කෙල්ලෙක් එක්ක..UAE වලට Video call ගන්න.. UAE වලට video call ගන්න app එකක් තියෙනවද මචන්ලා..
jikwitintant Well-known member Jul 1, 2016 1,568 1,624 113 May 4, 2020 #1 කෙල්ලෙක් එක්ක..UAE වලට Video call ගන්න.. UAE වලට video call ගන්න app එකක් තියෙනවද මචන්ලා..
mmrizmy Well-known member Dec 11, 2006 3,070 1,390 113 Sri Lanka May 4, 2020 #3 Totok, Witharai wedakaranne https://totok.ai/
ayanthamaxi Well-known member Apr 2, 2010 6,674 971 113 Mawanella Town May 4, 2020 #5 SKYPE beri da ?
L lasankandy Well-known member Jul 18, 2009 32,780 34,254 113 KY May 4, 2020 #6 Viber app ekata proxy dana puluwan mama hitanne. app eke thiyenwa proxy add karanna
jikwitintant Well-known member Jul 1, 2016 1,568 1,624 113 May 4, 2020 #7 ayanthamaxi said: SKYPE beri da ? Click to expand... barilu machan
jikwitintant Well-known member Jul 1, 2016 1,568 1,624 113 May 4, 2020 #8 King_cobra said: Imo Click to expand... eka wada na ban
M Master malli Well-known member Jun 4, 2018 10,970 10,572 113 ආශික්ලන්තෙ May 4, 2020 #9 Vpn dala wada ndda
jikwitintant Well-known member Jul 1, 2016 1,568 1,624 113 May 4, 2020 #10 Master malli said: Vpn dala wada ndda Click to expand... vpn dammata wada na ban
King_cobra Well-known member Apr 1, 2015 17,195 1,882 113 මාතොට May 4, 2020 #11 jikwitintant said: eka wada na ban Click to expand... Uae walata wada bn imo
dhanuka kumara Well-known member Jul 30, 2012 5,519 8,985 113 May 4, 2020 #12 imo vitharayi puluwan..kisima awlak nah..mama hugak call aran tiyanawa paya ganan
RLT4U Well-known member Dec 12, 2006 12,491 1 10,613 113 ගෙදර බන් !! May 4, 2020 #14 TOK TOK thamai best App eka machan Use it. Proxy/VPN arawa mewa mukuth one na.
mmrizmy Well-known member Dec 11, 2006 3,070 1,390 113 Sri Lanka May 4, 2020 #17 Totok withari bang weda. Wena ekakwath weda karanne nehe. Man ayyata kathakaranne totok eken
RLT4U Well-known member Dec 12, 2006 12,491 1 10,613 113 ගෙදර බන් !! May 4, 2020 #20 ^/SmoKingDeviL\^ said: Click to expand... Moko Devil???