Thaniyama kareThaniyama register karagattada registration karana ekekgen natuwa?
Passe thamai me ganne ,man mulin shepe eke krn awa aurudu 2 wtr , dan gannawaRegistration eka passe ganda beri business ekakda?
ServiceWhat's the product / service ?
ServiceTahike. Monada karanne company eke
Servicemokadda company eka?
tikak e wage laginuth yanawaGuru g
na na apo naImport and Export
Na yakooooo .vehicle service center ekak da?
congratulation