matanam ahama danila naරුමෙන උන් ලංකර ගන්නෙ බලාගෙන ඇට දෙකත් කපාගෙන යයි![]()
staff akat ahe kellek dan innawa awilla
hari sweet lamaya
matanam ahama danila naරුමෙන උන් ලංකර ගන්නෙ බලාගෙන ඇට දෙකත් කපාගෙන යයි![]()
matanam ahama danila na
staff akat ahe kellek dan innawa awilla
hari sweet lamaya[/QUO
හැමඑකාම අවුල් නැ බන් උන් ලංකාවට එහෙම එන්නෙ ටිකක් සල්ලි තියන උන් වෙන්ඩ ඇති
ඉතලි වල ඉන්නවා සක්කිලි වගෙ සමහර උන් බොනවා හොදට.අනිත් එක කෙල්ලොත් වැඩි ලස්සනක් නැ
කොලිටියක් නැමටනම් මෙහෙට එන්නෙ සල්ලි නැතිම උන් වෙන්ඩ ඇති.
prostitute la wanna ati ahanam oyamatanam ahama danila na
staff akat ahe kellek dan innawa awilla
hari sweet lamaya[/QUO
හැමඑකාම අවුල් නැ බන් උන් ලංකාවට එහෙම එන්නෙ ටිකක් සල්ලි තියන උන් වෙන්ඩ ඇති
ඉතලි වල ඉන්නවා සක්කිලි වගෙ සමහර උන් බොනවා හොදට.අනිත් එක කෙල්ලොත් වැඩි ලස්සනක් නැ
කොලිටියක් නැමටනම් මෙහෙට එන්නෙ සල්ලි නැතිම උන් වෙන්ඩ ඇති.
oya ratawalata awilla un jobakata aka karanawa
hoda unut innawane maha innawa kallak aka igana gatta akkkenek
normal hadiyawat tyanawa
මම යනවා බන් චිනෙට උබලත් වරෙල්ලා
![]()
හැබැයි ගෙම්බො, පනුවො, කැරපොත්තො සුප් එහෙම තමා කන්න වෙන්නෙ! 




mainland da awe? Cantonese da?uba china wala mona province walatada giye? shanghai putong airport eka ganada uab kiwwe?ubage godak dewal atta kello hina wena ewa. photos ganna kamati ewa, etc eth uba samahara de walin elabila tiyana nigamana waradi.ubata eka trip ekakin me samajaya terum ganna ba.
uba dannawada 2008 passe tama china walata foreigners la godak enna gatte. adatath godak pathi walata foreigners la awit na. china wala country side wala indan apu kello godak jobs karanne shanghai,nanjing, beijing walath tiyanawa. itin foreigners la dakkama lagata awilla number or qq number eka illan yana mattame kollo kello ona taram. e wagema dan dan foreigners lawa ganan ganna eka adu wegana enawa shanghai, nanjing wala wage mokada European godak enawa dan. minissunta purudu wela.
uba dannawada adatath hama chinese minihekma American kiwwama ambarenawa. uba american passport ekakin me ratata awoth ubata kello daganna eka nothing. chinese lata US gana mara ammak tiyenne.
china wala tiyenne gahanu mulika samajayak, gedara godak thirana ganna kalin wife gen ahanna one. eka tama hati. dowry eka denna one miniha wife ge parents lata.
mehe ganu minissunwa pagan inne.(hama ganima neme hoda ayat innawa EX-education level eka wadi aya)
anith de china wala minissu wadi wunata population eka unbalance gahanu adui pirimi wadi. eka nisa kollo bayai kellawa wunot tawa kellek hoyaganna tikak amaru nisa.
chinese kello lassanai, e wagema sinhalenma kiwwoth laga pick up, uba salakuwe nattam ekita ona salli dunne nattam wena kenek hoyaganna mattame un.
lankawe kellekwa wage lesiyen maintain karanna ba. 5000yuan wath one permonth kellage wiyadama. (mama me kiyanne middle class kellek gana)
anith eka godak kello hitan inne foreigners la kiwwama salli tiyanawa kiyala. hariyata lankawe minissu lankawata ena suddo gana hitan inna widiha wage. itin ubata e sapa denna bai nam eki bandata passe disappointed!
mama me kiwwe chinese kellange bahutaraya gana hoda kello ona taram innawa kalayak ashraya nokara tirana or nigamana walata awit me wage thread danna epa ban! anith unut munta ahu wenawa.
ubala shanghai yanawa nam airport ekedi, metro, bus, or public eke set wena kello parissamen ashraya karapan. mokada set wunata passe eki ubalawa pub or hotel ekakata aran yanawa godak rates wadi, eka business trick ekak ganu yadagana karana thawa ktv ekaet ohoma innawa. onawata wada hoda image ekak ati karaganna epa nodanna extreamly complicated community ekak gana!
kiyanna dewal tawa ona tharam tiyanawa et mehema sinhalen liyanna ba.


