කොරෝනා අස්සේ ගෙදර ප‍්‍රශ්න

Soft Generation

Active member
  • Jun 27, 2010
    183
    93
    28
    කොරෝනා අස්සේ ගෙදර ප‍්‍රශ්න

    මේ දවස් වල ආදායමක් නෑ කිසිම, අතේ ඉතුරු වෙලා තිබ්බ ටිකෙන් ගෙනාවා අත්‍යාවශ්‍ය බඩු ජාති ටික. රු 5000 අපිට ලැබෙන්නෙත් නෑ. ෆ‍්‍රී ලාන්ස් නිසා. ඒ අස්සේ වයිෆුයි වයිෆ්ගෙ නංගියි කේක් හදනවා. පුඩිං හදනවා, ජූස් හදනවා, සැලඞ් හදනවා. ගෙදර බඩු ටික ඉවර කරනවා බං. මොකුත් කියන්නත් බෑ ගෑණිගෙ හිත අප්සෙට් යන නිසා. කුනෙක් නෙවෙයි බං මම. ඒත් අතේ සල්ලි නැති වෙලේ මේවට කතා කරන්න ගියොත් පවුල් අවුල් යනවා. එක සැරයක් කිව්වා නාස්ති කරන්නෙපා කියලා. අහන්නෑ බං .. මුං දන්නවද මිනිහෙක් හම්බකරන අමාරුව...
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    එහෙම එකක් නැහැ 5000 දෙනවා . Form එක පුරවලා දීලා කියන්න . මේ දවස් වල income නැහැ කියලා . British Council එකේ Part time කරන අයට ත් 5000 දීලා තියෙනවා . ගිහිං කථා කරලා අරගන්න
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    Api nan ona kema eka uber karagatta.ona welawata spa giya.taniyen kewa athal.eke hitiya:lol:
     

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    උබ ඕකට කියවන්න ගියොත් අනිවා ගෑනීගෙ ඔලුවට නංගි විශබීජ දානවා.හොන්දම දේ සද්ද නැතිව ඉන්න එක.මොකද උබව තේරුම් ගත්ත වගකීමක්ගන්න පුලුවන් කෙනෙක් නම් මෙලහට ඕක තේරුම් අරගෙන ,උබ ඇගිල්ලෙන් ඇනලා කියලා දෙන්න දෙයක් නැහැ බන්.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    එහෙම එකක් නැහැ 5000 දෙනවා . Form එක පුරවලා දීලා කියන්න . මේ දවස් වල income නැහැ කියලා . British Council එකේ Part time කරන අයට ත් 5000 දීලා තියෙනවා . ගිහිං කථා කරලා අරගන්න

    :yes::yes::yes:
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    Geninge nangi kiyanawa athi ayyo akke oyata ausi kollek hoyaganna tibbe kiyala
     

    Soft Generation

    Active member
  • Jun 27, 2010
    183
    93
    28
    එහෙම එකක් නැහැ 5000 දෙනවා . Form එක පුරවලා දීලා කියන්න . මේ දවස් වල income නැහැ කියලා . British Council එකේ Part time කරන අයට ත් 5000 දීලා තියෙනවා . ගිහිං කථා කරලා අරගන්න
    රජයෙන් කියූ රස්සවාල් විතරයි කියලා දෙන්න බෑම කිව්වා බං ග‍්‍රාමසේවකග මම ඉතිං අතඇරලා දැම්මා.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    එහෙම එකක් නැහැ 5000 දෙනවා . Form එක පුරවලා දීලා කියන්න . මේ දවස් වල income නැහැ කියලා . British Council එකේ Part time කරන අයට ත් 5000 දීලා තියෙනවා . ගිහිං කථා කරලා අරගන්න



    Anna news wala thibuna ada idan nawaththanawalu 5000.

    seratama deela iwaralu. serama pohottu kattiyata dela cover karalu. 2/3 count karalu. ilagata election eka thiyanna thiynne
     

    Soft Generation

    Active member
  • Jun 27, 2010
    183
    93
    28
    Geninge nangi kiyanawa athi ayyo akke oyata ausi kollek hoyaganna tibbe kiyala


