කෙල්ලෙක්ව චූන් කරන්නේ මෙන්න මෙහෙමයි - 18+

Alipak

Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    මේ කරුණු ටික එක එක ටොපික් වලින් පෝස්ට් කරලා තියෙනවා
    මම මේ දැක්කේ 4 වෙනි වතාවටද කොහෙද?
     

    djminuka

    Well-known member
  • Nov 5, 2007
    2,318
    464
    83
    තරු පෑයූ රාත්‍රියක ඇයත් සමඟ සිටින විට ඇ‍යට ඔබගේ පපුව මත හිස තබාගන්නදෙන්න, ඇයට ඔබගේ හදවත ගැහෙන රාවය අසන්නට ඉඩදෙන්න, ඔබගේ අතැඟිලි පටලවාගෙනඇගේ කනට රහස් මුමුණන්න. :rolleyes: :rolleyes: :P
    ඹන්න රෙප් දුන්නා!! :yes:


    happy_derp_valentine_in_love_meme_memo_notepads-r48de5bb15cfc435d8812759445a9c9b1_amb08_8byvr_512.jpg
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ade siravata math dakke ehemai :rofl::P:P
    :rofl::rofl::rofl:

    ෆයිබර් හරි කමක් නැහැ:rofl::rofl:


    ජෝක් එකට දැම්මේ බන්
    එල එල.. කාට උනත් හරි යනවා නම් සංතෝසයි.. ඒත් සයිබර් උන්ට ලව් කරන්න කලින් දෙපාරක් හිතලා බලං.. මං කිව්වෙ සයිබර් කෑලි සෙට් වුනොත්.. ෆේස්බුක් එකේ එහෙම..:dull:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මගේ නම නිමල්. මගේ ජීවි‍තේටම අමතක නොවෙන සිදුවීමකට මුහුණදෙන්න මට සිද්ධ වුනා. ඒක මතක් වෙනකොට මට මේක කාට හරි කියන්න ඇත්නම් කියලා හිතෙනවා. මම A/L කරලා ගෙදරට වෙලා ඉන්න කාලේ නිකන් ඉන්න බැරි කමට මගේම කියලා වැඩක් පටන්ගත්තා මට Computrer Hardware පැත්ත හොඳට පුළුවන් නිසා Computer Shop එකක් ගෙදරම දාගත්තා. පාරටම මුහුණලා අපේ ගෙදර තියෙන නිසා වැඩේ ලේසි වුනා.

    අපේ ගෙවල් ළඟ හිටියා සුවිමාලි කියලා අක්කා කෙනෙක් මට වඩා වයස ටිකයි වැඩි. අපි පොඩිකාලේ ඉඳලාම හොඳ යාළුවෝ එයාගේ මල්ලිට ගෙනල්ලා තිබ්බ ‍Computer එකේ පොඩි අවුලක් නිසා දවසක් සුවිමාලි අක්කා ඇවිල්ලා මට කිව්වා..



    "මල්ලී, අපේ මල්ලීගේ Computer එ‍ක වැඩ කරන්නේ නෑ, පුළුවන් නම් හෙට ඇවිත් බලන්න, මම ගෙවන්නම්" කියලා.
    මම කිව්වා..

    "ආ හරි, හෙට ඉරිදා නේ, හෙට මම උදේට එන්නම්. එතකොට ගෙදර ඉන්නවානේ" කියලා.

