කෙල්ලෝ නැති කොල්ලන්ගේ දැනගැනීම පිණිස !!!

Rosantha

Well-known member
  • Aug 10, 2008
    5,922
    430
    113
    Tuscany
    matanam ahama danila na
    staff akat ahe kellek dan innawa awilla
    hari sweet lamaya
    [/QUO

    හැමඑකාම අවුල් නැ බන් උන් ලංකාවට එහෙම එන්නෙ ටිකක් සල්ලි තියන උන් වෙන්ඩ ඇති
    ඉතලි වල ඉන්නවා සක්කිලි වගෙ සමහර උන් බොනවා හොදට.අනිත් එක කෙල්ලොත් වැඩි ලස්සනක් නැ
    කොලිටියක් නැ :rofl: මටනම් මෙහෙට එන්නෙ සල්ලි නැතිම උන් වෙන්ඩ ඇති.
     

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    matanam ahama danila na
    staff akat ahe kellek dan innawa awilla
    hari sweet lamaya
    [/QUO

    හැමඑකාම අවුල් නැ බන් උන් ලංකාවට එහෙම එන්නෙ ටිකක් සල්ලි තියන උන් වෙන්ඩ ඇති
    ඉතලි වල ඉන්නවා සක්කිලි වගෙ සමහර උන් බොනවා හොදට.අනිත් එක කෙල්ලොත් වැඩි ලස්සනක් නැ
    කොලිටියක් නැ :rofl: මටනම් මෙහෙට එන්නෙ සල්ලි නැතිම උන් වෙන්ඩ ඇති.
    prostitute la wanna ati ahanam oya
    oya ratawalata awilla un jobakata aka karanawa
    hoda unut innawane maha innawa kallak aka igana gatta akkkenek
    normal hadiyawat tyanawa
     
    • Like
    Reactions: Rosantha

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    මම යනවා බන් චිනෙට උබලත් වරෙල්ලා:dull::dull:
    moments-of-beauty-g4c.gif

    :lol: :lol: :lol: හැබැයි ගෙම්බො, පනුවො, කැරපොත්තො සුප් එහෙම තමා කන්න වෙන්නෙ! :P
     

    virajintel

    Member
    May 9, 2008
    2,286
    242
    0
    colombo
    mainland da awe? Cantonese da?uba china wala mona province walatada giye? shanghai putong airport eka ganada uab kiwwe?ubage godak dewal atta kello hina wena ewa. photos ganna kamati ewa, etc eth uba samahara de walin elabila tiyana nigamana waradi.ubata eka trip ekakin me samajaya terum ganna ba.
    uba dannawada 2008 passe tama china walata foreigners la godak enna gatte. adatath godak pathi walata foreigners la awit na. china wala country side wala indan apu kello godak jobs karanne shanghai,nanjing, beijing walath tiyanawa. itin foreigners la dakkama lagata awilla number or qq number eka illan yana mattame kollo kello ona taram. e wagema dan dan foreigners lawa ganan ganna eka adu wegana enawa shanghai, nanjing wala wage mokada European godak enawa dan. minissunta purudu wela.
    uba dannawada adatath hama chinese minihekma American kiwwama ambarenawa. uba american passport ekakin me ratata awoth ubata kello daganna eka nothing. chinese lata US gana mara ammak tiyenne.


    china wala tiyenne gahanu mulika samajayak, gedara godak thirana ganna kalin wife gen ahanna one. eka tama hati. dowry eka denna one miniha wife ge parents lata.
    mehe ganu minissunwa pagan inne.(hama ganima neme hoda ayat innawa EX-education level eka wadi aya)


    anith de china wala minissu wadi wunata population eka unbalance gahanu adui pirimi wadi. eka nisa kollo bayai kellawa wunot tawa kellek hoyaganna tikak amaru nisa.


    chinese kello lassanai, e wagema sinhalenma kiwwoth laga pick up, uba salakuwe nattam ekita ona salli dunne nattam wena kenek hoyaganna mattame un.
    lankawe kellekwa wage lesiyen maintain karanna ba. 5000yuan wath one permonth kellage wiyadama. (mama me kiyanne middle class kellek gana)


    anith eka godak kello hitan inne foreigners la kiwwama salli tiyanawa kiyala. hariyata lankawe minissu lankawata ena suddo gana hitan inna widiha wage. itin ubata e sapa denna bai nam eki bandata passe disappointed!


