කොවුර් ලා නැති බිමේ - තක්කඩි පිණුම් ගසති රි&#3

methsri

Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    :):)
    සහෝ ඒ කථාව මොකක්ද ? මම දන්නෙ නෑ නේ..:(ඒකෙ විස්තර කිව්වොත් මම හොයාගෙන කියවන්නම්..:)

    mama hithanne Saho ahala athi ....

    Budu hamuduruwo , Ananda hamuduro saha thawa hamuduru namak samaga gagak ethere wenne inna welawaka ... thotiya etharata gihin methere enekan hamuduruwaru tika balan innawa ....
    me welaawe ethanata enewa thaapasayek ...awilla hamuduru weru ethera wenna baruwa balan innawa dakala ... nonjal heenawak daala .. eka paarata wathurata panala polowe awidinewa wage wathure awida gene yanawa ....

    e welawe meka dakinewa gaga gaawa inna manussayek eya buduhamuduruwan lagata awilla kiyanewa ..

    "anna balanna uthum pawiddek kiyala" (upahasayen) ....

    budu hamuduruwo ahanewa ... "E thapasa hadissiyema ehema giye kumana kaaranawak sadahaada ??"

    meka ahuwama ara pudgalayata therenewa ... ara thapasa karanne ethana shilpa dakweemak kiyala ...
    eth mohayen inna ara pudgalaya ayeth kiyanawa ...

    " hadissiyema giye koheda kiyala nan danne na eth ethuma parakku nowii e gamana giyaa kiyala "

    budu hamuduruwo ita passe e wijjawa gana wistharayak karanewa ara pudgalayata ...

    buduhamuduruwo ahanewa a pudgalayagen ...

    "mei gagen egoda wenna keeyak gannewada ? "

    ara pudgalaya kiyanewa ...

    "Ade massai "

    buduhamuduruwo kiyanewa ....

    " ehenan dolos awuruddak thisse ara thaapasa thuma aneka widi duk widala ... guru warunta bala mehawara karala labaa gaththa a shilpaye watinaakama ada massayi ..."

    ethanidi buduhamuduruwo kiyanewa

    Wijjawan me loke thiyenewa ewa kisi ekakin sasara gamana kelawara karanne proyojanayak labenne na ... e dewal welin e aya yapenewa ... puhu dewal pasu pasa yanna epa kiyala



    ඔව් ඒක ඇත්ත.. මිනිස්සුන්ට ප්‍රශ්න තියෙන කාලයන් ගැන එයාල හොඳටම දන්නවා.. කොවුර්ගෙ කථා වල තව දුරටත් මේ සාස්තර කියන තැන් වලට එලියෙන් ඉඳන් ඔත්තු සපයන අය ගැනත් තියෙනවා..


    සහෝ බෝධි පූජා වලින් කරන්නෙ අපේ හිත ශක්තිමත් කරන එකයි..:)ඒකෙ බලපෑමක් නම් පැහැදිලි කරන්න විදියක් නෑ.. මම කලින් කිව්වා වගේ අපිට මේවා පැහැදිලි කරන්න විදියක් නම් නෑ..
    මම හිතන්නෙ බෝධි පූජාවක් අපි විශ්වාසයෙන් කලාම ඒකෙන් පිහිටක් එයි කියලා විශ්වාසයක් එනවා.. ඒක ගොඩක් වැදගත්.. ගොඩක් දේවල් වලට ඒක අදාලයි.. පෞද්ගලිකම මම මේ වගේ දේවල් කරන් නෑ. නමුත් කරන අයට එපා කියන්නෙ නෑ.ඒවායින් යහපතක් වෙනවා. සිත ශක්තිමත් වීම ගොඩාක් වටිනවා.

    oye widiyata karana minissu inna athi adath athi ... ehemai kiyala a mulu joyishitha wedayama boruwak kiyala atha arinne ba ....

    anna eka thama Kowur kale ... batahira widawe karana widiyata
    test objects tikak aran e tika boru kiyala oppu karala kiyanewa .... e mulu danuma paddathiyama boruwak kiyala :oo::oo::oo:
     

