කෙල්ල සුපුන් යනු එලකිරියේ අවතාරයක්ද?

kellsupun

Member
Feb 12, 2010
61,910
3,299
0
Disce aut Discede
:love::P
:love::P
:love::P
Ctrl+A > Hide User Customizations (okkoma eliye)

http://i.imgur.com/3nV8QNk.png

:shocked::P:love:
දැන් හරි ඔක්කොම එලියේ:D:D:D
:sorry::P:love:
ඒ විතරක්ද බන් , බලන හැම වෙලේම මු online නේ ඉන්නේ.
:rofl::P:love:
කෙල්ලසුපුන්:P;):D
:angry::P:love:
frndsලට විතරයි හරියට පේන්නෙ
තැන්ක් යු req එකක් එව්වට :yes:
:love::P

statistics වලට ගිහින් බලන්න පුළුවන්නේ
:P:love::love:
හොල්මනක් වුනත් ඌ හොඳ එකා..:yes::yes::yes::yes:
:love::P
friends lata withari penne. den hari friend kenek widiyata add kara thankx kellsupun:D:D:D
:P
hoda eka nisa thama hoyala beluwe:P
:P
නැ බන් බලන්න පුළුවන් මන් දැන් බැලුවනේ
http://www.elakiri.com/forum/search.php?searchid=25947637
:P
උබ මොකටද එක එකාගේ profile අස්සේ යන්නේ
:P
:P
:P:sorry::love:
Xv7tGyC.gif