කෙල්ලො බහුතරය Bi sexual වෙලා ඉන්නෙ ඇයි

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    මේ මොන ගොන් කතාවක්ද?
    මං ගියේ boys එකකට, අපිටත් පොඩි අයගේ restroom තිබුණ building එකට යන්න දුන්නේ නැහැ
    පොඩි අයට අපි ඉන්න පැත්තට එන්න දුන්නෙත් නෑ

    Buddhist private එකක්, හෙන strict rules තිබුණේ. පොඩි අය, ලොකු අය සම්පූර්ණයෙන් වගේ isolate කරලා තිබුණේ:baffled:
    කොලු සීන් එක බරපතලයි වගේ නේ ඔයාගෙ ඉස්කෝලේ
     

    Dragon Kolla

    Well-known member
  • Oct 26, 2015
    9,330
    1,597
    113
    මකර ලන්තෙ
    egg GIF
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    Kello bi wadi...eka aththa..eka ව්ද්‍යාත්මකව සනාත කරල තියනවා..මම එමා වොට්සන් ෆලෝ කරද්දී..ගෑනි මදාවි ඇන්තනී..පියුම් කලුසල්ලීමාලී ෆලෝ කරනවා..මැරෙන්න හදනවා උන් දෙන්නට.
     
    • Wow
    Reactions: sahan50

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,100
    113
    girls body eka, andum makeup, voice okkoma 100% attract karaganna design wela thiyenne.. okata samahara ganu pawa attract wenawa..
    kollange ehema nemei, kollo wadipura salli or power wage achieve karapu dewalin, talking skill, personality eken attract karaganne..
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,480
    6,349
    113
    Na. Gay neve nan appiria hitenawa gay sex kiwwama. Bad news mchn Uba kollon ekka nidagannaw nam ubat gay.
    මම 100% ස්ට්‍රේට්.
    මම කිව්වෙ මම ඔබ්සර්ව් කරපු දේවල්. උපතින් ගේ නොවුණත් කෙල්ලො නැතිකම නිසා කොල්ලො එක්ක නිදා ගන්න උන් ඉන්නව.
     

    anuklk

    Well-known member
  • Jun 21, 2008
    531
    553
    93
    පිරිමි පාසල්වල කොලුකාරයො ඉන්න අතලොස්සයි. ඒත් කෙල්ලො ගැන බැලුවොත් බාලිකා පාසලක කෙල්ලොන්ගෙන් 20% විතර බයි.
    කෙල්ලො අතරේ මේවගේ දේවල් වැඩි වෙන්න හේතුව මොකක්ද.
    අපෙ අම්මා උගන්නපු මීගමුවේ ප්‍රසිද්ධ බාලිකා පාසලක ඒලෙවල් ගෑනු ලමයින්ගෙ ටොයිලට් තියන පැත්තට 8 වසරෙන් පහල අයට යන්න තහනම්ලු. සමහර පොඩි කෙල්ලොත් ලේන්සු චොකලට් දික් කරගෙන අක්කලා පස්සෙ යනවලු.
    Who gave you those statistics?
    20%?
     
    • Like
    Reactions: roj

    ela

    Well-known member
  • Jul 4, 2006
    6,425
    4,299
    113
    N/A
    මම 100% ස්ට්‍රේට්.
    මම කිව්වෙ මම ඔබ්සර්ව් කරපු දේවල්. උපතින් ගේ නොවුණත් කෙල්ලො නැතිකම නිසා කොල්ලො එක්ක නිදා ගන්න උන් ඉන්නව.
    E kiyanne un bisexual. Ehema pleasure ekak enne na ne ban aprasannai ne.
     
    • Like
    Reactions: Mr.dark

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Kello bi wadi...eka aththa..eka ව්ද්‍යාත්මකව සනාත කරල තියනවා..මම එමා වොට්සන් ෆලෝ කරද්දී..ගෑනි මදාවි ඇන්තනී..පියුම් කලුසල්ලීමාලී ෆලෝ කරනවා..මැරෙන්න හදනවා උන් දෙන්නට.
    Attraction එකටද නැත්නම් එයාලගෙ status නිසාද e දෙන්න follow කරන්නේ?

    Do you know what is THE reason for increase in HIV now? Young gay population.
    Ai machan gay විතරක්? Lesbian අයට ඕක අදාල නැද්ද? E අය නිසාත් HIV වැඩි වෙනවා ඇති නේද?
    ------ Post added on Jun 9, 2024 at 9:29 AM
     
    • Haha
    Reactions: Mr.dark

    anuklk

    Well-known member
  • Jun 21, 2008
    531
    553
    93
    Attraction එකටද නැත්නම් එයාලගෙ status නිසාද e දෙන්න follow කරන්නේ?


    Ai machan gay විතරක්? Lesbian අයට ඕක අදාල නැද්ද? E අය නිසාත් HIV වැඩි වෙනවා ඇති නේද?
    ------ Post added on Jun 9, 2024 at 9:29 AM
    No brother . There is practically no risk for HIV among lesbians .
    All based on scientific evidence.
    Highest rate of HIV transmission from receptive anal sex .

    Screenshot 2024-06-09 at 11.56.35.jpeg.png

    ------ Post added on Jun 9, 2024 at 11:57 AM

    No brother . There is practically no risk for HIV among lesbians .
    All based on scientific evidence.
    Highest rate of HIV transmission from receptive anal sex .

    Screenshot 2024-06-09 at 11.56.35.jpeg.png

    ------ Post added on Jun 9, 2024 at 11:57 AM
    Please study this.
    See the number of new HIV patients per year rising gradually (in 2023 it was 694 and this value is going to be much higher this year).
    Also see the number of females with HIV Green line) remaining stable while number of males (purple line) has risen dramatically. Again this value has risen more last year and this year .
    ------ Post added on Jun 9, 2024 at 11:59 AM
     
    Last edited:

    uttappu

    Well-known member
  • Sep 15, 2015
    932
    748
    93
    වෝක් ඉන්ෆ්ලුවන්ස්, ආසාව පැලකල හැකි දෙයකි 🥱
     
    • Sad
    Reactions: sahan50