ewwwwwww,,, bada wel neda kanne thuna 5 daala ?
Anathai Well-known member Mar 28, 2021 5,537 7,935 113 Feb 14, 2025 #21 ewwwwwww,,, bada wel neda kanne thuna 5 daala ?
Lankaputhra reborn Well-known member Mar 26, 2024 1,694 2,790 113 Feb 14, 2025 #22 Heshan Daminda said: ඕකට දුවලා තුනයි එක පුතෙකුයි ඉන්නවා. එක කෙල්ලෙක් පොඩියි ඒ කෙල්ලව පෙන්නනවා.. අනිත් ලොකු කෙල්ලෝ දෙන්නයි ගෑනිවයි කවදාවත් පෙන්නන්නේ නෑ වීඩියෝ වල. උන්ගේ ආගමට අනුව හරාම් ද බන් එහෙම පෙන්නන එක? Click to expand... හරාම්ද නැද්ද දන්නෙ නෑ, හැබයි මුස්ලිම් උන් එහෙම ගෑනුන්ව ලොකුවට පෙන්නන්නෙ නෑ. ඕකවනම් මම දන්නව ඉන්නෙ මල්වානෙ, කීප සැරක්ම සෙට් වෙනත් තියනව එලුව ගන්න ගිහින්ම. Reactions: Heshan Daminda
Heshan Daminda said: ඕකට දුවලා තුනයි එක පුතෙකුයි ඉන්නවා. එක කෙල්ලෙක් පොඩියි ඒ කෙල්ලව පෙන්නනවා.. අනිත් ලොකු කෙල්ලෝ දෙන්නයි ගෑනිවයි කවදාවත් පෙන්නන්නේ නෑ වීඩියෝ වල. උන්ගේ ආගමට අනුව හරාම් ද බන් එහෙම පෙන්නන එක? Click to expand... හරාම්ද නැද්ද දන්නෙ නෑ, හැබයි මුස්ලිම් උන් එහෙම ගෑනුන්ව ලොකුවට පෙන්නන්නෙ නෑ. ඕකවනම් මම දන්නව ඉන්නෙ මල්වානෙ, කීප සැරක්ම සෙට් වෙනත් තියනව එලුව ගන්න ගිහින්ම.
Mahesh Wanasinghe Well-known member May 28, 2023 15,037 15,541 113 New Zealand Feb 14, 2025 #23 Heshan Daminda said: කැරිම ට්රැක්නේ යකෝ.. යකෝ මුනවල් පෙන්නන්නේ නැත්තේ නිකන් අපරාධකාරයෝ වගේ.. මේ ගෑනි කතා කරන වොයිස් එකත් වෙනස් කරලා දාලා තියෙන්නේ. අපෝ සාපයක්... Click to expand... උබ කියනකල් මාත් මේ සීන් එක දැනන් හිටීයේ නෑ. හැබැයි මටත් මේක ටිකක් විතර නෝට් වෙලා තියනවා. හෙනම ගොන් ආගමික සංස්කෘතියක් තියෙන්නේ Last edited: Feb 14, 2025 Reactions: Cypress and Heshan Daminda
Heshan Daminda said: කැරිම ට්රැක්නේ යකෝ.. යකෝ මුනවල් පෙන්නන්නේ නැත්තේ නිකන් අපරාධකාරයෝ වගේ.. මේ ගෑනි කතා කරන වොයිස් එකත් වෙනස් කරලා දාලා තියෙන්නේ. අපෝ සාපයක්... Click to expand... උබ කියනකල් මාත් මේ සීන් එක දැනන් හිටීයේ නෑ. හැබැයි මටත් මේක ටිකක් විතර නෝට් වෙලා තියනවා. හෙනම ගොන් ආගමික සංස්කෘතියක් තියෙන්නේ
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,384 1 101,270 113 34 Kalutara Feb 14, 2025 #24 Lankaputhra reborn said: හරාම්ද නැද්ද දන්නෙ නෑ, හැබයි මුස්ලිම් උන් එහෙම ගෑනුන්ව ලොකුවට පෙන්නන්නෙ නෑ. ඕකවනම් මම දන්නව ඉන්නෙ මල්වානෙ, කීප සැරක්ම සෙට් වෙනත් තියනව එලුව ගන්න ගිහින්ම. Click to expand... කුවේට් ඉඳලනෙ ආවෙ. @Kalegana එක්ක එකට කසිප්පු පෙරනවලු එහෙ ඉඳන්.. Reactions: Kalegana and Cypress
Lankaputhra reborn said: හරාම්ද නැද්ද දන්නෙ නෑ, හැබයි මුස්ලිම් උන් එහෙම ගෑනුන්ව ලොකුවට පෙන්නන්නෙ නෑ. ඕකවනම් මම දන්නව ඉන්නෙ මල්වානෙ, කීප සැරක්ම සෙට් වෙනත් තියනව එලුව ගන්න ගිහින්ම. Click to expand... කුවේට් ඉඳලනෙ ආවෙ. @Kalegana එක්ක එකට කසිප්පු පෙරනවලු එහෙ ඉඳන්..
C Cypress Well-known member Jul 22, 2021 16,177 27,654 113 Feb 14, 2025 #25 කොළබ ඔය වගේ කනවා කියන්නේ මාසයක් බඩ යන වැඩක්
T Tz4400 Well-known member Feb 11, 2021 4,256 1 2,931 113 Feb 14, 2025 #26 Bitter Truth said: Sri Maayas Hotel https://g.co/kgs/ZUhRwTh Click to expand... Z
scorp12 Well-known member Aug 26, 2015 1,235 645 113 Feb 14, 2025 #27 එළු බාබත් kiyanne එළු mas walata da?
Honey Bunch Well-known member Nov 24, 2018 17,370 26,904 113 Kandy Feb 14, 2025 #28 scorp12 said: එළු බාබත් kiyanne එළු mas walata da? Click to expand... එලුවගේ අමාශය බඩ් වැල් ගොම හෝදලා බඩවැල් ටික හෝදලා චූටිවට කපලා තුනපහ දාලා Reactions: Heshan Daminda
scorp12 said: එළු බාබත් kiyanne එළු mas walata da? Click to expand... එලුවගේ අමාශය බඩ් වැල් ගොම හෝදලා බඩවැල් ටික හෝදලා චූටිවට කපලා තුනපහ දාලා
Smartm Well-known member Jul 19, 2008 20,228 20,863 113 හස්තිශෛලපුර Feb 14, 2025 #29 Heshan Daminda said: ඕකට දුවලා තුනයි එක පුතෙකුයි ඉන්නවා. එක කෙල්ලෙක් පොඩියි ඒ කෙල්ලව පෙන්නනවා.. අනිත් ලොකු කෙල්ලෝ දෙන්නයි ගෑනිවයි කවදාවත් පෙන්නන්නේ නෑ වීඩියෝ වල. උන්ගේ ආගමට අනුව හරාම් ද බන් එහෙම පෙන්නන එක? Click to expand... @Al Baik ai ban ehema? ubat mehemada? Reactions: Heshan Daminda
Heshan Daminda said: ඕකට දුවලා තුනයි එක පුතෙකුයි ඉන්නවා. එක කෙල්ලෙක් පොඩියි ඒ කෙල්ලව පෙන්නනවා.. අනිත් ලොකු කෙල්ලෝ දෙන්නයි ගෑනිවයි කවදාවත් පෙන්නන්නේ නෑ වීඩියෝ වල. උන්ගේ ආගමට අනුව හරාම් ද බන් එහෙම පෙන්නන එක? Click to expand... @Al Baik ai ban ehema? ubat mehemada?