bump![]()
elakiri wadak machan
උබත් දන්න දේවල්![]()
කෝරලේ මාමේ, ඔයාට ලැප් වලත් ඔහොම කරලා දෙන්න පුලුවන්ද.....??![]()


ගොඩක් වැදගත් මචන්
7+
bios flash karath wade set wenne na. mama goda kaalekata issara wela ohoma bios passward thibuna Toshiba lap ekak pass eka ara ganna danna kiyana hama ata magalayakma damala ara ganna bari una ban. ade poddak kiyapanko kohomada Pass eka crack koranne kiyala? danata bios pass case ekak na. eath idiriyata awoth kora ganna vidiyak kiyala deepanko. honda ekane..
වැදගත් වෙයි කියලා හිතුනා.. බම්ප්
නාකි ඉලන්දාරියා;16384347 said:bump


එළකිරි කොල්ලෙක්;16424499 said:කඩන්නම තමාgood thread mchn!

උබලා ඔක්කොගෙම හිටපු , හිතන් ඉන්න , දැන් ඉන්න ,බඩු වල නම් මු ලබාගන්න සෙල්ලමක් ඕක ලොල්
කෙසේ නමුත් එල වැඩක් ගොයියා

Ela kiri bro niyamai Thankuuuuuuuuuuuu
ela neh