    ඔව් ඒකි හින්දා තමයි වයිෆ්ට මොකුත් කරන්න බැරි. ඒකි නිවාඩුවට අපේ ගෙදර නැවතිලා ඉන්නේ. අපිට කෙලවිලා ඉන්නේ.. ඒකිට ගානක්වත් නෑ.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    ඔව් ඒකි හින්දා තමයි වයිෆ්ට මොකුත් කරන්න බැරි. ඒකි නිවාඩුවට අපේ ගෙදර නැවතිලා ඉන්නේ. අපිට කෙලවිලා ඉන්නේ.. ඒකිට ගානක්වත් නෑ.

    Dan ithin tiyena okoma dala hari pudding hadaganna deepan.wifeta nangita nondi wenna beruwa atte.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    රජයෙන් කියූ රස්සවාල් විතරයි කියලා දෙන්න බෑම කිව්වා බං ග‍්‍රාමසේවකග මම ඉතිං අතඇරලා දැම්මා.

    ඌ පිස්සෙක් බං . මෙහේ හැමෝටම දෙනවා . රස්සාව ව්‍යාපාර සහායක කියලා දාන්න . අනික චක්‍ර ලේඛනයේ තියනවලු රස්සා වලට යන්න බැරි වෙන හැමෝටම දෙන්න කියලා . අපේ පැති වල ඔක්කොමටම දුන්න . මේක රජයෙන් දෙන දෙයක් ග්‍රාමසේවක ගේ සල්ලි නෙවෙයි. ගිහිං හොඳ ඒවයින් දෙක්කක් කියපන් යූට
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Anna news wala thibuna ada idan nawaththanawalu 5000.

    seratama deela iwaralu. serama pohottu kattiyata dela cover karalu. 2/3 count karalu. ilagata election eka thiyanna thiynne
    ඉවර ඇති දැන් සති දෙකක් තුනක් තිස්සේ දෙනවනේ . උබ කියන්නේ හැම දාම 5000 දෙන්න කියලද . මාරු කථාව :lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඌ පිස්සෙක් බං . මෙහේ හැමෝටම දෙනවා . රස්සාව ව්‍යාපාර සහායක කියලා දාන්න . අනික චක්‍ර ලේඛනයේ තියනවලු රස්සා වලට යන්න බැරි වෙන හැමෝටම දෙන්න කියලා . අපේ පැති වල ඔක්කොමටම දුන්න . මේක රජයෙන් දෙන දෙයක් ග්‍රාමසේවක ගේ සල්ලි නෙවෙයි. ගිහිං හොඳ ඒවයින් දෙක්කක් කියපන් යූට

    :yes::yes:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    මේ දවස් වල ආදායමක් නෑ කිසිම, අතේ ඉතුරු වෙලා තිබ්බ ටිකෙන් ගෙනාවා අත්‍යාවශ්‍ය බඩු ජාති ටික. රු 5000 අපිට ලැබෙන්නෙත් නෑ. ෆ‍්‍රී ලාන්ස් නිසා. ඒ අස්සේ වයිෆුයි වයිෆ්ගෙ නංගියි කේක් හදනවා. පුඩිං හදනවා, ජූස් හදනවා, සැලඞ් හදනවා. ගෙදර බඩු ටික ඉවර කරනවා බං. මොකුත් කියන්නත් බෑ ගෑණිගෙ හිත අප්සෙට් යන නිසා. කුනෙක් නෙවෙයි බං මම. ඒත් අතේ සල්ලි නැති වෙලේ මේවට කතා කරන්න ගියොත් පවුල් අවුල් යනවා. එක සැරයක් කිව්වා නාස්ති කරන්නෙපා කියලා. අහන්නෑ බං .. මුං දන්නවද මිනිහෙක් හම්බකරන අමාරුව...

    උබත් ඕව කාපන් වැඩේ ඉවරයිනේ .... උදේට cake
    කාපන් දවල්ට පුඩින් , රැට සැලඩ් ...