20ක්Budget eka kiyapan.
බීච් සයිඩ් උනත් ඕකේ..Colombo kiwwama loku area ekak ne pinnayo... Koi hariyeda balanne...
Mount lav BUBA eke seafood hodai. 20k yana ekak naa. Chill eke beer ekak gahala hodata kaala enna puluwan.20ක්
බීච් සයිඩ් උනත් ඕකේ..
------ Post added on Aug 1, 2022 at 8:41 PM
Machan, bareacuda the statuon kohomada?Mount lav BUBA eke seafood hodai. 20k yana ekak naa. Chill eke beer ekak gahala hodata kaala enna puluwan.
Noo ban.. professional lunch ganna puluwan thanak.. kaala beela fun ekak daala ennai oneroom ekakda hoyanne.
Machan.. yaaluwo giya hoda place monawada??? Oya IT cpls yanawa high class than walata.. ehema pot ekak thamaa oneThe station eka hodai... lokuwata time spend karannanm deyak na bn. Baracuda mount ekatanam yanna epa.
Hoda hotel ekaka dayout package ekak book karala giyanam hodai
------ Post added on Aug 1, 2022 at 9:06 PM
Moven Pick, Cinnamon grand, cinnamon lakeside wage balapanMachan.. yaaluwo giya hoda place monawada??? Oya IT cpls yanawa high class than walata.. ehema pot ekak thamaa one