    "ආ මල්ලි, හරි හෙට එන්නකෝ එහෙනම්" කියලා සුවිමාලි අක්කා යන්න ගියා.
    වෙනදා වගේම දවස ගෙවිලා ගියා. ඉරිදා උදේත් නැගිටලා Shop එක අරින්න යන්න හදනකොට තමයි මට මතක් වුනේ අද සුවිමාලි අක්කාගේ මල්ලිගේ Computer එක හදන්න යන්න ඕනේ කියලා ඉතින් අද ඉරිදා නිසා මම Shop එක වහලා සුවිමාලි අක්කලාගේ ගෙදරට යන්න පිටත් වුනා. සුවිමාලි අක්කාගේ ගෙදරට යන්න වැඩි වෙලාවක් ගත වුනේ නෑ. ගෙදරට යනකොට දොර වහලා ඒක නිසා මම දොර ළඟට ගිහින් දොරට තට්ටු කලා. වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ ගේ ඇතුලෙන් සුවිමාලි අක්කා,
    "කවුද?" කියලා සද්දෙන් ඇහුවා. ඉතින් මමත් "මේ මම, නිමල්" කියලා ඇහෙන්න කිව්වා. "ආ පොඩ්ඩක් ඉන්න මල්ලී," ටික වෙලාවකින් දොර ඇරුනා. සුවිමාලි අක්කා තාම නැගිට්ට ගමන් වගේ පොඩිවෙච්ච සැහැල්ලු ගවුමකුත් ඇඳගෙන ම‍ඟේ ඉස්සරහට ආවා. "ආ අක්කේ, කෝ මල්ලී?""ආ මල්ලි අද දහම් පාසල් ගියා‍නේ. ""ආ, එහෙමද? එතකොට කෝ ඇන්ටි?""අම්මයි තාත්තයි අද නෑනේ. ඒ දෙන්නා අද පොළට බඩු ගේන්න ගිහිල්ලා තව නෑ ගෙදරකත් ගිහිල්ලා එනවා කිව්වා."
    මේ කතාව මට එච්චර ඇල්ලුවේ නෑ. තනියම ගෑනු ළමයෙක් ඉන්න ගෙදරකට යන ‍එක හොඳ නැති නිසා මම කිව්වා...

    "ආ එහෙනම් මම ඒ අය ආවම අද හවස් වෙලා එන්නම්."එතකොට සුවිමාලි අක්කා කිව්වා..."ආ. නෑ නෑ කමක් නෑ මල්ලි. අපි දෙන්නා ඉතින් හොඳට අඳුරනවානේ. ඉතින් මල්ලී ප්‍රශ්නයක් නෑ. එන්න ඇතුලට එන්න එන්න"මාත් ඉතින් ඒ වෙලාවේ මොන හේතුවකින්ද දන්නේ නෑ ගේ ඇතුළට ගියා නෙමෙයි හරියට නිකන්ම ඇතුලට යැවුනා. ඒ වෙලාවේ සුවිමාලි අක්කාගේ මුහුණේ හරියට අහිංසක ඉල්ලීමක් කරනවා වාගේ තමයි මට නම් පෙනුනේ. ඇස් වලින් මට කතාකරනවා වාගේ දැනුනා. මට ඒ වෙලාවේ එච්චර සීරීයස් තේරුම් ගන්න බැරිවුනා.

    "එන්න එන්න මල්ලි, මේ කාමරේ තමයි Computer එක තියෙන්නේ. එන්න ඇතුලට" කියලා මාව Computer එක තියෙන කාමරේට එක්ක ගෙන ගියා."එහෙනම් මල්ලී පොඩ්ඩක් මේක බලන්න, වැඩ කරන්නේ නෑ. මම ඔයාට තේකක් හදාගෙන එන්නම්." Computer එකේ මහ ලොකු ලෙඩක් තිබ්බේ නෑ. පොඩ්ඩක් පරික්ෂා කරන අතරේදී මට ඇහුනා දොරක් වහන සද්දයක් ඒක මම ගනන් ගත්තේ නෑ. ටික වෙලාවකින් අක්කා තේක ගෙනල්ලා මේසේ උඩින් තිබ්බා. මම Computer එක Check කරනකොට අක්කා ‍මගේ ළඟින්ම ඇවිල්ලා මාත් එක්කම වාගේ හිටියා. එයාගේ උණූසුම මට හොඳින් තේරුණා මගේ ළඟින් අක්කා ඇවිල්ලා ඉන්නකොට මගේ හිතට එක එක අමුතු අදහස් ගලාගෙන ආවා. එයාගේ සුවඳ මට දැනෙන්න ගත්තා. මම ඒ වෙලාවේ ගොඩක් අපහසු තාවයකට පත්වුනා මට දැනුනා මගේ ශිෂ්ණය ටිකෙන් ටික ප්‍රාණවත් වෙනවා වගේ මට තේරුම් ගියා. ම‍‍ඟේ හැඟීම් ඇවිස්සෙන්න ගත්තා. එත් එක්කම සුවිමාලි අක්කා තවත් ටිකක් ලංවෙලා ‍ම‍ඟෙන් ඇහුවා...