    Nadz19

    Member
    Oct 9, 2009
    361
    9
    0
    hehehe ... mehema ne owa aththa unath boru unath mokadda wadagath kama ...?????

    aththai kiyala hithamu ... ethin baye paththakata wela innada ???

    borui kiyala hithamu ... sathutu wennada ???

    api kauruth marenewa ...koi mohothe koi welawe kothanada kiyala kauth danne na ...
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Nadz19

    Member
    Oct 9, 2009
    361
    9
    0
    jothishya ganath,anith wijja ganath api baliya uththe upekshawen...magee gamee da owani dewal siduwenawa mama as deken dakala thiyenawa...eth mama danna tharamin..mata ape muthun miththan kiya dee athi paridi...jothishaya pilibanda mathaya mesey,.....
    jothishya yanu ahase aloka wasthun gen polawe jivinta athiwena balapama vigraha karana vidyawak.....grahayangen apata menma sathuntada balapam wana bawa mama bahara karanne nea......namuth mama thadin wishwasa karanne mewaye balapama ta lakwanne durwala pudgalayan bawai......
    sulanga apita penne nea.....crdboard pettiyak loku sulangakin gahagena yanawa....eth galak ehema wenne nea....
    ithn apa danna balawathma deya wana minisata hani kara hakke minisage sithatama pamani....
    namuth me dewal pasu pasa yamen..(kendara balime,dewiyan wandanawen) sidu wanne thaman durwalayeku weema pamani.....bodhipoojawakin ho ewani deyakin shakthiya balaporoththu wenne apa durwala wu wutaya...niyama baudda darshanaya dakin kenekuta mewa bohoma sulu dewal pamani.....
    Boho dena dewiyanta godak bayen adath jeewath wei.....kawru hari katharagama dewiyanta wihiluwak kaloth...owun biyata pathwa..."ha haa...ohoma kiyana epa was wadiy" kiyala baye kiyanawa api ahala thiyenawa......
    ]
    mata mewan dewal pilibanda keepa witakama athdakeem labila thiyenawa.....ewa methana kiwwata kawruth wishasa karana ekak nea.....mama apata nopenana balwega wala balaya athdakala thiyenawa...eth mama ewa ganan ganne nea.....
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    jothishya ganath,anith wijja ganath api baliya uththe upekshawen...magee gamee da owani dewal siduwenawa mama as deken dakala thiyenawa...eth mama danna tharamin..mata ape muthun miththan kiya dee athi paridi...jothishaya pilibanda mathaya mesey,.....
    jothishya yanu ahase aloka wasthun gen polawe jivinta athiwena balapama vigraha karana vidyawak.....grahayangen apata menma sathuntada balapam wana bawa mama bahara karanne nea......namuth mama thadin wishwasa karanne mewaye balapama ta lakwanne durwala pudgalayan bawai......
    sulanga apita penne nea.....crdboard pettiyak loku sulangakin gahagena yanawa....eth galak ehema wenne nea....
    ithn apa danna balawathma deya wana minisata hani kara hakke minisage sithatama pamani....
    namuth me dewal pasu pasa yamen..(kendara balime,dewiyan wandanawen) sidu wanne thaman durwalayeku weema pamani.....bodhipoojawakin ho ewani deyakin shakthiya balaporoththu wenne apa durwala wu wutaya...niyama baudda darshanaya dakin kenekuta mewa bohoma sulu dewal pamani.....
    Boho dena dewiyanta godak bayen adath jeewath wei.....kawru hari katharagama dewiyanta wihiluwak kaloth...owun biyata pathwa..."ha haa...ohoma kiyana epa was wadiy" kiyala baye kiyanawa api ahala thiyenawa......
    ]
    mata mewan dewal pilibanda keepa witakama athdakeem labila thiyenawa.....ewa methana kiwwata kawruth wishasa karana ekak nea.....mama apata nopenana balwega wala balaya athdakala thiyenawa...eth mama ewa ganan ganne nea.....


