සිරා කතන්දරේ බන්.
උගේ අම්මගේ රටක් නේ මේක වයික්කාල මුහුදු බඩ මාර්ගයේ කියන්නේ
කොහෙහරි තියෙන රෙද්දක් copy කරලා දාන්න කලින් අඩුම ගානේ ඒකෙ තියෙන දේවල් වත් කියවලා බලපන් පොන්සියා![]()
වයික්කාල = මුහුදුබඩredde rewun fake ponnayata lejjawa tika tika adu wela apahu oluwa ussan enne gu nanna wage neda.
ai baya wela hangila hitiya neda
වයික්කාල = මුහුදුබඩ
පොන්නයා..
මොකුත් දාන්න දෙයක් නැති නිසා මේකෙන් ආවේ නැත්තේ පකෝ ..(හැබැයි original එකෙන් තොට හැමදාම අරින්නේ පොන්සියා..තවම හොයාගත්තේ නැද්ද..![]()
)
අනිත් එක තෝ වගේ එකෙක් යකෝ ..
හැබැයි ඉතිං උබේ විදියටනම් ත්රෙඅඩ් දාන එක මහා දෙයක් නෙමෙයි..
1.Find a news from any news site (even may be a gossip)
2.Copy
3.Make a new thread
4.Paste
copy & paste
වැඩක් නෑ බං පොන්ස් ..redde rewuna fake pons
dekka neda thani comment eken ubawa adawapu heti, dan ithin kiriye wena wedak karanne nathuwa depress haduna eka wage dislike gahagena waren, ubage wayasa madi ban math ekka sellan danna.
waren waren dislike gahagena ridawagena waren,
uba wage bite dial godak hitya dan address naha
වැඩක් නෑ බං පොන්ස් ..
උබ කොච්චර නාකි වුනත් තවම වයික්කාල තියෙන්නේ කොහෙද දන්නේ නෑ නේ..
අනිත් එක තෝ දාපු ගොන් බිජ්ජේ පොස්ට් එක නිසා තමයි මම තොට reply එකක් දැම්මෙත්..
නැත්නම් තෝ නාකියව පඩේකට ගණන් ගන්නේ නෑ බන්..
උබ ඇදගෙන නානවා දැක්ක නිසා පොන්සියාව අල්ලන් නටවන්නේ ආවේ ..
පව් බන් උබ,,
Aniwren ranilge pollak wennathiඉන්න තැනට, අනිත් මිනිස්සුන් ගැන තියන ආකල්පෙ තමයි ඉතින්
කන පැලෙන්න ගහල ගෙදර යවන්න ඕන