මුන් ධනපති පන්තිය නැති කරන්න ඕනි කියලා ටෝක් ඉශූ කරලා තියෙන්නෙම ධනපති පන්තියෙ ඉදන්.🤭
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,879 1 51,857 113 ප*යාගල sorry.com Sep 19, 2025 #21 lasankandy said: Click to expand... මුන් ධනපති පන්තිය නැති කරන්න ඕනි කියලා ටෝක් ඉශූ කරලා තියෙන්නෙම ධනපති පන්තියෙ ඉදන්. Reactions: lasankandy and Mr Bones
lasankandy said: Click to expand... මුන් ධනපති පන්තිය නැති කරන්න ඕනි කියලා ටෝක් ඉශූ කරලා තියෙන්නෙම ධනපති පන්තියෙ ඉදන්.
raman2 Well-known member Feb 16, 2009 10,012 12,101 113 Sep 19, 2025 #22 max_pain said: මොකක්ද ඒ වාහනේ අපිටත් ගන්න. Click to expand... Bike ekak or parana 12 sri wage car ekakda danna..
max_pain said: මොකක්ද ඒ වාහනේ අපිටත් ගන්න. Click to expand... Bike ekak or parana 12 sri wage car ekakda danna..
SpaceX Well-known member Dec 14, 2017 4,679 5,229 113 Sep 19, 2025 #23 ඔය ඔක්කොම ගෑනුන්ගේ ළමයිංගේ නම් වලට හරවලා තියෙන්නේ වත්කම් වලින් වැඩි කොටස. වසන්ත ගත්තොත් ඔය declare කරපු ගාන වගේ කීප ගුණයක් වත්කම් තියනවා
ඔය ඔක්කොම ගෑනුන්ගේ ළමයිංගේ නම් වලට හරවලා තියෙන්නේ වත්කම් වලින් වැඩි කොටස. වසන්ත ගත්තොත් ඔය declare කරපු ගාන වගේ කීප ගුණයක් වත්කම් තියනවා
L lasankandy Well-known member Jul 18, 2009 32,780 34,254 113 KY Sep 19, 2025 #24 max_pain said: මොකක්ද ඒ වාහනේ අපිටත් ගන්න. Click to expand... මරු ඩයල් නේ බන් Nidarshana_k said: මුන් ධනපති පන්තිය නැති කරන්න ඕනි කියලා ටෝක් ඉශූ කරලා තියෙන්නෙම ධනපති පන්තියෙ ඉදන්. Click to expand... Reactions: max_pain
max_pain said: මොකක්ද ඒ වාහනේ අපිටත් ගන්න. Click to expand... මරු ඩයල් නේ බන් Nidarshana_k said: මුන් ධනපති පන්තිය නැති කරන්න ඕනි කියලා ටෝක් ඉශූ කරලා තියෙන්නෙම ධනපති පන්තියෙ ඉදන්. Click to expand...