    mehema deyak thiyenewa .....budhamuduruwo kiyala thiyenewa darmayama sarana kara ganna wena saranak na kiyala ....
    pruthagjana pudgalayange hitha nithara wenas wenewa baahira aramunu hinda ...
    witeka hitha prabhashawara wenna puluwan witeka sitha kiliti wenne puluwan ... ehema unama hitha durawala wenewa ....
    ehema welawaka ... darmaye sarana ganna oni ... smaahara welawata hitha kiliti hinda ... dharmaye deshana mathak nowenna puluwan ... ewage welawaka .... bodiyak laga pirith tikak kiyala ... wandanaa maana karala hitha sahallu kara ganne eke loku deyak :)
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    Elcid sahodaraya ... mama kiwwa kathawe wenas kamak thibunoth karunakarala eke penawa denne .... namuth kathawe anthargathaya ekema bawa mata sahathika wenne puluwan
     

    wangqi11

    Member
    Jan 15, 2009
    38
    0
    0
    :yes: patta katha tikak yanne
    දිවයිනෙන්,ලන්කාදිපෙන්,ලක්බිමෙන්,කොව්‍රර්ගෙ ලිපි ටික බලලා පත්තරෙ අනිත් ලිපි ටිකත් බලපල්ල එවිට කොව්‍රර් පෑතු ලොව උදා වනු ඈත...ha ha ha
     

    kitt354

    Member
    Mar 7, 2010
    235
    22
    0
    සහෝ බෝධි පූජා වලින් කරන්නෙ අපේ හිත ශක්තිමත් කරන එකයි..:)ඒකෙ බලපෑමක් නම් පැහැදිලි කරන්න විදියක් නෑ.. මම කලින් කිව්වා වගේ අපිට මේවා පැහැදිලි කරන්න විදියක් නම් නෑ..
    මම හිතන්නෙ බෝධි පූජාවක් අපි විශ්වාසයෙන් කලාම ඒකෙන් පිහිටක් එයි කියලා විශ්වාසයක් එනවා.. ඒක ගොඩක් වැදගත්.. ගොඩක් දේවල් වලට ඒක අදාලයි.. පෞද්ගලිකම මම මේ වගේ දේවල් කරන් නෑ. නමුත් කරන අයට එපා කියන්නෙ නෑ.ඒවායින් යහපතක් වෙනවා. සිත ශක්තිමත් වීම ගොඩාක් වටිනවා.

    නෑ නෑ මම ඇහුවෙ ඒක නෙමෙයි. මට එක ගෑණු ළමයෙක් දවසක් කීව එයාට දුක හිතුන වෙළාවට එයා කරන්නෙ පන්සලට ගිහිල්ල බුදුන් වදින එක කියල. එතකොට එයාගෙ හිතට ලොකු සැනසීමක් දැනෙනව කියල. ඒක තේරුම් ගන්න පුළුවන්. ඔයා කියන දේ මීට සමානයි. ‍‍
    :love:

    බෝධි පූජාව තියන්න කියන්නෙ ජෝතිෂඥයෙක්. බුද්ධාගම මේකට ගාව ගන්න එක ගැනයි මම ඇහුවෙ. ඔයා දකින විදියට ඇයි එහෙම වෙන්න හේතුව?
    :love:

    මම දවසක් දැක්ක එක ‍‍ජෝතිෂඥයෙක් රූපවාහිණී වැඩසටහනක ජෝතිෂ්‍යයට බුද්ධාගමත් ගාවගෙන කතා කරනවා. එතනදි මට ඒක පෙනුනෙ වෙළඳ උපක්‍රමයක් වගේ.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Elcid

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    නෑ නෑ මම ඇහුවෙ ඒක නෙමෙයි. මට එක ගෑණු ළමයෙක් දවසක් කීව එයාට දුක හිතුන වෙළාවට එයා කරන්නෙ පන්සලට ගිහිල්ල බුදුන් වදින එක කියල. එතකොට එයාගෙ හිතට ලොකු සැනසීමක් දැනෙනව කියල. ඒක තේරුම් ගන්න පුළුවන්. ඔයා කියන දේ මීට සමානයි. ‍‍
    :love:

