කොටස් වෙළදපොළ අලුතින් Join වෙන්නේ කොහොමද?

බෙන් 10

Well-known member
  • Aug 12, 2014
    2,360
    1,557
    113
    32
    Earth-Cj025
    කොටස් වෙළදපොළ අලුතින් Join වෙන්නේ කොහොමද?

    CDS ගිණුමක් අරබන්න දැන් හොදම බෝකර් කවුද බන්. Online Trade කරන්න පුලුවන් වෙන කෙනෙක්ව දන්නවනම් කියන්න.
    මුලින්ම ලොකු ගාණකට බහින්න බැහැ මචෝ රු.10,000 වගේ තමා පටන් ගන්න බැලුවේ.


    ඇත්තම කිව්වොත් මම බැලුවේ ජෙට්වින්ග් එකෙන් කොටස් ටිකක් ගන්න කියලා. එක ගන්න කලින් කොටස් වෙළදපොළ Join වෙන හැටි තමා දැන ගන්න ඕනේ:rofl:.







    උදවු කරන හැමෝටම රේප් දෙනු ලැබේ.
     

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    Math den tika dawsakata kalin hewwa ban brokers la.. Mama wena threads walath ahuwa.. :)

    Antimata hoyala hoyala mata nam 2nek set una.. :yes:

    Minimum amount neti one ganakata online trading dena un 2k mata set una.. Anith godak un email walawath reply kare ne ban itin kohomada unge service sure karanne.. :angry:

    Ekak Assetline un dena software eka Astrad..

    Anith eka Softlogic un denne DirectFN.. Mama un ekka register wenda beluwe tawama forms tika fill kare ne :D
     
    • Like
    Reactions: බෙන් 10

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    brokersla godak inanwa machn .. mam meeta awurudu 10kta kalin acc eka heduwe.. bartleet unge.. ee dawas wala nam mukuth loku case ekak tibbe neh.. national id eka aran giyama acc eka create karala dunna.. 700/- shares gatta.. podi eka neh .. nikan nodanna kamata ara gatta 700/-ka... taj lanka eken gatte shares..:P udde iwara wenna kittu kaale mage hithe..

    hebei mam nam kiyanne machn local share markt eka wedak kara ganna amarui kiyala.. markt eka podi neh machn .. ithin manipulated wedi meke.. crypto wage deyak gena hodata hoyala balala join wenna kiyana eka tama mam kiyanne... hebei hodata hoyala igena gena patan ganin.. :dull:
     
    Last edited:

    බෙන් 10

    Well-known member
  • Aug 12, 2014
    2,360
    1,557
    113
    32
    Earth-Cj025








    ම්ප්

    Math den tika dawsakata kalin hewwa ban brokers la.. Mama wena threads walath ahuwa.. :)

    Antimata hoyala hoyala mata nam 2nek set una.. :yes:

    Minimum amount neti one ganakata online trading dena un 2k mata set una.. Anith godak un email walawath reply kare ne ban itin kohomada unge service sure karanne.. :angry:

    Ekak Assetline un dena software eka Astrad..

    Anith eka Softlogic un denne DirectFN.. Mama un ekka register wenda beluwe tawama forms tika fill kare ne :D

    A. සිරියා;22594333 said:


    brokersla godak inanwa machn .. mam meeta awurudu 17kta kalin acc eka heduwe.. bartleet unge.. ee dawas wala nam mukuth loku case ekak tibbe neh.. national id eka aran giyama acc eka create karala dunna.. 700/- shares gatta.. podi eka neh .. nikan nodanna kamata ara gatta 700/-ka... taj lanka eken gatte shares..:P udde iwara wenna kittu kaale mage hithe..

    hebei mam nam kiyanne machn local share markt eka wedak kara ganna amarui kiyala.. markt eka podi neh machn .. ithin manipulated wedi meke.. crypto wage deyak gena hodata hoyala balala join wenna kiyana eka tama mam kiyanne... hebei hodata hoyala igena gena patan ganin.. :dull:

    Math meee tikee hoyana gaman Inne




    Thank machanla
    rep ADD +++++
     

    බෙන් 10

    Well-known member
  • Aug 12, 2014
    2,360
    1,557
    113
    32
    Earth-Cj025


    brokersla godak inanwa machn .. mam meeta awurudu 17kta kalin acc eka heduwe.. bartleet unge.. ee dawas wala nam mukuth loku case ekak tibbe neh.. national id eka aran giyama acc eka create karala dunna.. 700/- shares gatta.. podi eka neh .. nikan nodanna kamata ara gatta 700/-ka... taj lanka eken gatte shares..:P udde iwara wenna kittu kaale mage hithe..

    hebei mam nam kiyanne machn local share markt eka wedak kara ganna amarui kiyala.. markt eka podi neh machn .. ithin manipulated wedi meke.. crypto wage deyak gena hodata hoyala balala join wenna kiyana eka tama mam kiyanne... hebei hodata hoyala igena gena patan ganin.. :dull:

    Math meee tikee hoyana gaman Inne



    ubalata Rep denna bahalu heta aniwa denawa :love::love::love:
     

    Abdul_Latheef

    Member
    Dec 10, 2017
    33
    2
    0
    කොටුවේ සෙන්ට්‍රල් එක්ස්චේන්ජ් එකේ ඉර්ශාඩ් තමයි හොදම. වෙන කොහේවත් යන්න එපා.
     
    • Like
    Reactions: බෙන් 10

    Fire Five

    Well-known member
  • Oct 25, 2011
    5,393
    336
    83
    sysco
    machan cse eka gena wediya danne nehe
    aththenma oke salli invest karama kela wennath puluwan neda
    kawuru hari manage karanawada api wenuwata apita profit ekak ena widiyata
     
    • Like
    Reactions: බෙන් 10

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    mama nam assetline
    unge online trading interface ekath ela forex wagema thama indi ehema daanda puluwan
    (anith un gananam danne na ungeth eheme athi i think)