    mama me kiwwe chinese kellange bahutaraya gana hoda kello ona taram innawa kalayak ashraya nokara tirana or nigamana walata awit me wage thread danna epa ban! anith unut munta ahu wenawa.
    ubala shanghai yanawa nam airport ekedi, metro, bus, or public eke set wena kello parissamen ashraya karapan. mokada set wunata passe eki ubalawa pub or hotel ekakata aran yanawa godak rates wadi, eka business trick ekak ganu yadagana karana thawa ktv ekaet ohoma innawa. onawata wada hoda image ekak ati karaganna epa nodanna extreamly complicated community ekak gana!

    kiyanna dewal tawa ona tharam tiyanawa et mehema sinhalen liyanna ba.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: chethana kalan

    cspmaxx

    Well-known member
  • Feb 12, 2007
    12,622
    1,354
    113
    42
    පැය 3.5 කලියෙන්
    mehemayi machan
    oka ohomama kiyannath ba
    mokada mama nam danna china kello ganu innawa.
    mehe korewa wala ape unuth thiyan inna
    koreyoth ekkath innna
    habayi ehe unta wenama minissu lamayi innawa
    eka hinda hamoma ehemayi kiyannath ba
    anyway nice thred :yes::yes::yes::yes:
     

    s.shehan

    Well-known member
  • Dec 31, 2012
    1,380
    278
    83
    mainland da awe? Cantonese da?uba china wala mona province walatada giye? shanghai putong airport eka ganada uab kiwwe?ubage godak dewal atta kello hina wena ewa. photos ganna kamati ewa, etc eth uba samahara de walin elabila tiyana nigamana waradi.ubata eka trip ekakin me samajaya terum ganna ba.
    uba dannawada 2008 passe tama china walata foreigners la godak enna gatte. adatath godak pathi walata foreigners la awit na. china wala country side wala indan apu kello godak jobs karanne shanghai,nanjing, beijing walath tiyanawa. itin foreigners la dakkama lagata awilla number or qq number eka illan yana mattame kollo kello ona taram. e wagema dan dan foreigners lawa ganan ganna eka adu wegana enawa shanghai, nanjing wala wage mokada European godak enawa dan. minissunta purudu wela.
    uba dannawada adatath hama chinese minihekma American kiwwama ambarenawa. uba american passport ekakin me ratata awoth ubata kello daganna eka nothing. chinese lata US gana mara ammak tiyenne.


    china wala tiyenne gahanu mulika samajayak, gedara godak thirana ganna kalin wife gen ahanna one. eka tama hati. dowry eka denna one miniha wife ge parents lata.
    mehe ganu minissunwa pagan inne.(hama ganima neme hoda ayat innawa EX-education level eka wadi aya)


    anith de china wala minissu wadi wunata population eka unbalance gahanu adui pirimi wadi. eka nisa kollo bayai kellawa wunot tawa kellek hoyaganna tikak amaru nisa.


    chinese kello lassanai, e wagema sinhalenma kiwwoth laga pick up, uba salakuwe nattam ekita ona salli dunne nattam wena kenek hoyaganna mattame un.
    lankawe kellekwa wage lesiyen maintain karanna ba. 5000yuan wath one permonth kellage wiyadama. (mama me kiyanne middle class kellek gana)


    anith eka godak kello hitan inne foreigners la kiwwama salli tiyanawa kiyala. hariyata lankawe minissu lankawata ena suddo gana hitan inna widiha wage. itin ubata e sapa denna bai nam eki bandata passe disappointed!


    mama me kiwwe chinese kellange bahutaraya gana hoda kello ona taram innawa kalayak ashraya nokara tirana or nigamana walata awit me wage thread danna epa ban! anith unut munta ahu wenawa.
    ubala shanghai yanawa nam airport ekedi, metro, bus, or public eke set wena kello parissamen ashraya karapan. mokada set wunata passe eki ubalawa pub or hotel ekakata aran yanawa godak rates wadi, eka business trick ekak ganu yadagana karana thawa ktv ekaet ohoma innawa. onawata wada hoda image ekak ati karaganna epa nodanna extreamly complicated community ekak gana!

    kiyanna dewal tawa ona tharam tiyanawa et mehema sinhalen liyanna ba.

    true story :yes::yes:
     