    බෝධි පූජාව තියන්න කියන්නෙ ජෝතිෂඥයෙක්. බුද්ධාගම මේකට ගාව ගන්න එක ගැනයි මම ඇහුවෙ. ඔයා දකින විදියට ඇයි එහෙම වෙන්න හේතුව?
    :love:

    මම දවසක් දැක්ක එක ‍‍ජෝතිෂඥයෙක් රූපවාහිණී වැඩසටහනක ජෝතිෂ්‍යයට බුද්ධාගමත් ගාවගෙන කතා කරනවා. එතනදි මට ඒක පෙනුනෙ වෙළඳ උපක්‍රමයක් වගේ.

    බෝධි පූජාව hewath bodiyata pooja dakweema .... ජෝතිෂඥයෙ ena deyak newei .... budun nathi kaala wela ... budun wenuwata gawrawa dakweemata budunge kaale edala oke pawichchi kara .... ekata hodama udaaharanayak thiyenewa ... bana poth wela ... Anepidu situ thumage kathaandarayak ...

     
    • Like
    Reactions: Elcid

    Elcid

    Member
    Dec 22, 2009
    4,123
    331
    0
    37
    in a mathematical formula
    mama hithanne Saho ahala athi ....

    Budu hamuduruwo , Ananda hamuduro saha thawa hamuduru namak samaga gagak ethere wenne inna welawaka ... thotiya etharata gihin methere enekan hamuduruwaru tika balan innawa ....
    me welaawe ethanata enewa thaapasayek ...awilla hamuduru weru ethera wenna baruwa balan innawa dakala ... nonjal heenawak daala .. eka paarata wathurata panala polowe awidinewa wage wathure awida gene yanawa ....

    e welawe meka dakinewa gaga gaawa inna manussayek eya buduhamuduruwan lagata awilla kiyanewa ..

    "anna balanna uthum pawiddek kiyala" (upahasayen) ....

    budu hamuduruwo ahanewa ... "E thapasa hadissiyema ehema giye kumana kaaranawak sadahaada ??"

    meka ahuwama ara pudgalayata therenewa ... ara thapasa karanne ethana shilpa dakweemak kiyala ...
    eth mohayen inna ara pudgalaya ayeth kiyanawa ...

    " hadissiyema giye koheda kiyala nan danne na eth ethuma parakku nowii e gamana giyaa kiyala "

    budu hamuduruwo ita passe e wijjawa gana wistharayak karanewa ara pudgalayata ...

    buduhamuduruwo ahanewa a pudgalayagen ...

    "mei gagen egoda wenna keeyak gannewada ? "

    ara pudgalaya kiyanewa ...

    "Ade massai "

    buduhamuduruwo kiyanewa ....

    " ehenan dolos awuruddak thisse ara thaapasa thuma aneka widi duk widala ... guru warunta bala mehawara karala labaa gaththa a shilpaye watinaakama ada massayi ..."

    ethanidi buduhamuduruwo kiyanewa

    Wijjawan me loke thiyenewa ewa kisi ekakin sasara gamana kelawara karanne proyojanayak labenne na ... e dewal welin e aya yapenewa ... puhu dewal pasu pasa yanna epa kiyala





    oye widiyata karana minissu inna athi adath athi ... ehemai kiyala a mulu joyishitha wedayama boruwak kiyala atha arinne ba ....

    anna eka thama Kowur kale ... batahira widawe karana widiyata
    test objects tikak aran e tika boru kiyala oppu karala kiyanewa .... e mulu danuma paddathiyama boruwak kiyala :oo::oo::oo:
    ස්තූතියි සහෝ... මම මේක කලින් අහලා නෑ..:)සහෝ ඔයා මෙතනදි බුදු රජාණන් වහන්සේව කාටවත් උපමා කලේ නෑ නේද ?:)
     

    Elcid

    Member
    Dec 22, 2009
    4,123
    331
    0
    37
    in a mathematical formula
    බෝධි පූජාව hewath bodiyata pooja dakweema .... ජෝතිෂඥයෙ ena deyak newei .... budun nathi kaala wela ... budun wenuwata gawrawa dakweemata budunge kaale edala oke pawichchi kara .... ekata hodama udaaharanayak thiyenewa ... bana poth wela ... Anepidu situ thumage kathaandarayak ...