kiyapan china walata labama ticket eka keeyada kiyala. dan yanawa






mainland da awe? Cantonese da?uba china wala mona province walatada giye? shanghai putong airport eka ganada uab kiwwe?ubage godak dewal atta kello hina wena ewa. photos ganna kamati ewa, etc eth uba samahara de walin elabila tiyana nigamana waradi.ubata eka trip ekakin me samajaya terum ganna ba.
uba dannawada 2008 passe tama china walata foreigners la godak enna gatte. adatath godak pathi walata foreigners la awit na. china wala country side wala indan apu kello godak jobs karanne shanghai,nanjing, beijing walath tiyanawa. itin foreigners la dakkama lagata awilla number or qq number eka illan yana mattame kollo kello ona taram. e wagema dan dan foreigners lawa ganan ganna eka adu wegana enawa shanghai, nanjing wala wage mokada European godak enawa dan. minissunta purudu wela.
uba dannawada adatath hama chinese minihekma American kiwwama ambarenawa. uba american passport ekakin me ratata awoth ubata kello daganna eka nothing. chinese lata US gana mara ammak tiyenne.
china wala tiyenne gahanu mulika samajayak, gedara godak thirana ganna kalin wife gen ahanna one. eka tama hati. dowry eka denna one miniha wife ge parents lata.
mehe ganu minissunwa pagan inne.(hama ganima neme hoda ayat innawa EX-education level eka wadi aya)
anith de china wala minissu wadi wunata population eka unbalance gahanu adui pirimi wadi. eka nisa kollo bayai kellawa wunot tawa kellek hoyaganna tikak amaru nisa.
chinese kello lassanai, e wagema sinhalenma kiwwoth laga pick up, uba salakuwe nattam ekita ona salli dunne nattam wena kenek hoyaganna mattame un.
lankawe kellekwa wage lesiyen maintain karanna ba. 5000yuan wath one permonth kellage wiyadama. (mama me kiyanne middle class kellek gana)
anith eka godak kello hitan inne foreigners la kiwwama salli tiyanawa kiyala. hariyata lankawe minissu lankawata ena suddo gana hitan inna widiha wage. itin ubata e sapa denna bai nam eki bandata passe disappointed!
mama me kiwwe chinese kellange bahutaraya gana hoda kello ona taram innawa kalayak ashraya nokara tirana or nigamana walata awit me wage thread danna epa ban! anith unut munta ahu wenawa.
ubala shanghai yanawa nam airport ekedi, metro, bus, or public eke set wena kello parissamen ashraya karapan. mokada set wunata passe eki ubalawa pub or hotel ekakata aran yanawa godak rates wadi, eka business trick ekak ganu yadagana karana thawa ktv ekaet ohoma innawa. onawata wada hoda image ekak ati karaganna epa nodanna extreamly complicated community ekak gana!
kiyanna dewal tawa ona tharam tiyanawa et mehema sinhalen liyanna ba.
