Oluwata lan karanna wath epa dreamron jarawa.ehema nam feel welaa naa bn.. kohomath shampoo ekak gannama ona... color karaama saban mune wath ganna baane... saban gewenakota color eka yanawa... munta face wash... kondeta shampoo... lifeboy shampoo eka ok. godak strong ewath use karanna epa oya clean and clear wage...
dreamon black color eka bn... black color dekak thiyenawa... ekak dark color anika natural color kiyala ekak.... mam use karanne dark color eka.. reason eka tamai kohomath dark eka dawas 3 -4 paninakota dark gathiya tikak adu wela natural eka wagema wenawa... foodcity and keells wala dan thiyenawa.. black color deken uba kemathi eka ganin...
Thatte padila nawathinne. Adu kule low budget jarawa.
Kune හරි loreal Hari use karapan. Nattan glatt original.
Specially straight karana ung jeewitheta dreamron danna epa dammoth winasai


ara lankawe niliyakuth mala neda hair color wisa wela. dannam bayai apahu ganna.