    හ්ම්ම්... ලංකාවට බෝධි වන්දනාව ගෙනාවේ ලංකාවෙ මිනිස්සු ගස් ගල් වන්දනා කරපු එක එක පාරටම මිනිස්සුන්ගෙන් ඈත් කරන්න බැරි නිසා. පසු කාලීනව ඒක අපේ අය ආගමටම එකතු කර ගත්තා.:)සහෝ කියන්නෙ ආනන්ද බෝධිය ගැන වෙන්න ඕන.:)
    බෝධි වන්දනාව මගින් සිත් සැහැල්ලු වෙනවා.. බෝසතානන් වහන්සේ ඇසතු බෝ රුකක්ම තෝරා ගන්නේ එහි ඇති සිසිල් හා නිස්කලංක බව නිසාමයි.. බෝධි වන්දනාවේ වැරද්දක් මම දකින්නේ නෑ.. සිත ශක්තිමත් කරන්න එය උපකාර වෙනවා.:)
    නමුත් මලයාලම් කරුවන් කුමක් නිසා තමන්ගෙ ශාස්ත්‍රය බුදු දහමට පටලව ගන්නවද කියන එක මට ගැටලුවක්..
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    ස්තූතියි සහෝ... මම මේක කලින් අහලා නෑ..:)සහෝ ඔයා මෙතනදි බුදු රජාණන් වහන්සේව කාටවත් උපමා කලේ නෑ නේද ?:)

    naha ehema aramunakwath thibune na .....
     

    Nadz19

    Member
    Oct 9, 2009
    361
    9
    0
    mehema deyak thiyenewa .....budhamuduruwo kiyala thiyenewa darmayama sarana kara ganna wena saranak na kiyala ....
    pruthagjana pudgalayange hitha nithara wenas wenewa baahira aramunu hinda ...
    witeka hitha prabhashawara wenna puluwan witeka sitha kiliti wenne puluwan ... ehema unama hitha durawala wenewa ....
    ehema welawaka ... darmaye sarana ganna oni ... smaahara welawata hitha kiliti hinda ... dharmaye deshana mathak nowenna puluwan ... ewage welawaka .... bodiyak laga pirith tikak kiyala ... wandanaa maana karala hitha sahallu kara ganne eke loku deyak :)

    ow sahodaraya....oya kiyana eka hari....darmaya sarana yanna onee api ...
    darmaya kiyanne "loka swabawaya" ehemath nathnam "sathya" kiyana eka...
    Samahara awstha wala mama kiwwa wagee matath maha bayanaka puduma siduweem wela theyenawa.....eth ewa kiwwata kawruth wishwasa karana ekak nea...godak pruthajjana minisunta thaman ge hitha shakthimth kara ganna bahira pihitak onee wenawa..........
    habai ekata bodi poojama awashya nea kiyala mama hithanne...
    mama dakala thiyenawa godak anyagamika aya(catholic) pali walata gihin thamange leda.Duk,gana kiyala yadna..karala ewa suwa karagena thiyenawa....e wageema...hitha shakthimath kara ganeemata thaman wishwasa karana onema deyaka oda ganna puluwan.....eka athi wenne wishwasaya thula misak bahira balapamakin nowe yannai magee adahasa....!
    (oba me karanawedi mathukala ek deyak gana mama sathutu wenawa....e thama apee sinhala danum paddathiya,..eka bohoma watina deyak..magee athdakkeem kipayakma thiyenawa....rajarata adambara sinhalayeku lesa magee gawrawaya obata!!..)
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    හ්ම්ම්... ලංකාවට බෝධි වන්දනාව ගෙනාවේ ලංකාවෙ මිනිස්සු ගස් ගල් වන්දනා කරපු එක එක පාරටම මිනිස්සුන්ගෙන් ඈත් කරන්න බැරි නිසා. පසු කාලීනව ඒක අපේ අය ආගමටම එකතු කර ගත්තා.:)සහෝ කියන්නෙ ආනන්ද බෝධිය ගැන වෙන්න ඕන.:)
    බෝධි වන්දනාව මගින් සිත් සැහැල්ලු වෙනවා.. බෝසතානන් වහන්සේ ඇසතු බෝ රුකක්ම තෝරා ගන්නේ එහි ඇති සිසිල් හා නිස්කලංක බව නිසාමයි.. බෝධි වන්දනාවේ වැරද්දක් මම දකින්නේ නෑ.. සිත ශක්තිමත් කරන්න එය උපකාර වෙනවා.:)
    නමුත් මලයාලම් කරුවන් කුමක් නිසා තමන්ගෙ ශාස්ත්‍රය බුදු දහමට පටලව ගන්නවද කියන එක මට ගැටලුවක්..