    Nov 15, 2015
    14
    2
    0
    අැත්ත තමයි මචං අපි යාලුවො සෙට් එකක් නුවර මාලිගාවට ගියා.එහෙට අැවිල්ලා හිටියා චීනෙ කෙල්ලො තුන්දෙනෙක්.අපිත් ඉතින් උන් එක්ක කොහොමහරි පුලුවන් විදිහට කතා කලා.අපි උන් එක්ක කතා කරන්නෙ නෑ.එ්ත් එහෙම කලේ එතන හිටපු ලංකාවෙ පඩ කෑලි සෙට් එකකට පේන්නත් එක්ක.චීනෙ උන් මාරම මිත්‍රශීලී කෙල්ලො බන්.ලොකු ලයින් අනං මනං කිසිදෙයක් නෑ.හොදට හිනාවෙලා කතාබහ කරනවා.අපෙ උනුත් උන්ව චාටර් කරන්න එහෙම ගියෙ නෑ බන් මොකද එ්ක හරි නෑනෙ.ඉතින් කොහොමහරි අපි විනාඩි පහලවක් විස්සක් වාගෙ කතා කරකර ඉදලා යන්න ගියා.එ් කෙල්ලො තුන්දෙනත් ගියා.අර පඩකෑලිවලට අැහෙන්නම අපේ උන් ටික චීන කෙල්ලන්ගෙ හොද කිය කියමයි ගියේ.පට්ට චාටර් වෙන්න අැති ගොන් මෝඩ පඩකෑලි ටික.
     
    • Like
    Reactions: Sharma01

    chethana kalan

    Well-known member
  • Jan 11, 2011
    3,957
    735
    113
    Kurunegala
    mainland da awe? Cantonese da?uba china wala mona province walatada giye? shanghai putong airport eka ganada uab kiwwe?ubage godak dewal atta kello hina wena ewa. photos ganna kamati ewa, etc eth uba samahara de walin elabila tiyana nigamana waradi.ubata eka trip ekakin me samajaya terum ganna ba.
    uba dannawada 2008 passe tama china walata foreigners la godak enna gatte. adatath godak pathi walata foreigners la awit na. china wala country side wala indan apu kello godak jobs karanne shanghai,nanjing, beijing walath tiyanawa. itin foreigners la dakkama lagata awilla number or qq number eka illan yana mattame kollo kello ona taram. e wagema dan dan foreigners lawa ganan ganna eka adu wegana enawa shanghai, nanjing wala wage mokada European godak enawa dan. minissunta purudu wela.
    uba dannawada adatath hama chinese minihekma American kiwwama ambarenawa. uba american passport ekakin me ratata awoth ubata kello daganna eka nothing. chinese lata US gana mara ammak tiyenne.


    china wala tiyenne gahanu mulika samajayak, gedara godak thirana ganna kalin wife gen ahanna one. eka tama hati. dowry eka denna one miniha wife ge parents lata.
    mehe ganu minissunwa pagan inne.(hama ganima neme hoda ayat innawa EX-education level eka wadi aya)


    anith de china wala minissu wadi wunata population eka unbalance gahanu adui pirimi wadi. eka nisa kollo bayai kellawa wunot tawa kellek hoyaganna tikak amaru nisa.


    chinese kello lassanai, e wagema sinhalenma kiwwoth laga pick up, uba salakuwe nattam ekita ona salli dunne nattam wena kenek hoyaganna mattame un.
    lankawe kellekwa wage lesiyen maintain karanna ba. 5000yuan wath one permonth kellage wiyadama. (mama me kiyanne middle class kellek gana)


    anith eka godak kello hitan inne foreigners la kiwwama salli tiyanawa kiyala. hariyata lankawe minissu lankawata ena suddo gana hitan inna widiha wage. itin ubata e sapa denna bai nam eki bandata passe disappointed!


    mama me kiwwe chinese kellange bahutaraya gana hoda kello ona taram innawa kalayak ashraya nokara tirana or nigamana walata awit me wage thread danna epa ban! anith unut munta ahu wenawa.
    ubala shanghai yanawa nam airport ekedi, metro, bus, or public eke set wena kello parissamen ashraya karapan. mokada set wunata passe eki ubalawa pub or hotel ekakata aran yanawa godak rates wadi, eka business trick ekak ganu yadagana karana thawa ktv ekaet ohoma innawa. onawata wada hoda image ekak ati karaganna epa nodanna extreamly complicated community ekak gana!

    kiyanna dewal tawa ona tharam tiyanawa et mehema sinhalen liyanna ba.


    නරකද වෙනම thread එකක් දැම්මොත් ??
    කාට කාටත් පේන්නත් එක්ක.:eek: