කෙල්ලෙ නිකන් සිප්පි කෑලි විතරයි ✋😌

villa pro

Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    පිරිමි lust feeling එක control කරන්න ඉගෙන ගත්ත දවසට කෙල්ලො කියන්නෙ නිකන් සිප්පි කෑලි විතරක් වෙනවා!

    ඕක ඉගෙන ගත්ත පිරිමින්ට
    10% වගේ ඉන්න calm, genuine, feminine
    peaceful කෙල්ලෙක් හම්බවෙන්න තියන චාන්ස් එක 90% වගේ!

    කොහොම උනත් පියුමි හම්සමාලිව දැක්කම 90% කොල්ලො දගලනවා 🤣😂🤣😂
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    මමනං දැන් හොයන්නෙම පොලවෙ පය ගහල ඉන්න කෙල්ලෙක් බන්, වෙනම හීන ලෝකවල ජීවත් වෙලා ඉදපු කෙල්ලො මේන්ටේන් කරලම මටනං දැන් තිත්ත වෙලා තියෙන්නෙ.. කිසිම තේරුමක් නෑ තනි පිස්සු හුත්තවල්...
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    මමනං දැන් හොයන්නෙම පොලවෙ පය ගහල ඉන්න කෙල්ලෙක් බන්, වෙනම හීන ලෝකවල ජීවත් වෙලා ඉදපු කෙල්ලො මේන්ටේන් කරලම මටනං දැන් තිත්ත වෙලා තියෙන්නෙ.. කිසිම තේරුමක් නෑ තනි පිස්සු හුත්තවල්...
    Angaharugewath aththa danne naha ehema ekak Lol
     
    • Haha
    Reactions: Rahula Kasun

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    images
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පිරිමි lust feeling එක control කරන්න ඉගෙන ගත්ත දවසට කෙල්ලො කියන්නෙ නිකන් සිප්පි කෑලි විතරක් වෙනවා!

    ඕක ඉගෙන ගත්ත පිරිමින්ට
    10% වගේ ඉන්න calm, genuine, feminine
    peaceful කෙල්ලෙක් හම්බවෙන්න තියන චාන්ස් එක 90% වගේ!

    කොහොම උනත් පියුමි හම්සමාලිව දැක්කම 90% කොල්ලො දගලනවා 🤣😂🤣😂

    පියුමි හම්සමාලිව dekkahama negga paiyath bahinawa athi godak ayata.
    ita wada eki kata erala katha karoth pirimi okita pain gahala pannai

    kotinma kiuwoth sex karanna wedata nethi ganiyek thamai piumi kiyanne
     
    • Like
    Reactions: topguy

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,539
    113
    පිරිමි lust feeling එක control කරන්න ඉගෙන ගත්ත දවසට කෙල්ලො කියන්නෙ නිකන් සිප්පි කෑලි විතරක් වෙනවා!

    ඕක ඉගෙන ගත්ත පිරිමින්ට
    10% වගේ ඉන්න calm, genuine, feminine
    peaceful කෙල්ලෙක් හම්බවෙන්න තියන චාන්ස් එක 90% වගේ!

    කොහොම උනත් පියුමි හම්සමාලිව දැක්කම 90% කොල්ලො දගලනවා 🤣😂🤣😂
    :yes:
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    පිරිමි lust feeling එක control කරන්න ඉගෙන ගත්ත දවසට කෙල්ලො කියන්නෙ නිකන් සිප්පි කෑලි විතරක් වෙනවා!

    ඕක ඉගෙන ගත්ත පිරිමින්ට
    10% වගේ ඉන්න calm, genuine, feminine
    peaceful කෙල්ලෙක් හම්බවෙන්න තියන චාන්ස් එක 90% වගේ!

    කොහොම උනත් පියුමි හම්සමාලිව දැක්කම 90% කොල්ලො දගලනවා 🤣😂🤣😂
    :yes:

    Mta lesiyen kellekta hitha yanne na.
    Hitha giyoth

    1. Ekko eki anunge
    2.ekko ekige kata hoda na
    3.ekko family eka aul
    මෙහෙම
    " මම kamathi කෙල්ල මට kamathi නැහැ
    මට kamathi කෙල්ල ට මම kamathi නැහැ "

    :(
    ------ Post added on May 25, 2024 at 4:42 PM