    ow eke aththa ... mata kiyanne oni une ...බෝධි වන්දනාව budunge kaalayeth thibuna kiyala :)
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    ow sahodaraya....oya kiyana eka hari....darmaya sarana yanna onee api ...
    darmaya kiyanne "loka swabawaya" ehemath nathnam "sathya" kiyana eka...
    Samahara awstha wala mama kiwwa wagee matath maha bayanaka puduma siduweem wela theyenawa.....eth ewa kiwwata kawruth wishwasa karana ekak nea...godak pruthajjana minisunta thaman ge hitha shakthimth kara ganna bahira pihitak onee wenawa..........
    habai ekata bodi poojama awashya nea kiyala mama hithanne...
    mama dakala thiyenawa godak anyagamika aya(catholic) pali walata gihin thamange leda.Duk,gana kiyala yadna..karala ewa suwa karagena thiyenawa....e wageema...hitha shakthimath kara ganeemata thaman wishwasa karana onema deyaka oda ganna puluwan.....eka athi wenne wishwasaya thula misak bahira balapamakin nowe yannai magee adahasa....!
    (oba me karanawedi mathukala ek deyak gana mama sathutu wenawa....e thama apee sinhala danum paddathiya,..eka bohoma watina deyak..magee athdakkeem kipayakma thiyenawa....rajarata adambara sinhalayeku lesa magee gawrawaya obata!!..)

    mama hithanne saho kiwwe .... ape minissu dan karana බෝධි වන්දනාව gana wenna oni ....
    aththatama බෝධි වන්දනාව kiyala karanne oni ... bosathananta budu weemata sewana arakshaawa laba dunna ...animisa lochana poojawen puda labuwa ... e uthuma wrukshayata gawrawa dakweemak ....

    ethanadith api yam aakarayaka baawanawak sitha pirisidu kara ganeemak karanne :) ....

    eth dan huga denek karana බෝධි වන්දනාව nan mama anumatha karanne na :) :)
     

    Nadz19

    Member
    Oct 9, 2009
    361
    9
    0
    හ්ම්ම්... ලංකාවට බෝධි වන්දනාව ගෙනාවේ ලංකාවෙ මිනිස්සු ගස් ගල් වන්දනා කරපු එක එක පාරටම මිනිස්සුන්ගෙන් ඈත් කරන්න බැරි නිසා. පසු කාලීනව ඒක අපේ අය ආගමටම එකතු කර ගත්තා.:)සහෝ කියන්නෙ ආනන්ද බෝධිය ගැන වෙන්න ඕන.:)
    බෝධි වන්දනාව මගින් සිත් සැහැල්ලු වෙනවා.. බෝසතානන් වහන්සේ ඇසතු බෝ රුකක්ම තෝරා ගන්නේ එහි ඇති සිසිල් හා නිස්කලංක බව නිසාමයි.. බෝධි වන්දනාවේ වැරද්දක් මම දකින්නේ නෑ.. සිත ශක්තිමත් කරන්න එය උපකාර වෙනවා.:)
    නමුත් මලයාලම් කරුවන් කුමක් නිසා තමන්ගෙ ශාස්ත්‍රය බුදු දහමට පටලව ගන්නවද කියන එක මට ගැටලුවක්..

