කොල්ලනේ උදවු කරපියවූ
girlfriend එක්ක colombo අවටින් යන්න හොද place එකක් දන්නවද කොල්ලනේ .උදවු කරපියවූ.දෙන්නම job කරන 5 years විතර affair එක තියෙන එකක් .relaxing තමයි ප්රදාන අරමුණ

job එකේ stresss එක යන්න උබලත් ගියපු තැන් ඇති නේ.
ගාණ අවුලක් නැ .යන්න එන්න යන වෙලාව අඩු වෙන්නයි ඕන
girlfriend එක්ක colombo අවටින් යන්න හොද place එකක් දන්නවද කොල්ලනේ .උදවු කරපියවූ.දෙන්නම job කරන 5 years විතර affair එක තියෙන එකක් .relaxing තමයි ප්රදාන අරමුණ


job එකේ stresss එක යන්න උබලත් ගියපු තැන් ඇති නේ.
ගාණ අවුලක් නැ .යන්න එන්න යන වෙලාව අඩු වෙන්නයි ඕන
Last edited:
