කොටස් වෙළඳපොලේ Invest කරලා තියන කස්ටිය මෙතනට එන
කොටස් වෙළඳපොලේ තමන් ගාව තියන Shares ගැන මෙතන post කරන්න..
කට්ටියගේ අදහසුත් කියන්න.. මා ගාව තියෙන්නේ මේවා..
ASIRI
NAWALOKA
COLOMBO LAND
GALADARI
DIALOG
KEELLS HOTELS (ගිය සිකුරාදා ගත්තේ..)
කොටස් වෙළඳපොලේ තමන් ගාව තියන Shares ගැන මෙතන post කරන්න..
කට්ටියගේ අදහසුත් කියන්න.. මා ගාව තියෙන්නේ මේවා..
ASIRI
NAWALOKA
COLOMBO LAND
GALADARI
DIALOG
KEELLS HOTELS (ගිය සිකුරාදා ගත්තේ..)





?