    ow eka aththa...onema kenekta ithin onee agamak patalanna puluwane....eth mama hithane eka minussunge hitha shakthimath karana karana deyak....mokada kenekuta thaman adahana agamen sithata sahalluwak ..nidahasak labenawanee...
    eth me dewal nisa..darmaya...yatawela ...pasukaleena bauthika agamika pooja walta multhana labila.....widyawak wu bududahama ..agamak wela kiyana eka kiwa uthu....
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    ow eka aththa...onema kenekta ithin onee agamak patalanna puluwane....eth mama hithane eka minussunge hitha shakthimath karana karana deyak....mokada kenekuta thaman adahana agamen sithata sahalluwak ..nidahasak labenawanee...
    eth me dewal nisa..darmaya...yatawela ...pasukaleena bauthika agamika pooja walta multhana labila.....widyawak wu bududahama ..agamak wela kiyana eka kiwa uthu....

    oke sahenna Andoolathmaka prashnayak ... buddagama agamak da darshanayak da ????

    mama oke gana hugak katha ahala thiyenewa ... anthimata mama apu thiranayath buddagame agamika lakshanath thiyenewa .....so buddagama agamak washayen artha dakwannath puluwan :)
     

    Nadz19

    Member
    Oct 9, 2009
    361
    9
    0
    mama hithanne saho kiwwe .... ape minissu dan karana බෝධි වන්දනාව gana wenna oni ....
    aththatama බෝධි වන්දනාව kiyala karanne oni ... bosathananta budu weemata sewana arakshaawa laba dunna ...animisa lochana poojawen puda labuwa ... e uthuma wrukshayata gawrawa dakweemak ....

    ethanadith api yam aakarayaka baawanawak sitha pirisidu kara ganeemak karanne :) ....

    eth dan huga denek karana බෝධි වන්දනාව nan mama anumatha karanne na :) :)

    Ow saho mama kiwwa eka..eka thama....nikan bauthika suwaya balagena..bodi wandanawa...thama dan wenne......eke arthaya ...gana kisi thakeemak nea....!
     

    Elcid

    Member
    Dec 22, 2009
    4,123
    331
    0
    37
    in a mathematical formula
    ow eka aththa...onema kenekta ithin onee agamak patalanna puluwane....eth mama hithane eka minussunge hitha shakthimath karana karana deyak....mokada kenekuta thaman adahana agamen sithata sahalluwak ..nidahasak labenawanee...
    eth me dewal nisa..darmaya...yatawela ...pasukaleena bauthika agamika pooja walta multhana labila.....widyawak wu bududahama ..agamak wela kiyana eka kiwa uthu....
    බුදු දහම කියන දර්ශනය අද ආගමක් වෙමින් පවතිනවා.. අපි අතරින් කී දෙනාද දන්නේ පහනක් පත්තු කරන එකේ තේරුම..මලක් පූජ කරන එකේ තේරුම.. ( ආමිස පූජාව එතරම් වැදගත් නැති බව සැබෑය).. මම හිතන්නෙ හින්දු දේව සංකල්ප හා මලයාලම් මිත්‍යා විශ්වාස නිසා බුදු දහමට ලොකු හානියක් වෙනවා.:(විද්‍යාව කියන එක කාලෙන් කාලෙට වෙනස් වෙනවා. :) අනික විද්‍යාව කියන්නෙ දර්ශනයෙ කොටසක්. :) සහෝ ඔයාගෙ විද්‍යාවක් වූ බුදු දහම කියන එක දර්ශනයක් වෙන්න ඕන නේද. :)
    ahh hmm kathawe koi hariyeda gataluwa awe :) ??? mamath mathaka widiyata eke liwwe ...
    අහ් නෑ සහෝ.. එහෙම අවුලක් නෙමෙයි.. මම හිතුවෙ ඒ බමුණා උපමා කලා වගේ බුද්ධ චරිතයත් එසේ උනාද කියලා. මට එහෙම අදහසක් ආවා.. :) ඇත්තම කියනවා නම් මම එහෙම හිතන එකත් වැරදි.. :)