කොරෝනා මෙච්චර වේගයෙන් ලංකාවෙත් පැතුරුනේ Deleted
nineheart Well-known member Apr 25, 2013 2,416 510 113 In the body Apr 1, 2020 #1 කොරෝනා මෙච්චර වේගයෙන් ලංකාවෙත් පැතුරුනේ Deleted Last edited: Apr 1, 2020
Dr.Amdan Well-known member Sep 26, 2015 26,412 1 28,507 113 Apr 1, 2020 #2 හම්බයෝ තමයි වැඩි පුරම අනාගත්තේ
nineheart Well-known member Apr 25, 2013 2,416 510 113 In the body Apr 1, 2020 #3 Dr.Amdan said: හම්බයෝ තමයි වැඩි පුරම අනාගත්තේ Click to expand... Ape unuth unge kadawalata ringanawane
Dr.Amdan said: හම්බයෝ තමයි වැඩි පුරම අනාගත්තේ Click to expand... Ape unuth unge kadawalata ringanawane
KOTA NIHAL Well-known member May 27, 2016 20,951 4,626 113 Apr 1, 2020 #4 het udeta balapnko masa ganak kala neha wage pora kana hati ape un.meka iwarayak kara ganna unta ona neha
het udeta balapnko masa ganak kala neha wage pora kana hati ape un.meka iwarayak kara ganna unta ona neha
nineheart Well-known member Apr 25, 2013 2,416 510 113 In the body Apr 1, 2020 #5 KOTA NIHAL said: het udeta balapnko masa ganak kala neha wage pora kana hati ape un.meka iwarayak kara ganna unta ona neha Click to expand... Eka eththa..mechchara dawasak hari mehema giye. Army eke & health sector eke mahansiya nisa.. den nam unta karanna deyakuth nethi wei wage..
KOTA NIHAL said: het udeta balapnko masa ganak kala neha wage pora kana hati ape un.meka iwarayak kara ganna unta ona neha Click to expand... Eka eththa..mechchara dawasak hari mehema giye. Army eke & health sector eke mahansiya nisa.. den nam unta karanna deyakuth nethi wei wage..
ctooi Banned Jul 19, 2008 7,280 498 83 මකබාවේ Apr 1, 2020 #6 උබ උන්ට මොඩ මිනිස්සුලු, බිවුවහාම ලෙඩ වෙනවා කියලා දන්නවා එ වුනාට නොබි ඉදිද වින්දනයක් නැත්තන් බොයිද, උබට උනත් අවුවෙ කන කට්ට අමතක නැදද සල්ලි ලැබෙන නිසා, එවගෙ තමයි බන් ආසාව කැමැත්තට ඔක්කොම යටයි
උබ උන්ට මොඩ මිනිස්සුලු, බිවුවහාම ලෙඩ වෙනවා කියලා දන්නවා එ වුනාට නොබි ඉදිද වින්දනයක් නැත්තන් බොයිද, උබට උනත් අවුවෙ කන කට්ට අමතක නැදද සල්ලි ලැබෙන නිසා, එවගෙ තමයි බන් ආසාව කැමැත්තට ඔක්කොම යටයි
nineheart Well-known member Apr 25, 2013 2,416 510 113 In the body Apr 1, 2020 #7 ctooi said: උබ උන්ට මොඩ මිනිස්සුලු, බිවුවහාම ලෙඩ වෙනවා කියලා දන්නවා එ වුනාට නොබි ඉදිද වින්දනයක් නැත්තන් බොයිද, උබට උනත් අවුවෙ කන කට්ට අමතක නැදද සල්ලි ලැබෙන නිසා, එවගෙ තමයි බන් ආසාව කැමැත්තට ඔක්කොම යටයි Click to expand... උබ හරි.. ඒත් අපි මොනවා කරන්නෙත් ජීවත් වෙන්න.. එහෙම නම් ඒ ජීවිතය නිකරුණේ විනාශ කරන්න හදනකොට ඒක මෝඩකමක් මචං.. කට්ට කන එකයි.. දැන දැන ජීවිතය අනතුරේ දාන එකයි දෙකක්..
ctooi said: උබ උන්ට මොඩ මිනිස්සුලු, බිවුවහාම ලෙඩ වෙනවා කියලා දන්නවා එ වුනාට නොබි ඉදිද වින්දනයක් නැත්තන් බොයිද, උබට උනත් අවුවෙ කන කට්ට අමතක නැදද සල්ලි ලැබෙන නිසා, එවගෙ තමයි බන් ආසාව කැමැත්තට ඔක්කොම යටයි Click to expand... උබ හරි.. ඒත් අපි මොනවා කරන්නෙත් ජීවත් වෙන්න.. එහෙම නම් ඒ ජීවිතය නිකරුණේ විනාශ කරන්න හදනකොට ඒක මෝඩකමක් මචං.. කට්ට කන එකයි.. දැන දැන ජීවිතය අනතුරේ දාන එකයි දෙකක්..
KOTA NIHAL Well-known member May 27, 2016 20,951 4,626 113 Apr 1, 2020 #8 nineheart said: උබ හරි.. ඒත් අපි මොනවා කරන්නෙත් ජීවත් වෙන්න.. එහෙම නම් ඒ ජීවිතය නිකරුණේ විනාශ කරන්න හදනකොට ඒක මෝඩකමක් මචං.. කට්ට කන එකයි.. දැන දැන ජීවිතය අනතුරේ දාන එකයි දෙකක්.. Click to expand... mma nam kiyanne oya pora kana uttalay/uttilay malata kamak neha anek unta denne nettham
nineheart said: උබ හරි.. ඒත් අපි මොනවා කරන්නෙත් ජීවත් වෙන්න.. එහෙම නම් ඒ ජීවිතය නිකරුණේ විනාශ කරන්න හදනකොට ඒක මෝඩකමක් මචං.. කට්ට කන එකයි.. දැන දැන ජීවිතය අනතුරේ දාන එකයි දෙකක්.. Click to expand... mma nam kiyanne oya pora kana uttalay/uttilay malata kamak neha anek unta denne nettham