    " මොකක්ද මල්ලි Computer එකට වෙලා තියෙන්නේ?"

    සිහින ලෝකෙක හිරවෙලා හිටපු මම එකපාරටම මේ අහපු ප්‍රශ්නෙන් පියවි ලෝකෙට ආවා. මට හරියට උත්තර දීගන්නත් බැරිවුනා...

    "නෑ අක්කේ. මුකුත් නෑ." මට නිකම්ම කියවුනා."එහෙනම් මල්ලි වැඩ කරන්නේ නැත්තේ මොකද?"මට උත්තර දීගන්න බැරිවුනා. මගේ කටට වචන එන්නේ නැතිව හිර වුනා.

    "ඇයි? මල්ලි ඔයාට මම මෙතන ඉන්න එක ප්‍රශ්නයක්ද?""නෑ, නෑ අක්කේ. ප්‍රශ්නයක් නෑ. මට තාම ලෙඩේ අල්ලගන්න බැරිවුනා."

    ඒත් එක්කම එයා මගේ අතින් අල්ල ‍ගත්තා. "අනේ මල්ලියෝ මේ අක්කට බොරු කරන්න හදන්න එපා. මම දන්නවා ඔය කොල්ලන්ගේ තියෙන ලෙඩ. මෙන්න මෙහාට එන්න."එක පාරටම එයා මගේ මුහුණ අල්ලගෙන සිපගෙන සිපගෙන ගියා. මට ඉවසුම් නැතිවුනා. මට හිතාගන්න බැරිවුනා මේ සුවිමාලි අක්කාමද කියලා. ඊට පස්සේ සුවිමාලි අක්කා මගේ අතින් අල්ලලා කාමරෙන් එලියට ඇරගෙන ගිහිල්ලා එයාගේ කාමරේට එක්කගෙන ගියා. එයාගේ කා‍මරේ හරිම ලස්සනක් තිබ්බේ. මට ඒ වෙලාවේ ඒ කාමරේ පෙනුනේ දිව්‍ය ලෝකයක් වගේ. සුවිමාලි අක්කා හිමින් සීරුවේ මගෙන් ඈත් වෙලා හිමින් සීරුවේ ඇඳුම් අයින් කරන්න ගත්තා.
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    මගේ නම නිමල්. මගේ ජීවි‍තේටම අමතක නොවෙන සිදුවීමකට මුහුණදෙන්න මට සිද්ධ වුනා. ඒක මතක් වෙනකොට මට මේක කාට හරි කියන්න ඇත්නම් කියලා හිතෙනවා. මම A/L කරලා ගෙදරට වෙලා ඉන්න කාලේ නිකන් ඉන්න බැරි කමට මගේම කියලා වැඩක් පටන්ගත්තා මට Computrer Hardware පැත්ත හොඳට පුළුවන් නිසා Computer Shop එකක් ගෙදරම දාගත්තා. පාරටම මුහුණලා අපේ ගෙදර තියෙන නිසා වැඩේ ලේසි වුනා.

    අපේ ගෙවල් ළඟ හිටියා සුවිමාලි කියලා අක්කා කෙනෙක් මට වඩා වයස ටිකයි වැඩි. අපි පොඩිකාලේ ඉඳලාම හොඳ යාළුවෝ එයාගේ මල්ලිට ගෙනල්ලා තිබ්බ ‍Computer එකේ පොඩි අවුලක් නිසා දවසක් සුවිමාලි අක්කා ඇවිල්ලා මට කිව්වා..



    "මල්ලී, අපේ මල්ලීගේ Computer එ‍ක වැඩ කරන්නේ නෑ, පුළුවන් නම් හෙට ඇවිත් බලන්න, මම ගෙවන්නම්" කියලා.
    මම කිව්වා..

    "ආ හරි, හෙට ඉරිදා නේ, හෙට මම උදේට එන්නම්. එතකොට ගෙදර ඉන්නවානේ" කියලා.

    "ආ මල්ලි, හරි හෙට එන්නකෝ එහෙනම්" කියලා සුවිමාලි අක්කා යන්න ගියා.
    වෙනදා වගේම දවස ගෙවිලා ගියා. ඉරිදා උදේත් නැගිටලා Shop එක අරින්න යන්න හදනකොට තමයි මට මතක් වුනේ අද සුවිමාලි අක්කාගේ මල්ලිගේ Computer එක හදන්න යන්න ඕනේ කියලා ඉතින් අද ඉරිදා නිසා මම Shop එක වහලා සුවිමාලි අක්කලාගේ ගෙදරට යන්න පිටත් වුනා. සුවිමාලි අක්කාගේ ගෙදරට යන්න වැඩි වෙලාවක් ගත වුනේ නෑ. ගෙදරට යනකොට දොර වහලා ඒක නිසා මම දොර ළඟට ගිහින් දොරට තට්ටු කලා. වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ ගේ ඇතුලෙන් සුවිමාලි අක්කා,
    "කවුද?" කියලා සද්දෙන් ඇහුවා. ඉතින් මමත් "මේ මම, නිමල්" කියලා ඇහෙන්න කිව්වා. "ආ පොඩ්ඩක් ඉන්න මල්ලී," ටික වෙලාවකින් දොර ඇරුනා. සුවිමාලි අක්කා තාම නැගිට්ට ගමන් වගේ පොඩිවෙච්ච සැහැල්ලු ගවුමකුත් ඇඳගෙන ම‍ඟේ ඉස්සරහට ආවා. "ආ අක්කේ, කෝ මල්ලී?""ආ මල්ලි අද දහම් පාසල් ගියා‍නේ. ""ආ, එහෙමද? එතකොට කෝ ඇන්ටි?""අම්මයි තාත්තයි අද නෑනේ. ඒ දෙන්නා අද පොළට බඩු ගේන්න ගිහිල්ලා තව නෑ ගෙදරකත් ගිහිල්ලා එනවා කිව්වා."
    මේ කතාව මට එච්චර ඇල්ලුවේ නෑ. තනියම ගෑනු ළමයෙක් ඉන්න ගෙදරකට යන ‍එක හොඳ නැති නිසා මම කිව්වා...

    "ආ එහෙනම් මම ඒ අය ආවම අද හවස් වෙලා එන්නම්."එතකොට සුවිමාලි අක්කා කිව්වා..."ආ. නෑ නෑ කමක් නෑ මල්ලි. අපි දෙන්නා ඉතින් හොඳට අඳුරනවානේ. ඉතින් මල්ලී ප්‍රශ්නයක් නෑ. එන්න ඇතුලට එන්න එන්න"මාත් ඉතින් ඒ වෙලාවේ මොන හේතුවකින්ද දන්නේ නෑ ගේ ඇතුළට ගියා නෙමෙයි හරියට නිකන්ම ඇතුලට යැවුනා. ඒ වෙලාවේ සුවිමාලි අක්කාගේ මුහුණේ හරියට අහිංසක ඉල්ලීමක් කරනවා වාගේ තමයි මට නම් පෙනුනේ. ඇස් වලින් මට කතාකරනවා වාගේ දැනුනා. මට ඒ වෙලාවේ එච්චර සීරීයස් තේරුම් ගන්න බැරිවුනා.

    "එන්න එන්න මල්ලි, මේ කාමරේ තමයි Computer එක තියෙන්නේ. එන්න ඇතුලට" කියලා මාව Computer එක තියෙන කාමරේට එක්ක ගෙන ගියා."එහෙනම් මල්ලී පොඩ්ඩක් මේක බලන්න, වැඩ කරන්නේ නෑ. මම ඔයාට තේකක් හදාගෙන එන්නම්." Computer එකේ මහ ලොකු ලෙඩක් තිබ්බේ නෑ. පොඩ්ඩක් පරික්ෂා කරන අතරේදී මට ඇහුනා දොරක් වහන සද්දයක් ඒක මම ගනන් ගත්තේ නෑ. ටික වෙලාවකින් අක්කා තේක ගෙනල්ලා මේසේ උඩින් තිබ්බා. මම Computer එක Check කරනකොට අක්කා ‍මගේ ළඟින්ම ඇවිල්ලා මාත් එක්කම වාගේ හිටියා. එයාගේ උණූසුම මට හොඳින් තේරුණා මගේ ළඟින් අක්කා ඇවිල්ලා ඉන්නකොට මගේ හිතට එක එක අමුතු අදහස් ගලාගෙන ආවා. එයාගේ සුවඳ මට දැනෙන්න ගත්තා. මම ඒ වෙලාවේ ගොඩක් අපහසු තාවයකට පත්වුනා මට දැනුනා මගේ ශිෂ්ණය ටිකෙන් ටික ප්‍රාණවත් වෙනවා වගේ මට තේරුම් ගියා. ම‍‍ඟේ හැඟීම් ඇවිස්සෙන්න ගත්තා. එත් එක්කම සුවිමාලි අක්කා තවත් ටිකක් ලංවෙලා ‍ම‍ඟෙන් ඇහුවා...

    " මොකක්ද මල්ලි Computer එකට වෙලා තියෙන්නේ?"

    සිහින ලෝකෙක හිරවෙලා හිටපු මම එකපාරටම මේ අහපු ප්‍රශ්නෙන් පියවි ලෝකෙට ආවා. මට හරියට උත්තර දීගන්නත් බැරිවුනා...

    "නෑ අක්කේ. මුකුත් නෑ." මට නිකම්ම කියවුනා."එහෙනම් මල්ලි වැඩ කරන්නේ නැත්තේ මොකද?"මට උත්තර දීගන්න බැරිවුනා. මගේ කටට වචන එන්නේ නැතිව හිර වුනා.

    "ඇයි? මල්ලි ඔයාට මම මෙතන ඉන්න එක ප්‍රශ්නයක්ද?""නෑ, නෑ අක්කේ. ප්‍රශ්නයක් නෑ. මට තාම ලෙඩේ අල්ලගන්න බැරිවුනා."

    ඒත් එක්කම එයා මගේ අතින් අල්ල ‍ගත්තා. "අනේ මල්ලියෝ මේ අක්කට බොරු කරන්න හදන්න එපා. මම දන්නවා ඔය කොල්ලන්ගේ තියෙන ලෙඩ. මෙන්න මෙහාට එන්න."එක පාරටම එයා මගේ මුහුණ අල්ලගෙන සිපගෙන සිපගෙන ගියා. මට ඉවසුම් නැතිවුනා. මට හිතාගන්න බැරිවුනා මේ සුවිමාලි අක්කාමද කියලා. ඊට පස්සේ සුවිමාලි අක්කා මගේ අතින් අල්ලලා කාමරෙන් එලියට ඇරගෙන ගිහිල්ලා එයාගේ කාමරේට එක්කගෙන ගියා. එයාගේ කා‍මරේ හරිම ලස්සනක් තිබ්බේ. මට ඒ වෙලාවේ ඒ කාමරේ පෙනුනේ දිව්‍ය ලෝකයක් වගේ. සුවිමාලි අක්කා හිමින් සීරුවේ මගෙන් ඈත් වෙලා හිමින් සීරුවේ ඇඳුම් අයින් කරන්න ගත්තා.

    2je3adj.jpg
     

    mash malinga

    Well-known member
  • Jun 2, 2009
    1,265
    375
    83
    Kandy
    මගේ නම නිමල්. මගේ ජීවි‍තේටම අමතක නොවෙන සිදුවීමකට මුහුණදෙන්න මට සිද්ධ වුනා. ඒක මතක් වෙනකොට මට මේක කාට හරි කියන්න ඇත්නම් කියලා හිතෙනවා. මම A/L කරලා ගෙදරට වෙලා ඉන්න කාලේ නිකන් ඉන්න බැරි කමට මගේම කියලා වැඩක් පටන්ගත්තා මට Computrer Hardware පැත්ත හොඳට පුළුවන් නිසා Computer Shop එකක් ගෙදරම දාගත්තා. පාරටම මුහුණලා අපේ ගෙදර තියෙන නිසා වැඩේ ලේසි වුනා.

    අපේ ගෙවල් ළඟ හිටියා සුවිමාලි කියලා අක්කා කෙනෙක් මට වඩා වයස ටිකයි වැඩි. අපි පොඩිකාලේ ඉඳලාම හොඳ යාළුවෝ එයාගේ මල්ලිට ගෙනල්ලා තිබ්බ ‍Computer එකේ පොඩි අවුලක් නිසා දවසක් සුවිමාලි අක්කා ඇවිල්ලා මට කිව්වා..



    "මල්ලී, අපේ මල්ලීගේ Computer එ‍ක වැඩ කරන්නේ නෑ, පුළුවන් නම් හෙට ඇවිත් බලන්න, මම ගෙවන්නම්" කියලා.
    මම කිව්වා..

    "ආ හරි, හෙට ඉරිදා නේ, හෙට මම උදේට එන්නම්. එතකොට ගෙදර ඉන්නවානේ" කියලා.

    "ආ මල්ලි, හරි හෙට එන්නකෝ එහෙනම්" කියලා සුවිමාලි අක්කා යන්න ගියා.
    වෙනදා වගේම දවස ගෙවිලා ගියා. ඉරිදා උදේත් නැගිටලා Shop එක අරින්න යන්න හදනකොට තමයි මට මතක් වුනේ අද සුවිමාලි අක්කාගේ මල්ලිගේ Computer එක හදන්න යන්න ඕනේ කියලා ඉතින් අද ඉරිදා නිසා මම Shop එක වහලා සුවිමාලි අක්කලාගේ ගෙදරට යන්න පිටත් වුනා. සුවිමාලි අක්කාගේ ගෙදරට යන්න වැඩි වෙලාවක් ගත වුනේ නෑ. ගෙදරට යනකොට දොර වහලා ඒක නිසා මම දොර ළඟට ගිහින් දොරට තට්ටු කලා. වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ ගේ ඇතුලෙන් සුවිමාලි අක්කා,
    "කවුද?" කියලා සද්දෙන් ඇහුවා. ඉතින් මමත් "මේ මම, නිමල්" කියලා ඇහෙන්න කිව්වා. "ආ පොඩ්ඩක් ඉන්න මල්ලී," ටික වෙලාවකින් දොර ඇරුනා. සුවිමාලි අක්කා තාම නැගිට්ට ගමන් වගේ පොඩිවෙච්ච සැහැල්ලු ගවුමකුත් ඇඳගෙන ම‍ඟේ ඉස්සරහට ආවා. "ආ අක්කේ, කෝ මල්ලී?""ආ මල්ලි අද දහම් පාසල් ගියා‍නේ. ""ආ, එහෙමද? එතකොට කෝ ඇන්ටි?""අම්මයි තාත්තයි අද නෑනේ. ඒ දෙන්නා අද පොළට බඩු ගේන්න ගිහිල්ලා තව නෑ ගෙදරකත් ගිහිල්ලා එනවා කිව්වා."
    මේ කතාව මට එච්චර ඇල්ලුවේ නෑ. තනියම ගෑනු ළමයෙක් ඉන්න ගෙදරකට යන ‍එක හොඳ නැති නිසා මම කිව්වා...

