කොන්ඩෙට ඩයි ගාන්නෙ නැතුව color කරපු මිට්ටො ඉන්නවද

FALL3N

Well-known member
  • Feb 9, 2008
    2,644
    2,428
    113
    Dark Side of Earth
    ehema nam feel welaa naa bn.. kohomath shampoo ekak gannama ona... color karaama saban mune wath ganna baane... saban gewenakota color eka yanawa... munta face wash... kondeta shampoo... lifeboy shampoo eka ok. godak strong ewath use karanna epa oya clean and clear wage...


    dreamon black color eka bn... black color dekak thiyenawa... ekak dark color anika natural color kiyala ekak.... mam use karanne dark color eka.. reason eka tamai kohomath dark eka dawas 3 -4 paninakota dark gathiya tikak adu wela natural eka wagema wenawa... foodcity and keells wala dan thiyenawa.. black color deken uba kemathi eka ganin...
    Oluwata lan karanna wath epa dreamron jarawa.
    Thatte padila nawathinne. Adu kule low budget jarawa.
    Kune හරි loreal Hari use karapan. Nattan glatt original.
    Specially straight karana ung jeewitheta dreamron danna epa dammoth winasai
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    අකලට හිසකෙස් පැහෙන මිට්ටො ඉන්නවා නේද.
    මට අද එකෙක් කිව්වා ඩයි ගාන්නෙ නැතුව black color කරන්න පුලුවන් කියලා.
    මේ ගැන uber ලා දන්නවද නත්තල් මිට්ටනි..
    දයි නෙමෙයි ඕකේ හරි නම "හෙනා" ඕක පරණ නාකි ක්‍රමයක්. දැන් කරන්නේ කලර්ස්.

    දානවනම් L'Oreal, keune වගේ brands වලින් දාපන් ඉතින්. Salon එකකට ගිහින් කරගනින් මාසෙකට සැරයක්. රුපියල් 4000ක් වෙයි.
     
    • Like
    Reactions: gamerlk

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    ehemath neme bn.permanent color karan seen ekk
    ubage oluwe athule issarahata wawenna thiyena kesgas color karanne kohomada?

    රැවුල ඉදෙන්න ගත්තම තමයි එපා වෙන්නෙ.
    mama wawala lassana cut kapa kapa hitiye.

    0e2d6c42e8b4e19a6e7e6e8ea1f3bd77.jpg


    ekata dan shave karanna welaa. :angry: :angry: :angry:
    ------ Post added on Dec 23, 2023 at 12:20 AM
     
    • Sad
    Reactions: garfieldzz

    abhilanka

    Well-known member
  • Mar 19, 2020
    2,894
    4,243
    113
    gana magulak parissamin. mama iye color karala allergic una bn kawadawath nathiwa. hena oluwe kakkumak haduna ita passe mulu pitema rathu palu damma. thawa podden samaye sathapenawa :baffled:
    Ado

    කලර් වල ඩයි නෙවෙයිද තියෙන්නෙ මිතුරනි :sorry:
    Dekak mithura
    ------ Post added on Dec 24, 2023 at 2:07 PM

    Bellose 2.0 eka gapan. E ati hodatama.
    Balamu
    ------ Post added on Dec 24, 2023 at 2:08 PM

    uber දන්නේ නෑ pick me දන්නවා ඇති.
    Thota die ganda konadayak na ne😂
    ------ Post added on Dec 24, 2023 at 2:09 PM
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    gana magulak parissamin. mama iye color karala allergic una bn kawadawath nathiwa. hena oluwe kakkumak haduna ita passe mulu pitema rathu palu damma. thawa podden samaye sathapenawa :baffled:
    brand maru kara kara try karanna epa.. mokak hari ekak set nam eka digatama use karanna ... godridge brand eka godak ayata awul wela thiyenawa issara idan ma mam danna keepa denekta ma unaa... ape thaththa tath allergy unaa....
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    brand maru kara kara try karanna epa.. mokak hari ekak set nam eka digatama use karanna ... godridge brand eka godak ayata awul wela thiyenawa issara idan ma mam danna keepa denekta ma unaa... ape thaththa tath allergy unaa....
    mama kalin loreal gawe. ganan hinda garnier eka gawe pahugiya tike. kipya sarayakma gawa me para awul giya.
     
    • Like
    Reactions: allrights

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    • Like
    Reactions: kasunkaru

    gamerlk

    Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    කවදාවත් සුදු කෙස්ගස් වලට ඩයි දාන්නේ නෑ.