කොහොමද බං මෙච්චර සල්ලි හොයන්නෙ

dimuth7766

Member
Jun 10, 2025
10
1
3
uuta 1000+ affiliate set akke innewa. uge broker thru register wenna ona forex account akata. mu signal denewa. muu trade kala ta wada affiliate walin hoyanawa
 
  • Like
Reactions: dinu09

nppcheguevara

Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    uuta 1000+ affiliate set akke innewa. uge broker thru register wenna ona forex account akata. mu signal denewa. muu trade kala ta wada affiliate walin hoyanawa
    aa my copy trade farm ekak dan! 😁 😁 😁 !

    mulin moo trade eka open karala signal eka danawa. modeyo roththama oota passe trade open karama market up/down wenawa!

    moo profit karanawa. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


    1757670870754.png

    this is what 25mil rupee looks like!
    me kawuru hari keke 4 million market cap ekak thiyena podima podi coin ekaka dapu investment ekak!

    twitter ekata peleyan. salli balanna!


    ------ Post added on Sep 12, 2025 at 3:25 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: kavindu84