    "ආ එහෙනම් මම ඒ අය ආවම අද හවස් වෙලා එන්නම්."එතකොට සුවිමාලි අක්කා කිව්වා..."ආ. නෑ නෑ කමක් නෑ මල්ලි. අපි දෙන්නා ඉතින් හොඳට අඳුරනවානේ. ඉතින් මල්ලී ප්‍රශ්නයක් නෑ. එන්න ඇතුලට එන්න එන්න"මාත් ඉතින් ඒ වෙලාවේ මොන හේතුවකින්ද දන්නේ නෑ ගේ ඇතුළට ගියා නෙමෙයි හරියට නිකන්ම ඇතුලට යැවුනා. ඒ වෙලාවේ සුවිමාලි අක්කාගේ මුහුණේ හරියට අහිංසක ඉල්ලීමක් කරනවා වාගේ තමයි මට නම් පෙනුනේ. ඇස් වලින් මට කතාකරනවා වාගේ දැනුනා. මට ඒ වෙලාවේ එච්චර සීරීයස් තේරුම් ගන්න බැරිවුනා.

    "එන්න එන්න මල්ලි, මේ කාමරේ තමයි Computer එක තියෙන්නේ. එන්න ඇතුලට" කියලා මාව Computer එක තියෙන කාමරේට එක්ක ගෙන ගියා."එහෙනම් මල්ලී පොඩ්ඩක් මේක බලන්න, වැඩ කරන්නේ නෑ. මම ඔයාට තේකක් හදාගෙන එන්නම්." Computer එකේ මහ ලොකු ලෙඩක් තිබ්බේ නෑ. පොඩ්ඩක් පරික්ෂා කරන අතරේදී මට ඇහුනා දොරක් වහන සද්දයක් ඒක මම ගනන් ගත්තේ නෑ. ටික වෙලාවකින් අක්කා තේක ගෙනල්ලා මේසේ උඩින් තිබ්බා. මම Computer එක Check කරනකොට අක්කා ‍මගේ ළඟින්ම ඇවිල්ලා මාත් එක්කම වාගේ හිටියා. එයාගේ උණූසුම මට හොඳින් තේරුණා මගේ ළඟින් අක්කා ඇවිල්ලා ඉන්නකොට මගේ හිතට එක එක අමුතු අදහස් ගලාගෙන ආවා. එයාගේ සුවඳ මට දැනෙන්න ගත්තා. මම ඒ වෙලාවේ ගොඩක් අපහසු තාවයකට පත්වුනා මට දැනුනා මගේ ශිෂ්ණය ටිකෙන් ටික ප්‍රාණවත් වෙනවා වගේ මට තේරුම් ගියා. ම‍‍ඟේ හැඟීම් ඇවිස්සෙන්න ගත්තා. එත් එක්කම සුවිමාලි අක්කා තවත් ටිකක් ලංවෙලා ‍ම‍ඟෙන් ඇහුවා...

    " මොකක්ද මල්ලි Computer එකට වෙලා තියෙන්නේ?"

    සිහින ලෝකෙක හිරවෙලා හිටපු මම එකපාරටම මේ අහපු ප්‍රශ්නෙන් පියවි ලෝකෙට ආවා. මට හරියට උත්තර දීගන්නත් බැරිවුනා...

