirusa.webp
     

    Ganjakollaa1

    Well-known member
  • Dec 11, 2018
    1,304
    596
    113
    Elakiri Brotherhood රෙප් වැස්ස නැවතත්!!!

    d1fj1sq.png




    ඔන්න ගිය පොටේ වගේම මේ පොටෙත් Brotherhood සෙට් එක කඹේට සෙට් වෙලා ඉන්නෙ, මතකනේ ගිය පාරත් රෙප්, ප්‍රිමියම් acc, ගේම්ස් ඇට්ටි හැලෙන්නෙ දීපු හැටි...ඔන්න මෙදා පොටෙත් කට්ටියට පුලුවන් මේ දේවල් වලට හිමිකම් කියන්න...එලි වෙන ජාමෙටනෙ හොද හොද සෙල්ලම් ටික තියෙන්නෙ ඒ හින්ද කියන්නම් කොහොමද මේව ගන්නෙ කියල...ගන්නම් ඉතින් පුංචි වැඩක් කරන්න තියෙන්නෙ පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහින් ගිහින් රමේශ් කොලුවට වෝට් කරානම් හරි..

    මෙතන පහලින්...
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1895231


    මේ ඉන්නෙ අපේ රෙප් බලකාය
    d1fj1sq.png


    Ramesh_jaya
    avatar561814_3.gif

    sachith19920726
    avatar330471_92.gif

    jasz
    avatar51642_12.gif

    $Gangster$
    avatar478205_1.gif

    Mal Baba
    avatar194988_80.gif

    maheshsenadheera
    avatar181897_9.gif

    Rasika212
    avatar290372_2.gif

    hitback
    avatar517783_7.gif

    Arrow11
    avatar510219_32.gif

    SPACEBAR
    avatar504500_2.gif

    ChoraKolla
    avatar565014_4.gif

    ST.PIERRE
    avatar563299_16.gif.

    Lejayange
    Oli_Vili
    Ipwicrama
    Ashan052
    RdilaTM
    ulta
    avatar327260_5.gif

    snm1990
    EvilEye
    avatar559392_21.gif

    Kasippu Sira
    avatar555440_11.gif

    iresh041
    avatar55798_7.gif

    supun_sg
    Naughtykolla48
    avatar565113_1.gif

    skymicro
    avatar510144_6.gif

    shaminda peiris



    ඔයාලගෙ පුන්චි වෝට් එක වෙනුවෙන් රෙප් වැස්සක් ලබාදෙන්න Brotherhood ඇතුලු සහකාර සගයො සෙට් එක ලෑස්ති වෙලා ඉන්නෙ...මුලින් වෝට් කරන්න පස්සෙ මේ ත්‍රෙඩ් එකේ මම වෝට් කරා කියල පෝස්ට් එකක් දාන එක විතරයි කරන්න තියෙන්නෙ, ඒ එක්කම රෙප් වැස්සකින් නෑවෙන්න කුඩේකිත් ඉහලන් ඉන්න තමා තියෙන්නෙ...

    අනිත් ඉන් වගේ අපේ සෙට් එකේ නෑනෙ ඔය බොරු, ගිය පාර කඹේ ඉවර වෙලත් රෙප් ලැබුන හැටි Brotherhood එක්ක හිටපු අය දන්නව...ඔන්න එහෙනම් ගිය පාර Brotherhood කොල්ලො ටිකගෙ පෲෆ්

    VsUIFMt.jpg


    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1846811

    3Jy74In.jpg

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1847192

    මේ විදිහට පොරොන්දු ඉටු කරේ Brotherhood කොල්ලො ටික විතරයි...මතකනෙ කොල්ලො කරන්න ඕන දේ....පහල ලින්ක් එකෙන් ගියා

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1895231


    1. රමේශ් කොල්ලට වෝට් එක දෑම්ම
    2. මේ ත්‍රෙඩ් එකේ පෝස්ට් එකක් දැම්ම

    එච්චයි...වෝට් දැම්මෙ සෙට් එක රෙප් වැස්සකින් නෑවෙන්න ලෑස්ති වෙලා ඉදහල්ල....එහෙනම් ඉතින් මතකනේ මේ පොරොන්දුවත් පොරොන්තු ඉටු කරපු Brotherhood කොල්ලො ටිකගෙන් විතරමයි....

    d1fj1sq.png

     

    Save Muslim Girls

    Junior member
  • Apr 26, 2016
    450
    29
    18
    සිංහල කෙල්ලෝ මුස්ලිම් කොල්ලෝ නම් විතරයි suck කරන්නේ.කපලා clean නිසා.සක් කරනවා පට්ටෙට කියලා වැඩක් නෑ.මම නම් ඕන තරම් සක් කරාන්න දීලා තියෙනවා.
     

    d12345

    Banned
  • Nov 17, 2014
    917
    36
    28
    සිංහල කෙල්ලෝ මුස්ලිම් කොල්ලෝ නම් විතරයි suck කරන්නේ.කපලා clean නිසා.සක් කරනවා පට්ටෙට කියලා වැඩක් නෑ.මම නම් ඕන තරම් සක් කරාන්න දීලා තියෙනවා.

    මුස්ලිම් ලස්සන නංගිලාට මම සක් කරන්න දීලා තියෙනවා.මුස්ලිම් කෙල්ලො සෙක්ස් එකට එන්ටර් උනාම සැප උපරිම.සිංහල කෙල්ලන්ට හැරෙන්නවත් බෑ.
     

    rasikac

    Active member
  • Apr 3, 2007
    316
    240
    43
    Local
    මුස්ලිම් ලස්සන නංගිලාට මම සක් කරන්න දීලා තියෙනවා.මුස්ලිම් කෙල්ලො සෙක්ස් එකට එන්ටර් උනාම සැප උපරිම.සිංහල කෙල්ලන්ට හැරෙන්නවත් බෑ.

    මුස්ලිම් කෙල්ලො ;)
     

    Nethmina459

    Active member
  • Sep 30, 2018
    625
    75
    28
    27
    ~ එකමත් එක රටක ~
    දැන් තෝ සමලිංගික ගෑණියෙක්ද මිනිහො ? මෙච්චර කල් කොල්ලො ගැන නේද උපදෙස් දුන්නෙ ? තෝ මොකෙක්ද කියල හරියට කියල ඉඳපිය :growl:

    සිරා බන්...‌මේකෙ ඉන්නව ‌පොන්න‌ෙයො පරපුරක්ම