    "නෑ අක්කේ. මුකුත් නෑ." මට නිකම්ම කියවුනා."එහෙනම් මල්ලි වැඩ කරන්නේ නැත්තේ මොකද?"මට උත්තර දීගන්න බැරිවුනා. මගේ කටට වචන එන්නේ නැතිව හිර වුනා.

    "ඇයි? මල්ලි ඔයාට මම මෙතන ඉන්න එක ප්‍රශ්නයක්ද?""නෑ, නෑ අක්කේ. ප්‍රශ්නයක් නෑ. මට තාම ලෙඩේ අල්ලගන්න බැරිවුනා."

    ඒත් එක්කම එයා මගේ අතින් අල්ල ‍ගත්තා. "අනේ මල්ලියෝ මේ අක්කට බොරු කරන්න හදන්න එපා. මම දන්නවා ඔය කොල්ලන්ගේ තියෙන ලෙඩ. මෙන්න මෙහාට එන්න."එක පාරටම එයා මගේ මුහුණ අල්ලගෙන සිපගෙන සිපගෙන ගියා. මට ඉවසුම් නැතිවුනා. මට හිතාගන්න බැරිවුනා මේ සුවිමාලි අක්කාමද කියලා. ඊට පස්සේ සුවිමාලි අක්කා මගේ අතින් අල්ලලා කාමරෙන් එලියට ඇරගෙන ගිහිල්ලා එයාගේ කාමරේට එක්කගෙන ගියා. එයාගේ කා‍මරේ හරිම ලස්සනක් තිබ්බේ. මට ඒ වෙලාවේ ඒ කාමරේ පෙනුනේ දිව්‍ය ලෝකයක් වගේ. සුවිමාලි අක්කා හිමින් සීරුවේ මගෙන් ඈත් වෙලා හිමින් සීරුවේ ඇඳුම් අයින් කරන්න ගත්තා.


    :baffled::baffled::baffled::oo::oo::oo::eek::eek::eek:

    කෝ යකෝ ඉතුරු ටික????:growl::growl::growl::growl:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    zDgotXl.gif


    :dull::dull::dull:
    මං එකපාර දැක්කෙ කෙල්ල චූ කරන විදිය කියලා..
    මොන දේ කලත් දාලා යන එකී දාලා යනවා බං..
    ඉන්න ඕන එකී ඉන්නවා..

    :rofl:
     

    prageeth119lk

    Member
    Feb 21, 2010
    16,371
    1,436
    0
    39
    Galle
    "සුවිමාලි අක්කා තාම නැගිට්ට ගමන් වගේ පොඩිවෙච්ච සැහැල්ලු ගවුමකුත් ඇඳගෙන ම‍ඟේ ඉස්සරහට ආවා"

    ඉයා යකො නාල එන්න කියන්න එපයි මට නම් වමනෙ ගිහිල්ලම් මැරෙයි:oo:


     

    nrjayasinghe

    Well-known member
  • Mar 7, 2007
    18,128
    3,559
    113
    46
    Buttala
    zDgotXl.gif


    :dull::dull::dull:
    මං එකපාර දැක්කෙ කෙල්ල චූ කරන විදිය කියලා..
    මොන දේ කලත් දාලා යන එකී දාලා යනවා බං..
    ඉන්න ඕන එකී ඉන්නවා..


    ඔය ඔක්කොම කලත් කෙල්ල ආදරේ වෙන එකෙකුට.
    අපෙන් ආතල් අරන් යනව වෙන උන් එක්ක බුදියන්න :angry::angry::angry:
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    zDgotXl.gif


    :dull::dull::dull:
    මං එකපාර දැක්කෙ කෙල්ල චූ කරන විදිය කියලා..
    මොන දේ කලත් දාලා යන එකී දාලා යනවා බං..
    ඉන්න ඕන එකී ඉන්නවා..


    අඩෝ මාත් එහෙමයි